Schelden met kanker stoppen! Hoe moet dat?

Hallo lieve mensen,

Ik scheld de laatste tijd alleen maar met kanker. Eerst was dat vooral kut, maar nu alleen maar kanker. “Ben je kanker dom” “Waar is mijn kanker tas”
Dat dus. Online scheld ik er niet zoveel mee, ik probeer het in te houden maar ik ben er nu zo aan gewend dat ook dat wel eens gebeurd.

Kaasschaaf is misschien iets. Kanker bekt lekker, ik denk nooit aan kanker zelf, alleen aan hoe ik het uitspreek.

Iemand een woord die op kanker lijkt en makkelijk uit te spreken is?

❤️

15 sep 2020, 💜🤍

Reacties

plaats reactie
1

Sneu.. beetje discipline kweken misschien..

15 sep 2020, 12:09, Bikinigek
2

Denk na voordat je wat zegt, het kwetst sommige mensen als je dat zegt. Die denken aan hun overleden moeder of hun beste vriendin die het net niet heeft gehaald. Ik weet dat je het niet zo bedoeld maar je moet je schamen. Gewoon niet meer zeggen. Mijn vriend wil nooit schelden in mijn buurt dus die zegt altijd 'fiets' misschien wat voor jou? Hopelijk heb je er wat aan groetjesss

16 sep 2020, 15:09, sia
3

Goed dat je wilt stoppen met het zeggen van kanker op die manier.
Gebruik gewoon weer kut als je dat eerder ook deed. Het beste is om gewoon helemaal te stoppen met scheldwoorden in je zin te plaatsen want je kan een zin ook prima maken en je emotie in een situatie uitdrukken zonder scheldwoord

17 sep 2020, 23:09, Lau
4

@Bikinigek ok.. Wat denk je dat ik probeer te kweken? En jij dan met jouw naam, beetje vrouwonvriendelijk..
Voor degene die boos zijn omdat ik ermee scheld, ik probeer toch te stoppen?! Best raar dat ik dan gezeik krijg. Het is anno deze tijd door vele genormaliseerd, ook daardoor kom ik aan dat woord. Maar ik ga geen excuses bedenken, ik probeer te stoppen.

En Sia ik schaam me er best wel voor, maar goed.. Kom ik trots over dan? Ik geef namelijk duidelijk aan te willen stoppen.

Snappen jullie beide het niet? Maar wel vrouwonvriendelijk mogen zijn..

Ps dankje Lau!

Mijn korte uitleg, gewn excuus ofzo hoor:

Ik denk nooit aan de ziekte zelf, ik ken geen mensen die het hadden van dichtbij. Op mijn school schelden ze allemaal, en worden ze nier boos als je daarmee scheld.

18 sep 2020, 18:09, 💜🤍
5

Ow @bikinigek misschien kon je zelf als je het zo sneu vond ook even discipline tonen en uit te leggen op welke manier en hoe..
Tja

18 sep 2020, 18:09, 💜🤍

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer