Scheurtje vagina onderkant

Hi,

Ik ben een meisje van 17 en heb seks met mijn vriend. Twee maanden geleden hadden we gewoon seks, niks aan de hand. Toen opeens voelde ik wat. Er kwam bloed uit mijn vagina. Nu was het niet in mijn vagina maar een beetje aan de onderkant bij mijn schaamlip. Ik dacht toen dat we meer voorspel moesten doen omdat ik niet heel nat was. Toen hebben we een maand gewacht tot dat het sneetje was genezen. Het was geen diep sneetje. Vorige week gingen we het weer proberen en er was niks aan de hand. Wel voelde ik steeds een beetje trekken aan de onderkant maar niet heel heftig ofzo. Het deed niet veel pijn dus we gingen door, wel oplettend dat er geen bloed kwam. Maandag deden we het weer, zelfde liedje niks aan de hand, wel klein beetje dat gevoel onderaan dat het een beetje trekt. Toen waren we klaar en was er een beetje bloed. Heel klein beetje niks aan de hand, hebben sommige meiden wel vaker na de seks. En gisteren deden we het weer, wel beetje gewacht omdat het die keer daarvoor een beetje bloedde. Nou we hadden seks en gingen in standje doggy. Hij zette zijn piemel op een plek waar hij niet in kan, dus onderaan bij mijn vagina. Hij duwde een beetje door, (dom maar ging heel snel we hadden het niet echt door) En BOEM er kwam weer bloed. Nu was ik ook nat en daardoor ontstaat en meer bloed dan het eigenlijk is. Maar nu heb ik weer een sneetje en moeten we weer wachten. Het is elke keer dezelfde plek onderaan bij de schaamlip een beetje. Hoe komt dit? Ik zit eraan te denken om glijmiddel te kopen, maar hoe ontstaat dit wondje? Doe ik een verkeerd standje dat mijn huid rekt of wat anders? Help me alsjeblieft want zo is seks niet meer leuk.

15 nov 2020, sia


Reacties

plaats reactie
1

Als ik op hem zit tijdens de seks is dat gevoel het meeste, dat het onderaan een beetje trekt. Als hij op mij zit is dat gevoel er nauwelijks.

15 nov 2020, 16:11, sia
2

Hee ik zou het misschien aan een dokter of je moeder vragen (als je een goede band met haar hebt) die weten misschien waardoor het komt en hebben miss tips ertegen. Glijmiddel werkt misschien ook wel. Ik heb ook eens op internet gelezen dat het ook nog door bepaalde standjes kan komen. Ik zou het in de gaten houden en even voorzichtig zijn. Xx

15 nov 2020, 22:11, Girlyyy16

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.