Scheve biltspleet🥴😖

Hey hey, k heb dus vanaf mn geboorte al een scheven biltspleet. K weet dat dit niet veel voor komt. K schaam me er ook echt heel erg voor k wil graag ontmaagd worden maar hij weet van niks. K weet niet wat k moet doen k schaam me er gewoon heel erg voor. Tips? Ofz

Xx 15 jarige Yanick

18 dec 2020, Yanick


Reacties

plaats reactie
1

shit man! wat vreselijk dat je je er zo voor schaamt.. als hij je echt leuk vindt, dan zou dat hem niks moeten uitmaken. En by the way, volgens mij wordt daar tijdens seks ook niet zo op gelet. maar ik weet van niks.

17 apr 2021, 20:04, Eva🌷
2

Hoi, jammer dat je je daarvoor schaamt. Dat is nergens voor nodig. Ieder lichaam is anders en dat is helemaal oke! Ik heb namelijk dat mn neus scheef staat en mn ene borst een stukkie groter is dan mn andere. Niemand heeft daar ooit iets van gezegd. Eerst schaamde ik me er ook een beetje voor maar ik heb geleerd mezelf te accepteren. Tijdens de seks letten jongens ook echt niet op of er iets een beetje scheef ofzo staat. En als ze dat wel doen dan is het niet de juiste jongen. Een jongen die jou echt leuk vindt die vind jou mooi zoals je bent.

18 apr 2021, 21:04, Lau

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.