scheren bij vagina

hoii,
ik scheer me nu al een jaar beneden maar elke keer doet het pijn daarna...of zit er nog haartjes aan binnekant van me schaamlippen (is dat normaal?). en soms lukt het niet om alles weg te halen... zijn er tips? want ben er best onzeker over.

9 mei 2018, onzekerxx


Reacties

plaats reactie
1

Ja ik heb dat ook wel is dan moet je gewoon even een persoon om hulp vragen anders gaat het heel moeilijk (je kan mischien) een spiegel gebruiken maar bij mijzelf lukt het dan al helemaal niet

9 mei 2018, 13:05, 9
2

Als je ergens niet goed bij kan kun je een schaartje gebruiken.

9 mei 2018, 13:05, Henk
3

Scheren jullie je wel met echt heet water?
Gaan de poriën/haarzakjes open en kan je het zelf wel ''makkelijk'' verwijderen.

En koop bij kruidvat/DA of bij de supermarkt BIC/huismerk weggooi scheermesjes.
Niet teveel scheerzeep/scheerschuim gebruiken.
(beter te weinig dan teveel, maar geen scheerzeep/-schuim gebruiken is ook niet goed)

Hoe heter het water en hoe scherper de mesjes, hoe beter.

9 mei 2018, 13:05, Jaja
4

Ik gebruik goede scheermesjes (geen goedkope mesjes, die zijn lang niet zo scherp en werken voor mijzelf minder goed) met vier of vijf scheerbladen, en voldoende scheergel. Dat werkt voor mij beter dan scheerschuim. Ik douche eerst en scheer pas als laatste, en voor mijn schaamlippen zit ik dan gehurkt zodat ik er goed bij kan. Ik scheer twee of drie keer per week, altijd helemaal kaal, en heb altijd een spiegelglad resultaat en nooit irritatie, alleen toen ik weer begon met scheren was het in het begin even wennen voor mijn huid. Maar nu heb ik nooit ergens last van. Belangrijk is om voorzichtig in verschillende richtingen te scheren om het gladste resultaat te krijgen.

11 mei 2018, 02:05, Kim96
5

Vanaf welke leeftijd moet je eigenlijk gaan scheren ?

13 mei 2018, 09:05, Anoniemke
6

Je moet niks, het is je eigen keuze om wel of niet te scheren. Doe wat je zelf fijn vindt. Ik heb ook niet altijd geschoren. Ik begon met scheren toen ik 14 was, maar stopte toen ik 18 was. Ik heb het drie jaar lang niet geschoren maar ben weer begonnen toen ik 21 was, ruim een half jaar geleden.

20 mei 2018, 05:05, Kim96
7

Ja hoor, iedereen wil scheren. Zelf doe ik het eig niet, als ik me heb geschoren gaan na een paar dagen al die korte haartjes door mn onderbroek... en t doet pijn.. nee, dan heb ik liever dat mn haar langer is. Kweenie of dit miss helpt?
Ps ik ben bijna 13 en zit in de 3e

25 sep 2019, 22:09, Hmmm
8

Laseren of waxen vind ik fijner. Langer kaal en geen stoppels

3 okt 2019, 01:10, Bikinigek
9

Gebruik warm water
Scherm mannen scheermesje
Scheerschuim
Spiegel
Aluin stick

4 okt 2019, 21:10, Laura

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.