Schaamhaar,Borsten,Bh.

Hee,
Ik ben een meisje van 12 jaar,en heb als eerste van de klas borsten en een heeeeeleeboel schaamhaar, mn moeder weet niet datik het heb, en ze weet ook niet dat ik een bh wil.
HEELPHEELPHEELP

xx

21 aug 2012, hannahx


Reacties

plaats reactie
1

hye
het is helemaal niet erg hoor :)
om je schaamhaar te scheren ofzo (als je dat wilt) kun je gwoon een hint geven aan je moeder ofzo van: mama?, waar liggen de scheermesjes? of van welke leeftijd droeg jij een bh? Zulke subtiele vragen dus :D
en maak je zeker al geen zorgen over dat niemand dat heeft van de klas, maar jij let er nu extra op, wedden dat het niemand opvalt?
Als ze je beginnen plagen ofzo moet je ze gwoon negeren of beginnen lachen en zeggen: haha wacht maar!

ik hoop dat je er iets aan hebt
xxxx

21 aug 2012, 17:08, Milymily
2

Niemand heeft het juist, want we moeten verplicht na gym douchen dus dan zie ik dat!

24 aug 2012, 14:08, hannahx
3

heeey yo.
het is je mamie.
zij heeft je gebaard.
voor haar hoef je je echt ni te schamen!

26 nov 2012, 19:11, seksy and fry
4

zo te horeen word je ook binnekort ongesteld en dat ga je tog ook vertellen daarna komt de bh wel en ik denk dat je moeder het wel weet dat je schaamhaar hebt want je hebt al borsten

28 nov 2012, 23:11, eva376
5

ach`natuurlijk weet jou moeder dat wel . Zij is ten slotten toch ook klein geweest.

29 nov 2012, 01:11, d
6

ik heb ook schaamhaar hoor en mijn vriendinnetje heeft het gezien en mijn borstejes ook en ze lachte me uit

15 jan 2013, 20:01, kimberllyyyy
7

ik kan maar 1 ding zeggen:
de puberteit

21 jan 2013, 13:01, puberteit
8

Je moeder begint er zelf over.

22 jan 2013, 17:01, Jasmijn
9

ik heb het ook ik ben ook pas 12 maar ik schaam me er niet voor mijn moeder weet het maar wij douchen niet en als je dat wel moet neem een bikini mee en een handdoek dan kun je goed douchen zonder je te schamen ervoor
op de basischool vind iedereen het lelijk maar op de middelbare ben je raar als je plat bent dus wees er trots op jongens houden niet van platten planken een beetje vorm willen ze ook wel. srry voor de mensen die plat zijn ik probeer te helpen srry srry srry duizend maal

groetjes annabel
kusjes en succes

23 jan 2013, 13:01, bellahvj
10

hoii, dat had ik ook al toen ik 12 was, doodnormaal! Je hoeft je er niet voor te schamen want die stomme geiten die je uitlachen zijn echt alleen maar jaloers! :) vraag gewoon op een goed momenr of je een bh mag en tis trouwens best raar dat niemand hij jou in de klas schaamhaar heeft!
Veel succes! Xx
P.s. Bellahvj, ik ben zo'n beetje plat. :) maar niemand in de klas.vind het erg, ik zit op de middelbare. Alleen 1 meisje heeft ooit een stomme opmerking gemaakt, verder nix.

1 mei 2013, 16:05, Meisje v 13 jaar
11

mijn moeder weet alles gewoon ik bedoel soms douchen we samen (het is me ma dus als je het raar vind kan je me rug op) gwn zeggen zoals: Mam, ik denk dat ik een bh nodig heb. of met je schaamhaar: Mam ik begin al haar te krijgen daar benede. zoiets gewoon zeggen jesus wrm schaamt iedereen zich toch zo erg!

19 mei 2013, 03:05, g
12

hey,

ik ben de oudste van mijn klas en ik heb ook kleine borsten vergeleken de rest die borsten van je komen nog wel maak je er maar niet druk over....ene dat schaamhaar wat je hebt is gewoon heel normaal iedereen meisje van jou leeftijd heeft dat wel je moeder weet heus wel dat je schaamhaar hebt toen ze net zo oud als jou was had ze dat ook....en wat die bh betreft gewoon tegen haar zeggen dat je een bh wilt want het is gewoon heeel normaal dat je dat zegt.....

x prisje

19 mei 2013, 14:05, pricillatje123
13

In groep 8 had ik cup AA superklein maar toen de grootste uit m'n klas ik werd daar wel mee gepest :( maar iedereen was jaloers een meisj van toen was in d eerste nog steed plat en draagt nu een bh met vulling (geen vorming echt vulling) :)

