School Help eetstoornis

Hoi hier is KINDJE weer ik kan dus door mijn eetstoornis niet goed leren en had dus ook 3 onvoldoendes gehaald in de proefwerkweek.

En nu moet ik naar T2 weet iemand of als je allemaal goede punten haalt je dan in de derde naar HAVO kan???

xx

2 jul 2018, KINDJE


Reacties

plaats reactie
1

Dat moet je aan je decaan op school vragen. Ik denk dat echter dat dit heel lastig gaat worden. Ik denk eerder dat ze zeggen dat je eerst je VMBO-T-diploma moet halen, waarna je een 'schakeljaar' kan volgen om door te stromen naar 5-havo. Je bent dan dus één jaar langer bezig dan wanneer je meteen naar de havo had gekund, maar bij veel scholen kan je langs deze weg wel alsnog je havo-diploma halen. En dat ene jaartje maakt natuurlijk ook niets uit ;)....

2 jul 2018, 14:07, Timo
2

...Heeft je school deze route niet, of willen ze niet meewerken, bestaat er altijd nog volwassenenonderwijs (vavo) nadat je je VMBO-T-diploma hebt behaald. Dit moet echter meestal wel via een andere school/scholengemeenschap.

2 jul 2018, 14:07, Timo
3

Zit jij niet op proud2bme?

2 jul 2018, 17:07, Anoniem
4

Anoniem ja ook op allebei

2 jul 2018, 20:07, KINDJE

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.