schaamhaar nooit scheren

hey,ik ben een meisje van 22 en ik heb een vraag aan de
meiden,ik heb mijn schaamhaar sinds ik het kreeg op mijn 10e
nog nooit geschoren.ik heb nu na 12 jaar dus echt wel een bos
met enorm veeeel schaamhaar.mijn vriendje vind mijn zwarte
bos haar het einde,ik mag mijn beharing echt niet scheren.
zijn er meiden die hun schaamhaar net als mij nog nooit hebben
geschoren en net zo n volle bos hebben als mij??
of zijn er meiden die pas besloten hebben om een volle bos te laten groeien??alleen serieuze reacties aub!! bedankt

17 apr 2017, sylvia22


Reacties

plaats reactie
1

Ik had op Mn 11e al schaamhaar gekregen, maar ik knipte het altijd tot ongeveer 1 en een halve cm want anders zag je het met een bikini en dat vind ik niet mooi, ik ben het gaan scheren op Mn 12/13e en nu ongeveer 2 jaar later doe ik het nog steeds. Ik vind schaamhaar irritant en het jeukt teveel, maar als jij het leuk vind is dat helemaal prima!

17 apr 2017, 10:04, Konijntje
2

heey konijntje,hier meisje van 22.dank je wel voor je aardige woorden,maar ik kan mij echt niet voorstellen dat
er geen volle bos zwart schaamhaar mijn vagina bedekt,
ik vind het echt mooi bij mij staan,super vrouwelijk.
ik scheer ook niet mijn bikinilijn,maar draag een broekje met pijpjeals ik ga zwemmen,maar dan heb ik toch een grote bobbel in mijn broekje...plus dat er altijd wel een paar
lange schaamharen boven mijn broekje uitsteken,ach...
ik ben nu eenmaal heeeel behaard,ik schaam mij echt
niet voor mijn grote bos schaamhaar,btw,jij scheert je
bosje tot 1.5cm,ik heb is zelf gemeten...mijn schaamhaar is rond de 5cm lang hihihi maar ja,wat wil je na 12 jaar niks scheren,dan heb je wel een oerwoud,
maar je hebt gelijk,ik vind het ok om zo very hairy te zijn
en mijn lovers vinden het super,ik mag echt niet scheren hihihi!!

17 apr 2017, 17:04, sylvia22
3

Ik scheer het ook nooit. Alleen ik trim het soms.
Heb een paar keer mijn schaamhaar lang laten groeien.
Ben een jongen van 29

17 apr 2017, 21:04, Koen1987
4

Ik scheer het ook niet, vind ik veel te veel gedoe. Alleen zou ik wel wat tips waarderen voor het trimmen.

19 apr 2017, 18:04, Joyce
5

Heb een dondeuze van de aldi.
Hoe je het bij een vaginale het beste kan doen heb ik geen ervaring mee.
Je kan het ook knippen. Pas op da je niet in je zelf knip. ;)

19 apr 2017, 18:04, Koen1987
6

heey koen,hier meisje van22,kan het zijn dat ik jou op
andere topics over beharing bij meisjes wel eens gezien hebt? heb ik het goed dat jij op meisjes valt die een flinke
bos haar over hun vagina hebben groeien?
het doet me erg goed dat er gelukkig nog echte en begrip-
volle jongens zijn die meisjes met veel schaamhaar niet vies of raar vinden...al mijn vriendjes die ik heb "gehad"
vinden mijn met schaamhaar bedekte vagina super,ze
worden onwijs opgewonden als ik mezelf vinger en dan
met mijn vingers ddor mijn schaamhaar kroel...
beste koen;mag ik je vragen wat jij aantrekkelijk/geil vind aan (zwaar)behaarde meisjes? vind je het erg als
een meisje,net als ik bv,haar schaamhaar echt de vrijheid heeft gegeven(12jaar) en het naturel in een grote zwarte driehoek heeft laten groeien?
of zit ik er helemaal naast en houd je van compleet kale
barbie vaginas?? dan heb ik het jammergenoeg mis...
maar ja,ik heb echt wel bewezen dat zelfs al scheer je
je schaamhaar jaren niet,er zijn zeeeker weten jongens die van een enorme bush down-there houden!!
ik hoop dat je mij kan en wil antwoorden...
alvast bedankt koen! een behaard meisje dat op zoek is naar jongens en Bi meiden die ook net als ik (bi)vallen
op meisjes met okselhaar,buikhaar,en schaamhaar.
greetz Sylvia22

