Schamen

Hoi allemaal!
Leuk dat je dit leest
Mijn vriendin en ik waren pas op het strand. We hadden het een beetje over sexy dingen enzo weet je wel.. Toen zie ik zo van ik schaam me eigenlijk egt niet voor mijn tieten.. Ik zie het zijn alleen een paar bobbeltjes.. Zei bleek zich daar ook niet voor te schamen..
We gingen foto's maken en toen gingen we foto's maken in onze tieten want we waren er alleen ik vond het geniaal om gewoon een x te doen! Toen later gingen we aan elkaars borsten kriebelen onder een handoek want er waren andere mensen... Het was een heerlijk gevoel! Toen gingen we ook nog rond elkaars kutje kriebelen met broekje aan :)
Daar zijn we toen mee gestopt..
Ik schaam me er gewoon totaal niet voor en het liefst zou ik een x naar een naaktstrand gaan maar dat is te ver weg, ook wil ik wel eens naakt proberen te slapen alleen mijn zusje slaapt bij me op de kamer..

Ook zit ik wel een aan mijn kutje en dan ga ik er in met mijn vinger, heerlijk gevoel ik wil dit ook bij mijn vriendinnen doen! Maar willen zij dat geen idee!

plss help me!

XXX

30 jul 2022, niet schamen


Reacties

plaats reactie
1

Wojow dat eerste heb k ook een x gedaan maar geen reden voor te schamen vind ik!

30 jul 2022, 15:07, Niekje
2

Als je je niet schaamt voor je blote lichaam dan hoef je dat voor je zus al helemaal niet te doen.
Ga lekker naakt slapen joh.
Naaktstrand te ver?
Volgens mij liggen de meeste naaktstranden op maximaal drie kilometer van de openbare weg of een fietspad.
Ligt er ff aan waar je woont natuurlijk.

Ik slaap altijd naakt en mijn ouders of mijn broers komen me wel eens wakker maken tja soms zien ze me helemaal naakt.
Mij maakt het niet uit

31 jul 2022, 14:07, Amber16
3

Hallo niet schamen,
hoe oud ben je? Aan het begin van de pubertijd is het echt normaal om met vriendinnen een beetje te experementeren. ;)

1 aug 2022, 16:08, meisje2008
4

Niets geks hoor
Ik vind het ook stiekem leuk als ik bloot loop.
Ga soms zitten plassen of omkleden als het niet perse hoeft maar om gezien te worden.

xx

10 aug 2022, 12:08, rox
5

hoi allemaal
ik slaap ook wel eens naakt, ik vind dat heerlijk slapen,
om even niks aan te hebben, ik loop ook wel naakt door het huis heen. allen als ik ongesteld ben dan heb ik wel een slipje aan, en als ik een tampon in heb, dan loop ik ook wel naakt door het huis.

10 aug 2022, 14:08, kim
6

Aan experimenteren is niks geks. Als je heel voorzichtig begint met strelen kan dat echt heel opwindend zijn. Je merkt vanzelf wel of zij mee gaat doen. Ik zal even een ander topic uppen wat daar ook over gaat.
Ik merk zelf altijd al dat ik opgewonden raakt als ik over dit soort dingen lees omdat ik zelf nog weet hoe spannend ik dat vond toen ik dat voor het eerst bij een meisje deed.

Ik zoek het topic even op

10 aug 2022, 22:08, Lotte435
7

Ik kan het niet vinden. Mocht ik het nog vinden dan up ik hem

10 aug 2022, 22:08, Lotte435
8

Ik vind deze reactie goed 0
Ik vind deze reactie niet goed 0
Fantasie over vriendin
Ik heb best vaak fantasieën over een vriendin en ik zou ook graag zegmaar verder willen gaan met haar alleen ik weet niet hoe zij daarin staat. De laatste tijd leg ik wel vaak mijn hand oo haar schouder (en dan steeds verder naar haar borst) en dat vind ze nog niet erg.. ook vind ze het niet erg als ik dat bij haar billen doe.. Ze is best knap (mooi lichaam, cup D/E) dus soms kan ik het gewoon even niet laten.
Vrijdag (laatste dag voor de vakantie) hebben we ook heel lang geknuffeld en dat vonden we allebei heel fijn. Ze zegt altijd dat ik heel warm ben. Dit weet ze omdat we vaak naast elkaar zitten op de grond en ze dan tegen me aan gaat liggen waardoor ik mijn hand wel tussen haar benen of op haar billen moet leggen. Ik wordt hier dus nog warmer van XD.. Ook zou ik dus graag willen experimenteren met haar.. Is dit raar? Ik ben nog maar 13 en zij ook! En heeft iemand hier ervaring mee?
(Ik ben zelf bi en zij VGM gewoon hetero)

12 aug 2022, 15:08, ?
9

@niet schamen
hoi
er zijn wel meer, meiden die in de puberteit, met elkaar gaan wat gaan doen, vriendin onder elkaar, tijdens en weekendje bij elkaar slapen of zo,
is niks mis mee.

21 aug 2022, 05:08, kim
10

@nietschamen @? Hebben jullie het nog uitgeprobeerd bij een vriendin. Vraag gerust als je nog tips wil of wat wil weten.