19 mei 2013, 22:05, P
14

Op je 12 begint je puberteit gewoon, je kunt er niks aan doen dan het te accepteren.
Toen ik 12 was was ik ook nog steeds wat platter maar dat kwam vanzelf, niet dat ik nu cup D heb ofzo. Ik heb nu 75A En ik ben 14, bijna 15. Dus waarschijnlijk groeien ze nog wel f door (:

Toen ik ongeveer 12/13 was kwam mijn moeder er zelf mee van 'heb jij geen bh nodig?' en dan gaan we die halen ;s

Probeer je moeder anders hints te geven als je er zelf niet durft te vragen. xx

20 mei 2013, 11:05, Heights
15

heey

Het is heel normaal dat je al borsten krijgt.
Ik kreeg ze al toen ik 11 was ik schaamde me dood.

Schaamhaar kan je gemakkelijk scheren met scheerschuim en een scheermesje of alleen met een scheermesje onder de douche.

Het beste is als je tegen je moeder zegt dat je een bh wilt. Je kan echt heel erg last van je borsten krijgen als je het niet draagt en je moeder zal het vast begrijpen.

Succes!
X Mij

23 mei 2013, 16:05, butterfly
16

je hoeft je egt niet te schamen voor je borsten. je moeder zal het uiteindelijk ook zien en het maakt egt niet uit dat je de eerste van de klas bent al die andere meisjes krijgen het ook

30 mei 2013, 21:05, annaxnomy
17

Bellahvj, wwlke cup heb jij dan als je over vplatte mensen praat. Niet erg of zoow hoor. Maar dat wou ik graag wete.

6 jun 2013, 07:06, iemand die een meisje is
18

ik ben een jongen
en ik vind tieten van cup b lekker om in te knijpen en likken

10 jun 2013, 19:06, thijs
19

Ik ben 9 en krijg al borsten en schaamhaar

12 jun 2013, 19:06, weeeeeeeeeeee
20

Oh meid boven me. Rond me 9de kreeg ik ook schaamhaar:$ ik schaamde me echt erg maar je scheert er een x overheen en je ziet helemaal niks meer! Ik ben nu 12 en heb 70 a. Maar wees trots :) Miss ben je welde enigste uit je klas.

13 jul 2013, 01:07, Anoniem
21

ik heb schaamhaar en al borsten wordt ik dan ook al bijna ongesteld???

22 jul 2013, 13:07, Ang1100
22

Het hoort gewoon bij opgroeien.
Schaamhaar, borsten, je wordt gewoon een vrouw
Niets om je voor te schamen

Probeer gewoon met je moeder te praten, zij heeft het ook allemaal meegemaakt.

Succes

23 sep 2013, 03:09, Menno
23

Ik heb nu 65 AA ik dacht dat ik hele grote had (bijna iedereen uit mn klas droeg al een Bh maar toen ging ik zaterdag naar LIVERA (super winkel❤) en daar bleek dat ik 65 AA had

24 sep 2013, 20:09, LoveMeSgatjes❤
24

hoe weet e dat je het meestte schaamhaar had van de meiden uit je klas ? ugge

25 sep 2013, 22:09, MIEPERDEMOP
25

Het is niet erg je moeder het te vertellen, zij is ook even jong geweest als jij! ;)

1 okt 2013, 18:10, Lautjerien
26

Ik ben 11 en heb al (vind ik zelf) heel veel schaamhaar en ik durf het tgen niemand te vertellen. Mijn bff weet het wel al en die scheert het ook al. Maar ik woon bij mijn vader en ben dus een beetje bang om het te zeggen. Mijn stiefmoeder heeft volgensmij al een beetje een idee maar ik durf het biet te zeggen😭 en jij? Wees trots op je lichaam! Veel suc6 xxx

15 feb 2015, 11:02, Girlss
27

Ik ben elf en heb al best veel schaamhaar ik heb ook afscheiding maar wnnr word je dan ongesteld?

