Schaamhaar scheren lukt niet

Hoii ik ben een meisje en ik heb al best een bos daar beneden maar het lukt me gewoon echt niet om te scheren. Ik kan wel een beetje aan de voorkant, maar het zit ook tussen m’n benen en in m’n bilspleet. Kunnen jullie vertellen hoe jullie dat doen?

19 jan 2022, Renate08


Reacties

plaats reactie
1

Hiiiii,

Feel your struggles ❤️

Heb je een bad of een douch?

Ik scheer meestal ik bad en breng mijn benen in de lucht
0 \
\___\
(Zo lig je ongeveer in het bad)
en dan scheren

In de douch

Zak een beetje door je knieën en start met scheren tussen je bilnaad kan je het beste scheren door op 1 been te staan en een in de lucht
_______
| \ /
| \ /
| \/
|
|
|
Zo ongeveer

Heel veel succes lieverd! Let me know of het lukt

Xx Char ❤️

20 jan 2022, 11:01, Char
2

Venusheuvel is niet zo moelijk.
Schaamlippen en er om heen wat lastiger. Beetje wijdbeens zitten of gehurkt, of juist staand en 1 been omhoog.
En vandaar uit kun je ook verder riching je anus en zo. Gelukkig heb ik daar bijna geen haar. Kan me best voorstellen dat het lastig is.

Enne, met natte haren scheert het fijner. ook de scheerschuim even laten inwerken helpt
Scheermesje steeds goed haarvrij maken. en hooguit 3x over dezelfde plekjes. Anders krijg ik last van juek of bultjes en dat is pas echt kut

21 jan 2022, 15:01, rox
3

Ik kan me bij rox hierboven aansluiten. Voor mij werkt het om gehurkt te zitten, dat trekt de huid daar beneden ook gelijk strak en dat maakt het makkelijker om glad te scheren.

Ik gebruik altijd een mesje van Gillette. Met goedkopere mesjes gaat het ook wel, maar het is toch altijd wat behelpen en het resultaat is vaak minder glad. En ik gebruik scheergel, ik vind dat dat beter werkt dan scheerschuim. Tegen de haargroei in scheren werkt voor mij het beste. Op deze manier krijg ik mijn kut altijd goed glad.

Maak inderdaad je mesje altijd goed schoon. Spoel het onder de douche af na elke beweging die je er mee hebt gemaakt, zeker als je een hele bos hebt die er af moet. Ik laat alles ook wel eens een tijdje groeien en als ik dan weer de boel ga scheren is het best een gedoe omdat de haren dan soms best lang zijn. Soms knip ik het een beetje korter voor ik ga scheren. Ik laat soms een streepje op mijn venusheuvel staan, dat vind ik mooi en vrouwelijk. Maar ik ga soms ook lekker makkelijk voor helemaal kaal.

21 jan 2022, 18:01, Kim
4

Tegen de haren in scheren geeft het snelst en het gladste resultaat, maar ook het meeste kans op bultjes en ingroeiende haartjes (zeker als vaker gaat scheren)
Beter is met de haren mee te scheren.

25 jan 2022, 12:01, Naomi
5

Ik hoop dat het nu gaat lukken
Maar ik heb geen scheerschuim of scheergel enzo, maakt dat heel veel uit?

25 jan 2022, 21:01, Renate08
6

Je scheert wel veel makkelijker met scheergel of scheerschuim. Voor een soepele scheerbeurt en een goed resultaat zou ik je toch adviseren wel even een bus scheergel te halen, dat kan gewoon bij de supermarkt of drogist. Zonder scheergel scheren kan op zich wel, maar ik vind het zelf altijd wel wat gedoe en ik krijg nooit zo'n mooi resultaat als met scheergel.

26 jan 2022, 09:01, Kim
7

@annick
ik gebruik ontharingscreme, dat koop, ik dan bij de drogist, dan heb, ik ook geen snijplekken, op me schaam streek, hoef ik niet, te klooien met een, scheermesje. misschien een idee voor de volgende keer.
groeit het bij, jou ook zo erg snel.
het blijft een vervelende plek, om je daar te, scheren. wel lief dat je, je moeder even helpt met, scheren..

19 jan 2023, 04:01, linda
8

Eers de haren goed kort knippen en dan scheren met de richting mee. Als je het niet kort genoeg vind ga dan oon nog eens tegen de richting. Steeds je mesje goed haar vrij maken en regelmatig vervangen Na een keer of 3@ 4 neem ik zeker een nieuw mesje. Voor je schaamlippen en bilnaad te scheren Zet je 1 been omhoog , trek dan de schaamlip die je gaat scheren goed strak dan kan je die heel gemakkelijk goed scheren Als je je bilnaad niet gemakkelijk kan scheren vraag dan aan iemand om die voor jou te scheren. Ik vraag het aan mijn grote zus of anders aan mijn moeder, die scheren zich ook
Veen suxes

12 feb 2023, 15:02, Tanja
9

Hoi
Of eerst heel kort, knippen en daar na met een ladyshave alles weg scheren, je schaam streek, en je bilnaat. Een mesje kan ook. Gebruik een scherp mesje, en vervan deze na 2 of 3 keer. Met een bot mesje kan je wondjes krijgen, ik scheer me na, me ongesteldheid...

13 feb 2023, 01:02, Kim
10

Hey, vraag of een vriendin je helpt!
Kan fijn zijn samen.
Sommigen hebben zo'n band met hun moeder dat die ook wel wil helpen (ik niet btw)

xx R

13 feb 2023, 13:02, Rox
11

Ik vroeg het ook aan mijn moeder die in het ziekenhuis huis werkt want ze let er toch niet op en kan het dan gewoon weg halen toch vind ik dat niet echt fijn maar ja het is mijn moeder maar hoedanook probeert ze er heel de tijd onderuit te komen net alsof ze niet wil dat ik van een meisje naar een dame ga maar help me want ik heb het 1 keer een beetje gedaan aan de bovenkant maar ik kreeg jeuk wat doe je daar tegen ?

19 feb 2023, 22:02, Ik help graag maar ik wil ook hulp

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer