Schoenen prijs

Hoi ik ben 14 jaar, ik vroeg me af hoeveel geld jullie van je ouders krijgen om schoenen te kopen, ik meestal 4x€50 dus zomer lente winter en herfst. Maar als ik dan Nike of Adidas ofz wil kopen zijn ze te duur en op school noemen ze me skeet omdat ik alleen maar merkloze schoenen draag.

Dus mijn vraag is hoeveel geld krijgen jullie om schoenen te kopen en hoevaak kopen jullie schoenen in een jaar??

7 jun 2019, Nina


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb 1,5 jaar geleden een keer wat duurdere schoenen gekocht, in dit geval Nike en daar kan ik heel lang mee. Ik koop eigenlijk voor de rest nooit schoenen of ik moet het zelf betalen haha

7 jun 2019, 20:06, Helluuww
2

Ik koop 1x per jaar duurdere schoenen van ~€100

7 jun 2019, 23:06, Vis
3

Nina je moet het gewoon negeren dat ze je skeet noemen of voor jezelf opkomen, want merkloze schoenen kunnen ook goeie kwaliteit hebben en ik vind 4 paar schoenen per jaar vrij veel.Gaan zo snel je schoenen stuk? En als je andere schoenen draagt ben je niet automatisch minder cool. Ik krijg alleen nieuwe schoenen als me voeten groter zijn geworden met een maat of ze echt stuk zijn gegaan.Ik krijg gemiddeld een keer in de drie jaar nieuwe schoenen en dat vind ik prima.

8 jun 2019, 12:06, juliatje.
4

Lmao ze bedoelde skeer

8 jun 2019, 13:06, anoniempjuh
5

Ik krijg 40 euro kleedgeld p/maand dus da's nii zo veel... maar ik koop meestal schoenen rond de 50 euro maar meestal koop ik ook kleding enzo van mn zakgeld. Het is wel irri dat ik echt al mn kleding zelf moet kopen zoals winterjas en dat is echt mega duur gwn 3 maanden sparen ofzo ):

13 jun 2019, 18:06, Xx
6

Ik krijg kleedgeld, maar mijn moeder betaalt me jas en schoenen
Mijn voeten groeien nogal hard dus heb om het jaar nieuwe nodig
Ik zal vragen aan je ouders of je dan wat minder kleedgeld mag en dan wat ik heb
Is namelijk echt chil
En als die oelewappers je skeer noemen moet je dit zeggen ;
Mijn schoenen zou ik miss nog kunnen veranderen, *
Gw voor je zelf op komen
You go girl
Lief D

*Dit bericht is aangepast door de moderator.

3 jan 2020, 00:01, D.💞
7

Ik krijg 2x per jaar schoenen van €120.

3 jan 2020, 09:01, Whoop whoop
8

Ik werk en koop 2x per jaar schoenen van 30 euro en dat zijn werk schoenen met stalenneus.

3 jan 2020, 10:01, Bikinigek
9

Ik krijg 50 euro per maand en bij schoenen is het zo dat als ik mijn oude schoenen een jaar lang heel houdt, dat mijn ouders dan 100 euro bijbetalen voor nieuwe. Met deze truc kom je toch goedkoop bij merkschoenen

5 jan 2020, 07:01, Nike
10

Ik weet niet wat ii moet reagerem, maar ii hebb wel ooit via marktplaats adidas specials gehaald voor 15 euro.
Prima kwaliteit
Misschien idee?

9 jan 2020, 23:01, Blub

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.