23 aug 2022, 06:08, Lotte435
11

@lotte435
hoi. vanmiddag kwam me vriendin langs, om samen te zwemmen. we gingen we bij mij boven ons omkleden,
ik had me kleding al uit, en me vriendin nog niet, ik wachten tot zij ook naakt was. toen kwam ze naar me toe, en begon me te zoenen, en te strelen, ik begon haar ook te strelen en te zoenen, ze pakte me hand, en bracht mij hand naar haar borst, en wilde dat ik daar wat mee deed, na een tijdje begon me vriendin me langzaam te vingeren, en ik ook bij haar, we hadden niks van tevoren af gesproken. we zijn een tijdje bij mij op de slaap kamer bezig geweest. er was voor de rest niemand thuis.

23 aug 2022, 22:08, kim
12

Hoi Kim,

Wat bijzonder dat het zo gelopen is. Was het fijn?
Ik vond de eerste keer dat m'n toen bff (en daarna vriendin) me aanraakte zo speciaal. Dat gevoel had ik nog nooit gehad. Veel intenser, veel fijner.
Is het voor herhaling vatbaar of was het een eenmalig leuk uitprobeersel?
Denk je dat zij/jullie samen meer willen of is het klaar?
Ik denk dat het nooit verkeerd is om dingen uit te proberen. Dan pas kom je er achter wat je fijn vindt.

24 aug 2022, 01:08, Lotte435
13

@lotte435
hoi lotte
ik denk niet, dast het bij de eerste keer zal blijven, me vriendin, heeft er ook van genoten, ze stuurde een, berichtje wanneer we, weer konden af spreken, we hebben intens van elkaar genoten, of dat we een keer tijdens een, slaap feestje bij haar thuis of bij mij wat gaan doen, mijn ouders zijn vaak weg, dus ik denk dat het bij mij wel word.
we hebben zeker van elkaars lichaam genoten, we gaan nog meer dingen doen met onze lichaam. ik kijk er nu al naar uit

24 aug 2022, 04:08, kim
14

Fijn dat het goed is bevallen. Spannend! Stapje voor stapje! Mocht je vragen hebben, je weet dat je ze mag stellen

24 aug 2022, 21:08, Lotte435
15

@Lotte435
hoi lotte435
wat zijn nou lekkere speeltjes, om elkaar te verwennen, me vriendin kwam, er laatst mee, om het nog spannender te maken. als je wat tips heb, dan hoor ik dat wel van je. ik hoop niet dat we, niet alle bij, op een andere tijdstip ongesteld zijn.

25 aug 2022, 09:08, kim
16

Speeltjes is heel persoonlijk. Wij vonden het voordeel van een kleine vibrator (allebei hadden we ons eigen) dat je elkaar er mee kon plagen en hij niet zoveel herrie maakt.
Ook iets waarbij je trillingen kunt regelen zodat je niet in 10 sec een organisme krijgt.
Van te voren al balletjes inbrengen, dan nog gaan shoppen en stiekem terwijl je bijvoorbeeld in de Supermarkt bent al opgewonden worden. Dat alleen jullie weten wat je in hebt. Dat vonden wij altijd heel spannend.
Als je wat zwaarder bent is een langere vibrator wel fijn omdat je dan overal wat lastiger bij komt.

25 aug 2022, 15:08, Lotte435
17

@lotte435 hoi.
wel spannend, zo als jullie daar allebei door de supermarkt lopen. met de ingebrachte balletjes..
ik heb op internet gekeken, heb 2 vibrating egg besteld. met afstand bedingen.. kijken hoe dat bevalt. en een lange vibrator besteld.
zijn jullie tegelijk ongesteld. of verschillend..

25 aug 2022, 18:08, kim
18

Mijn cyclus is onregelmatig. We waren soms met een paar dagen overlap en soms verschillend ongesteld.

Kwestie van genieten wat je bij de ander doet. Er zijn meer gevoelige zones. Je hoeft niet perse in haar vagina

26 aug 2022, 06:08, Lotte
19

Mijn cyclus is onregelmatig. We waren soms met een paar dagen overlap en soms verschillend ongesteld.

Kwestie van genieten wat je bij de ander doet. Er zijn meer gevoelige zones. Je hoeft niet perse in haar vagina

26 aug 2022, 06:08, Lotte435
20

Excuses voor dubbele bericht.

26 aug 2022, 06:08, Lotte435
21

hoi lotte435
kan gebeuren een, dubbel bericht.
daar heb je gelijk in, er zijn meer plekjes om, elkaar te verwennen.

26 aug 2022, 14:08, kim
22

@kim Weten jouw ouders van je seksuele voorkeur? Als ze het weten, hoe gaan ze daar mee om?

Is je vriendin nog langs geweest?
Je schreef dat je ook een wat langere vibrator had gekocht. Heb je dit gedaan nav mijn tip dat dit wat makkelijker is als je wat extra kiloos hebt of om een andere reden ? Sorry voor de vragen.

30 aug 2022, 07:08, Lotte435
23

@Lotte435
ja me vriendin, was weer langs geweest. ze bleef slapen, we legen samen in bed op zolder, me ouders waren, een wekendje weg, dus mooi gezellig leuke dingen doen samen,
ik had, al wat voorbereidingen gemaakt, voor dat weekend, me vriendin, niks verteld, wat ik gekocht dat. om het nog gezelliger te maken, ik had een leuk uitdagend, setje gekocht, online,, en dat heb ik stikken aangetrokken, in de slaap kamer, van me ouders..

die lange vibrator, die beviel heel erg goed,, we hebben er heerlijk van genoten, nog bedankt voor de tips xxx

11 okt 2022, 07:10, kim

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer