Schoonouders...

Haaiiii
Ik heb een relatie met een jongen we zijn allebei erg blij met elkaar en ook erg gelukkig! Maar zijn ouders zijn wel heel lief enz maar het belemmert een veetje, mijn ouders vinden alles gied wat ik met hem doe wnr en hoe vaak, en ze betrekken hem ook heel erg bij ons gezin en we willen hem altijd meenemen overal heen en mag altijd blijven eten en langskomen wnr het ook is. Maar zijn ouders doen dit niet en vind ik jammer. Ook vinden zijn ouders dat hij te veel met mij doet enz en uk vind dat gwn jammer om te horen. Ik vind zn ouders heel lief en kan het dr ook wel goed mee vinden maar het us niet leuk om te horen enz
Vooral als je het vergelijkt met mijn ouders
Of k ben n zeikwijf Hhahaha maja ik vind erg jammer
Ik twijfel dan beetje of ze het allemaal wel leuk vinden

24 jul 2019, Amstertjuh


Reacties

plaats reactie
1

Helaas kun je zijn ouders niet dwingen om een andere opvoedstyle aan te nemen. Het beste is gewoon laten zien dat je jou tijd met je vriendje nuttig besteed.Heb je tegen zijn ouders gezegd dat ze je pijn doen met hun mening? Eerlijkheid is zeer belangrijk in een goeie relatie met zijn ouders.Maar van vergelijken wordt je ongelukkig en het beste is om daar dan mee te stoppen.En nee je bent geen zeikwijf. Vraag aan hun om ze het leuk vinden dan weet je het gelijk, want je hebt er last van en dat is niet goed. Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

24 jul 2019, 14:07, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.