9 mrt 2015, 17:03, Katy
28

Hey, ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Ik begon op m'n 11e borsten te krijgen, en later ook schaamhaar. Ik durfde niet aan mijn moeder te vragen op ik een bh moest, want dat vond ik eng.
Tips:
Als je in een winkel bent, ga dan heel subtiel ergens bij de bh afdeling staan. Bij mij werkte dat, want mijn moeder zei "hey, heb jij niet eens een bh nodig?" :)

16 mrt 2015, 23:03, $%
29

hoi ik ben zelf 10 jaar en heb al best grote borsten en wat schaamhaar en afscheiding, dat afscheiding weet mn moeder niet (ik ben ook ongesteld) ze pesten me er wel een beetje mee maar dat geeft aan dat ze je mogen hoor! (ze besteden aandacht aan je) ik schaamde me er ook voor maar nu niet meer ze lachen en pesten je op de middelbare als je het niet hebtnog even wachten en dan kun je trots zijn op je lichaam!

23 apr 2015, 19:04, ...
30

Hoi!

Jij bent nu vast veel ouder en dit probleem is al vast opgelost! Maar ja het is heel normaal om dit te hebben misschien kun je er wel een beetje voor schamen omdat jij de enige bent maar dat maakt helemaal niks uit. Iedereen zal door deze fase gaan als meisjes de puberteit in gaan. Ik ook :p Ik was de eerste in de klas die borsten kreeg en je kon mijn tepels heel goed opmerken... Nadat ik dat zelf opmerkte zei ik gelijk tegen mijn moeder dat ik een bh nodig had en zij vond het helemaal goed! Dus het is niet erg om dit aan je moeder te vragen, omdat het nodig is ;)

26 apr 2015, 13:04, emma1999
31

Ik ben 13, toen ik 8 was kreeg ik al borsten, en okselhaar, later kwam ook schaamhaar, ik was 10 toen ik ongesteld werd, ben dus nu 13 en heb 80B dat vind ik voor mijn leeftijd prima, sommige meiden uit mijn klas zijn nog plat of kleine puntjes, ik denk dan koop een bh dat heeft het wat meer vorm, en je hoeft je ook niet te schamen voor je moeder, zij jeeft je gebaart, ze heeft het zelf ook al, alleen heeft ze dat al langer.
Dus meiden niet voor je moeder schamen, gewoon vragen om een bh dat begrijot ze en ze vind het ook leuk!

8 mei 2015, 11:05, heyheyxo
32

Ik woon met mijn vader alleen en omdat wij vlak na elkaar douchen viel het al snel op natuurlijk hij vroeg het ook gewoon van wil je al een bh of laat je het groeien dat soort dingen dan moest ik wel antwoord geven maar was altijd heel relaxed ik durf nu ook alles tegen hem te zeggen of vragen

31 okt 2015, 15:10, blondje16
33

Ik ben 10 en heb al best wel borsten en schaam haar en dat vind ik echt heel erg stom ik durf het niet tegen me moeder tezegen

24 jan 2016, 10:01, Thisgirllikechristmas
34

nou ik zou het ook met hints spelen. als je in bad gaat ofz, en dan zeggen dat je je moeder nodig moet spreken.ofzo en dan ziet ze het misschien.... v.g.m niet zo'n hele goede tip, maar suc6 ermee!xxx

24 jan 2016, 18:01, MDB
35

ik ben 11 twee maanden twaalf. ik heb schaamhaar stadium 5 en borsten stadium 2/3 AA70 weinig okselhaar. veel slijm en afscheiding en vaak een natte broek hierdoor. mijn vriendin heeft al cup A en heeft okselhaar, schaamhaar en is ook ongesteld. ik wil ook ongesteld worden!!!!!!!! wordt ik dat bijna? kan ik het vervroegen door eetpatroon ofzo te veranderen? help!!!!!!!!!!!!!

26 jan 2016, 17:01, Help
36

Ik zou het scheren dat die ik zelf ook en ik zou het ook aan je moeder vertellen zij heeft het ook gehad dus zij begrijpt je wel

14 jun 2016, 17:06, 112
37

Ik koop gewoom zelf mijn bh's enzo ik ben 13

23 jun 2016, 21:06, Nicky
38

Ik ben 10 en ik heb veel schaamhaar, laatst keek ik naar andere meisjes die een jaar of 2 ouder waren en niks hadden. Ik vind dat zo stom :( En nu heb ik zoveel afscheiding. Een maand geleden had ik rode vlekken ik mijn slipje, ben ik ongesteld?

Grt Mirthe

25 jun 2016, 14:06, Mirthe
39

Zeg hef gewoon aan je moeder want dan kan je je moeder je helpen en het is super normaal ik heb het ook dit is gewoon pubertijd en ik weet % 100 zeker dat je moeder dat ook heeft
en nieg je schaamhaar scheeren dat doet supeer pijn en als je het scheert komt er toch weer haar uit en niemand ziet je haar toch dus ik zou het niet scheren ...

