School en super erge stress!!?? 😱😱😭

Hoi! Ik zit net in de brugklas en tja ik heb niet echt een superleuke klas maar ik kan ook echt niet plannen, ik begin te laat aan Mn huiswerk en projecten. En voor over morgen moet ik een boek uithebben en dan ook nog een samenvatting maken en een schoenendoos versieren ofzo en ben nig niet eens begonnen dus waarschijnlijk ga ik me ziekmelden maar wat moet ik de volgende keer doen?!

10 jan 2017, Supermaike364


Reacties

plaats reactie
1

Ga met je mentor het bespreken die kan je misschien helpen of je ouders om hulp vragen

11 jan 2017, 18:01, .
2

misschien als je het hw of de toetsen hebt opgekregen meteen beginnen en vooral niet gaan uitstellen, plannen word je heel erg gestrest van, als je overal gewoon te vroeg mee begint kun je ook wat rekken met ander leerwerk wat tussendoor komt. dus bijvoorbeeld als je over 1 maand een boektoets hebt begin dan meteen met lezen en maak het hw voor die dag, als je tijd over hebt kun je bijvoorbeeld beginnen met leren voor die ene toets over 2 weken. Zorg gewoon dat je al je werk op tijd of te vroeg af hebt dan heb je altijd ruimte
xx

11 jan 2017, 19:01, happy girl x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.