Schoenen prijs

Hoi ik ben 14 jaar, ik vroeg me af hoeveel geld jullie van je ouders krijgen om schoenen te kopen, ik meestal 4x€50 dus zomer lente winter en herfst. Maar als ik dan Nike of Adidas ofz wil kopen zijn ze te duur en op school noemen ze me skeet omdat ik alleen maar merkloze schoenen draag.

Dus mijn vraag is hoeveel geld krijgen jullie om schoenen te kopen en hoevaak kopen jullie schoenen in een jaar??

7 jun 2019, Nina

Reacties

plaats reactie
1

Ik heb 1,5 jaar geleden een keer wat duurdere schoenen gekocht, in dit geval Nike en daar kan ik heel lang mee. Ik koop eigenlijk voor de rest nooit schoenen of ik moet het zelf betalen haha

7 jun 2019, 20:06, Helluuww
2

Ik koop 1x per jaar duurdere schoenen van ~€100

7 jun 2019, 23:06, Vis
3

Nina je moet het gewoon negeren dat ze je skeet noemen of voor jezelf opkomen, want merkloze schoenen kunnen ook goeie kwaliteit hebben en ik vind 4 paar schoenen per jaar vrij veel.Gaan zo snel je schoenen stuk? En als je andere schoenen draagt ben je niet automatisch minder cool. Ik krijg alleen nieuwe schoenen als me voeten groter zijn geworden met een maat of ze echt stuk zijn gegaan.Ik krijg gemiddeld een keer in de drie jaar nieuwe schoenen en dat vind ik prima.

8 jun 2019, 12:06, juliatje.
4

Lmao ze bedoelde skeer

8 jun 2019, 13:06, anoniempjuh
5

Ik krijg 40 euro kleedgeld p/maand dus da's nii zo veel... maar ik koop meestal schoenen rond de 50 euro maar meestal koop ik ook kleding enzo van mn zakgeld. Het is wel irri dat ik echt al mn kleding zelf moet kopen zoals winterjas en dat is echt mega duur gwn 3 maanden sparen ofzo ):

13 jun 2019, 18:06, Xx

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer