schoolgedachten

Hoofdgedachten en dagdromen niet bij met de klas kan niet focussen veel negatieve gedachten gaan rond mijn hoofd ik wil gaan huilen en schreeuwen maar dat doe ik niet omdat ik mijn gevoelens in houdt. ik wil ook niet naar de wc en ik wil er op dit moment er nog niet over praten de leraar zou me toch niet begrijpen, en de klas zou denken dat ik raar ben ik wou dat ik gewoon weg kon gaan op het moment dat het te veel wordt want ik voel me heel erg overprikkeld ik wil niks doen en ik zit in de stress terwijl het niet nodig is ik ben op dit moment muziek aan het luisteren maar het werkt niet echt ik denk dat ik elk moment een paniek aanval kan krijgen want ik ben al heel moeilijk aan het ademen en mijn handen zijn heel erg aan het trillen
Ik heb zo net pauze gehad voor 15 minuten maar ik heb wel een paniek aanval gehad in de wc ik heb gehuild en heel hard getrild mijn mascara is uitgelopen dus ik heb het zo goed mogelijk weg gehaald maar heb nog wel grijs/zwarte vlekken ik ben ook heel moe en een beetje chagrijnig ik ben na het stukje huilen wel rustiger geworden maar het irritante eraan is dat mijn neus nu loopt door het huilen ik hoop dat ik snel weg mag ik heb wel een erge neiging om mezelf te pijnigen op dit moet ik heb nog wel veel dagdromen en minder concentratie ik wou dat ik de aarde even kon verlaten voor paar dagen en weer terug komen als ik me weer goed voel
Ik heb het gevoel dat ik lang wil slapen maar ik wil er geen eind aan maken ik wil gewoon pauze van het nare gevoelens ik wou dat ik groter kon zijn ik wou dat ik geen depressie, ptsd en zo had ik wil stoppen
Morgen en overmorgen ben ik vrij want ik zit nog steeds in het gips wat echt een hindernis is en ik heb ook geen stage meer daar gaan we ook meer over doen als ik uit het gips ben
En ik ben bijna vrij

5 dec 2019, caitlyn


Reacties

plaats reactie
1

Praat er over! Misschien wel moeilijk maar het lucht echt op! Ik weet hoe het is om altijd negatieve gedachtes te hebben en het is vreselijk! Maar je kunt ook teveel stress hebben waardoor je dit hebt. *

*Dit bericht is aangepast door de moderator.

19 jan 2020, 21:01, Ik hou van olijven

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.