scheren daar beneden

1. Ik blijf maar van die rode pukkeltjes krijgen als ik mn schaamhaar scheer, en dan durf ik geen bikini te dragen, want dan zie je ze.
dus hoe fix ik dit? sudocreme werkt niet en met koud water afspoelen ook niet. en ja ik scheer met de haren mee.
2. klopt het dat als je dan dus daar scheert dat er altijd nog haar te zien is? dus eig zwarte stippen (van haar) en hoe kom je hiervan af? zodat het helemaal glad is zegmaar. of moet je dan waxen ofzo? en is er nog een andere minder pijnlijke manier?

22 jun 2020, Lola


Reacties

plaats reactie
1

Dat hoort je kan dat beter laten zitten of je gaat er wat vaker over heen xx

22 jun 2020, 20:06, :)
2

Dat zijn stoppels, daar kan je niks aan doen verder behalve tegen de haren in scheren. Maar daar krijg je dus weer veel meer rode bultjes en ingroeide haren van. Gewoon laten zitten en maak je ook geen zorgen over de rode bultjes bij je bikinilijn. Mensen gaan er namelijk echt niet op letten. En anders een iets groter bedekkender bikinibroekje kopen.

23 jun 2020, 00:06, Haartjesss
3

Je scheert al met de haren mee, dus het enige wat je nog kan veranderen is het gebruik maken van een scherpere en/of schonere scheerset.
Komen de bultjes direct of iets later? Als het direct is, ligt het echt aan het scheren. Wanneer ze iets later reageren kan het komen door het ingroeien van haartjes.
Ik scheer niet, maar trim het zeer kort. Het lijkt daardoor altijd alsof ik gisteren geschoren heb. Echt glad is het niet, maar het is netjes en schoon + geen bultjes, jeuk of ander gedoe :)
Als je kaal kaal wilt zonder zwarte plekjes, zal je inderdaad van de haren af moeten. Door dus te waxen of epileren. Maar niemand verwacht het daar kaal, er zit daar nou eenmaal haar, dus niemand die daar verbaasd over is.

23 jun 2020, 14:06, Hsjs

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.