school en littekens...

heey iedereen,
zoals jullie weten begint school bijna(in het noorden zijn ze al begonnen :))
maarr ik zit met een probeer tijdens quarantaine ben ik begonnen met zelfverwonding, ik heb hier ook littekens van, ik heb dus allerlei strepen op me benen staan en ik weet niet wat ik moet doen als iemand ze bij gym ziet, ik wil niet gelijk als: "dat depressieve meisje" bekend staan terwijl ik vorig jaar heel happy deed.
hebben jullie tips om ze te verbergen? of smoesjes dat ik kan zeggen? (ik heb geen kat btw dus dat kan ik niet gebruiken :( )

17 aug 2020, sad girl


Reacties

plaats reactie
1

Meeste weten toch wat het is..

17 aug 2020, 23:08, Bikinigek
2

zeg van bramnstruik

18 aug 2020, 18:08, 87y87hu
3

Er bestaat een aandoening dat je dat kan krijgen, k weet zo niet hoe het heet maar gebruik dat, t is iets met je huid.

18 aug 2020, 21:08, Jeiejei
4

Probeer jezelf te blijven. Toen ik 3 jaar geleden naar de middelbare ging. Was ik het gelukkige meisje. In de eerste ontwikkelde ik ana. Daarna die zomer ook mezelf verwond. In de 2de deden ze heel panies over de littekends. Ik wist meteen dat zijn nuet de mensen die je kunnen helpen. Nu zit ik in de 3de en iedereen weet het. Een aantal schelden me nog uit voor aandachts hoer. Wat doe ik er mee? Ik negeer ze. Ze zijn er niet voor mij. Ik heb nu een aantal hele goede vrienden die het ook weten. Die zeggen er niks over. En ik heb ze ook vertelt als he vragen hebt stel ze gewoon. Ik ben wie ik ben en de problemen die ik heb heeft iedereen wel eens gehad. Maar de een erger als de ander. Maar dat maakt ook weer dat iedereen verschillend is.

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn ervaring. Vrienden zijn pas vrienden als ze je acepteren zoals je bent. Doen ze dat niet zal ik ook niet proberen om er bevriend mee te worden.

20 aug 2020, 19:08, Anoniempje550

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.