Schaamhaar tijdens seks

Hoi ik heb een hele rare vraag,
Ik ben 14 en nog veel te jong hiervoor... maar ik maak me hele erge zorgen: later als ik een vriendje heb en we willen gaan eh... n**ken. Wat nou als hij dan dat helemaal niet wil? Omdat ik schaamhaar heb! Ik houd het bij... maar haal het niet helemaal weg. Als ik het zou scheren dan komen er allemaal lelijke bobbels en word het rood.
Vinden jongens dat niet erg? Als daar beneden allemaal haar zit?

Een vraagje aan jongens: n**k je liever meisjes met of zonder schaamhaar?

En wat is je ervaring als meisje?

19 jun 2018, Watistyp


Reacties

plaats reactie
1

hoi watistyp
ik vind zonder schaam haar fijner, als met. vooral ik ik me vriendje pijp,

20 jun 2018, 02:06, #a#
2

Het hangt helemaal van de jongen af. Sommige jongens vinden schaamhaar juist erg mooi. Mijn vriendje vroeg mij juist om het te laten groeien.

20 jun 2018, 09:06, Kim96
3

Ik ben een jongen van. 21 en ik vind juist dat je je nooit meer moet scheren ik hou van een harig kutje maar je moet het helemaal zelf weten!
Gr Sander

20 jun 2018, 10:06, Sander123
4

Ik vind het mooier met! Anders is het zo kaal...

20 jun 2018, 14:06, Njl
5

Overigens maakt het bij neuken volgens mijn vriendje helemaal niks uit of het nou harig of kaal is, neuken voelt volgens hem altijd hetzelfde. Het grote verschil is bij beffen, dat is voor de jongen natuurlijk wel anders als het harig is. Maar sommige jongens houden daar juist van.

20 jun 2018, 21:06, Kim96
6

Mijn vriend zegt altijd over schaamhaar: doe maar wat jij wilt schat, zolang ik je maar kan neuken.

20 jun 2018, 22:06, hii
7

Schaamhaar is niet erg.
Maar het moet wel verzorgd zijn.

21 jun 2018, 18:06, Jaja
8

Schaamhaar is juist leuk!

22 jun 2018, 16:06, Fg
9

Schaam haar is duizenden jaren nooit een probleem geweest en laatste 10/25 jaar ineens wel??

29 jun 2018, 11:06, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.