28 jun 2016, 18:06, lekker
40

Heyy,
Ik ben nu 12 en heb ook al schaamhaar en okselhaar en botsten.. eerst durfde ik niet tegen mijn moeder te zeggen dat ik al een bh wou omdat mijn borsten zo uitstaken. Uiteindelijk heb ik het gwn gevraagd en mijn moeder vond het helemaal prima... Dus gwn lekker vragen 😃
X😗

2 jul 2016, 16:07, naomitjuhh
41

bij mij is het allemaal vanzelf gegaan!!!

5 jul 2016, 17:07, ikweetdatikdikben
42

hoi! ik ben 12 en heb echt veeel schaamhaar,tís zwart en me okselhaar ook.me hooffdhaar s blond.gek he.
ik ga me dus nooit scheren voor geen een jongen
heb ik geen zin in hihihi ik speel liever met mn schaamhaar als k me vinger

11 jul 2016, 08:07, delphine12
43

ik had al schaamhaar in groep 4 maar ik zit nu op de middelbare en ben nog niet ongesteld. ik denk alleen dat dat niet lang meer duurt mijn moeder werd het ook in de zomervakantie van de 1e naar de 2e klas dus....

11 jul 2016, 11:07, meisje
44

en idd als je denkt dat je een bh nodig hebt is dat vaak ook zo of het er nu aan ligt dat ze uitsteken, dat je topjes niet fijn meer vind zitten of dat het pijn doet je kan het gwn tegen je moeder zeggen zij vind het vast niet raar (misschien nog niet nodig net als bij mij maar ze snapte het wel) ze weet ook dat het een keer gaat komen dus je moet je er echt niet voor schamen. en je al schaamhaar scheren is misschien nog een beetje vroeg maar je kan wel je okselhaar en bikini lijn scheren anders ziet het er een beetje raar uit. maar nogmaals vraag het gwn je moeder heeft dit ook meegemaakt!!

11 jul 2016, 11:07, meisje
45

Ik ben 10 en heb al schaamhaar en ook de grootste borsten van de klas. Schaam me echt dood...!Deed net voor de grap met mn vriendin die test van welke bh je moet (op deze website) en bleek dus A65! OMG maar ik durf het echt niet tegen mijn stiefmoeder te zeggen ook al is ze super lief voor mij. Heeft iemand nog tips voor hoe je moet vragen of je een BH mag?

Xxx Freddy

11 jul 2016, 22:07, Girlxxx
46

Ik heb trouwens ook al okselhaar als enige van de klas

Fred

11 jul 2016, 22:07, Girlxxx
47

Woaw 65a is helemaal niet groot maar als je een bh wilt kan die toch gwn zelf kopen??

17 jul 2016, 20:07, ^^
48

heey,ik ben anja en ben net 14,toen ik in groep 8 zat was
ik als 1e vd klas ongesteld,en had ik de meeeeste schaamhaar vd klas,ja echt van dat dikke,zwarte schaamhaar;
me borsten kwamen veel later,ik heb nu 75b en mn oksel-
haar kwam daar zo tussendoor,dat werd langzamerhand
steeds meer,het begon met dunne,lange,haren,die steedssneller dikker,krulleriger en zwarter werden...
in de zomer loop ik gewoon met een topje zodat iedereen duidelijk mn zwarte okselhaar kan zien...ik krijg
af en toe rare blikken en commentaar maar niemand
kan mijn trots op mn vrouwelijke schaamhaar wegneme.
ik ben een trots pubermeisje met haar rug recht.....

25 feb 2017, 23:02, anja14
49

hey anja14,ik ben net als jou een behaard meisje van net
15 hah,ik was im groep 8 ook een van dde eerste van de
klas ongesteld.nu een paar jaar laterr heb ik echt veeeel
schaamhaar omdat ik mij net als jou me nog nooit daar-
beneden geschoren heb.me oksels scheer k ooknooit.
ik heb sints kort een vriendje die bijna 2jaar oudder is,toen
hij me laatst voor t eerst zonder onderbroek zag stond hij
onwijs vreemd naar mn bos mett schaamhaar te kijken hij had ehct nog nooit een meisje met un volle bush
gehad dus ik was zjn eerste...
ok,ik heb dus echtt wel een heeeele donker behaarde
bos op enbove mn ppoes,ik heb zelfs un paadje mett
haar dat van mn poes naar mn navel loopt hahha
net as jij heb k ook gewoon lak daat andere mensen
naar mijn oksels kijke,en loop gewoon somers met een
tanktoppje en dan krijg ik wel eens opmer,kingen of
vreemde blikken as ze mmn haartjes zien maar daar geef k nix om...mn vriendje vind t nu onwijs sexy en
vrouwelik.ik ben nu eenmaal erg behaard maar ga me
voor niemand ooit sccheren,k ben 15 en dan heb je
gewoon schaamhaar hoor!! niks raar hoor
ik voel me met mn haar daabeneden gewoon veel
kompleter.ik kom best vaak opt naaktstrand en dan kan
iedereenzien dat k best wel veeeeel schaamhaar heb
maar k krijg niet aleen maar kommentaar,ze zegge ook
wel eens dinge als stoer dat je alles laat groeien!! of ze zeggen dat k orgineel ben.
nee geen haar op mn lichaam denk an om mn bos haar
te scheren,net as mn oksels,
laat mij maar een meisje blijve dat gewoon een wild
oerwoud daarbeneden heb groeien!! mn vriemdje is het
nu wel gewend om een erg harig meisje thebben,aleen hij scheert zich wel helemaal kaal beneden,dat hoeft helemaal niet van me,maar hij durft gewoon nog niet net als ik met een volle bush op t naaktstrand te zijn...
ik hoop echt dat er meer meisjes zijn die hun schaamhaar weer helemaal terug hebben laten groeien
net als ons,lekker kroelen door mn bush,lekker zacht en
onwijs lekker as ik me vinger hihihi!!

14 apr 2017, 13:04, never shaved girl
50

heey never shaved girl en anja14 hierboven! ik ben een meisje van 17 en heb me ook nog nooit geschoren daar
benen,ik kreeg mijn eerste haartjes toen ik 10 was,het begon harder te groeien opmn 12 maar op mn 13e had ik al zooo veeeel schaamhaar dat mijn hele vagina bedekt was.nu ik 17 ben heb ik dus echt wel een heeeeele volle
bos waar ik ook gewoon trots op ben wan het maakt wie ik ben,en dat is een 17 jarig meisje met een grote bos met schaamhaar op mn vagina!oh ja,mijn laatste vriendje vond mijn,zoals hij zei,mijn onverzorgde oerwoud lelijk en onvrouwelijk en EISTE dat ik al mijn schaamhaar voor hem voest kaal scheren!ik heb hem gezegd dat im a hairy girl with alot hair on my vagina,en
dat ik absoluut van plan was om mijn geliefde zwarte
driehoek gewoon naturel door te laten groeien...dit ging hem te ver en hij heeft het uitgemaakt!
ook ik hoop echt dat er steeds meer meisjes hun trotse
bos met schaamhaar lekker laten groeien,het is zooo
lekker zacht en idd super lekker om te strelen als je
vingert xxx hippiegirl17

14 apr 2017, 14:04, hippiegirl17
51

Goed zo hippiegirl, als die gast eist dat je het weghaalt, dan is hij jou niet waard. Je bent beter af zonder hem. Genoeg mannen op de wereld die het wel heel erg sexy vinden!

26 apr 2017, 12:04, Fred1987
52

Wees blij met je borsten. ik ben 20 en heb Cup 70A

3 mei 2017, 22:05, platvis
53

Iedereen krijgt het

17 aug 2017, 11:08, Horselove
54

Hoi, ik ben 15 en ik super grote borsten en okselhaar heelveel. En heel veel schaamhaar. En ik ga sexen met mijn vriendje. Maar hij mag dat niet zien! Help reageer nu!!!!!!!!!!! Als je ervaring hrpt vertel het en anders gewoon tips help!!!!!

18 aug 2017, 11:08, Pubertje
55

Hoi pubertjr, ik heb een tip voor je. Scheer je!
Pak je scheermesje en scheer je okselhaar en schaamhaar. En ik denk dat hij je borstjes al lang heeft gezien. En jongens houden van grote borsten

Liefs Isabelle

18 aug 2017, 11:08, Isabelle
56

Inderdaad Isabelle

24 nov 2017, 00:11, HVJ LYSM KNZJ
57

Eyy alles wat jullie hebben is nog niks. Ik heb letterlijk een oerwoud ik heb zelf een streepje haar op mijn buik. Het is wel 12 cm lang en ik ben pas net 11 ik had al schaamhaar toen ik 8 was🤫

28 nov 2017, 22:11, Langharige
58

12 centimeter lang bij een 11-jarige? Ik ben 21 en als ik alles laat staan is het misschien 4 centimeter lang.

29 nov 2017, 00:11, Kim96

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.