22 apr 2017, 13:04, sylvia22
7

Hallo Sylvia22, je hebt me zeker vaker gezien in die topics over behaarde meisjes. Tis nie zo zeer da ik er geil van word maar vind het mooi om een meisje/jongens met schaamhaar/okselhaar te zien. Ben zelf nudist en ben laatst naakt gaan zwemmen en wat mij opviel is dat jeugd tussen de 10 en 25 gewoon schaamhaar heeft. Of het getrimd of een flinke bos haar is. Mijn ex had het netjes getrimd en ik vroeg een keer of ze dat een tijdje niet wilden doen en ze liet het groeien. Dan kon ik heerlijk met mijn handen of mond er lekker doorheen gaan. Ben zelf flink behaard over mijn lichaam en mijn bovenlichaam doe ik zelf trimmen omdat ik dat netter vind staan.

Hoop dat ik je goed heb beantwoord.

22 apr 2017, 16:04, Koen1987
8

@koen,ik ben anja en k ben 14jaar,je hebt gelijk koen...
ik ben ook tussen 10 en 25 en ik heb mij sinds mijn 9e
nooit meer ergens geschoren,ik heb dus echt een groooote
volle bos met schaamhaar.echt heeeel veelvoor een 14
jarige.ik zie op het naaktstrand en in de sauna steeds
meerr 12.13.14 jarigen met een volle bos schaamhaar.
zonder zich te schamen...
op henaaktstrand raakte ik in gesprek met een meisje
dat zei dat ze 11 was.ik wist niet wat ik zag,toen ze
haar handdoek om haar middel vandaan haalde,het
meisje had voor een 11 jarige een volle bos schaamhaar! dat had k nog nooit gezien,zo veel,zo jong
ze zei tegen mij dat ze mijn bos met zwart schaamhaar
onwijs mooi en volwassen vond.
ik zei tegen het 11 jarige meisje dat als ze nog 3jaar
al haar schaamhaar liet groeien,ze net als mij een grote
zwarte driehoek met haar zou hebben.
idd koen,ik zie ook steeds meer pubers in de sauna en
op t naaktstrand met gewoon een bos met schaamhaar
goh koen,jij vind het dus mooi als een meisje veel haar
heeft...?ik ben benieuwd wat jij van mij vind...ik heb een zwarte bos met veeel schaamhaar en twee flinke plukken okselhaar,zwartharen op mn armen,benen en buik,ik ben dus echt wel trots op mijn vrouwelijke be-
haring en iedereen mag mijn behaarde lichaam zien!!
of in de sauna of naakt op het naaktstrand.
xxx anja14

22 apr 2017, 19:04, anja14
9

Hey Anja14, de tijd van beharing komt terug uit de jaren '60 '70. Zo te horen zie je er dan goed en lekker behaard uit. Zou het graag willen zien maar dat gaat niet. Als je op Google op de juiste zoekfunctie kijken dan krijg je behaarde mensen. Of als je sex filmpjes kijken dan kan je het ook zien.

22 apr 2017, 20:04, Koen1987
10

Ligt er aan, de ene keer ben ik t zat en schaar ik t af, en de andere keer laat ik het groeien tot het niet meer verder groeit. Op dit moment heb ik t al een tijdje laten groeien haha

9 nov 2017, 11:11, Hey
11

Ik heb het ook jarenlang niet geschoren omdat mijn vriendje van ongeschoren houdt, en ik had dus echt een volle bos. Maar ik ben een paar maanden geleden weer begonnen met scheren.

13 nov 2017, 23:11, Kim96
12

Hoi hoi ik ben een jongen van 14 en heb ook volle bos schaamhaar en het groeit nog steeds. Ik ga er ook niets aan doen

11 dec 2017, 19:12, Tijs
13

Ik scheer de bikinilijn en het andere haar knip ik heel kort is dat ook prima want ik hoor niemand erover

12 dec 2017, 20:12, 👧🏼
14

Wat je ook kiest, het is allemaal goed. Je moet gewoon doen waar jij jezelf prettig bij voelt.

17 dec 2017, 18:12, Kim96
15

Hey ik persoonlijk vind schaamhaar onhygiënisch dus scheer ik het ook om de 3dagen als het beetje trg groeit moet het bij mij er terug af omdat ik liever geen haar heb maar dat is ieder zijn eigen ding als het jou niet stoort zou ik zeggen laat die bos haar gewoon zitten ten slotte loop jij er mee rond.

23 dec 2017, 23:12, Onbeke1234
16

Ik vind schaamhaar op je vagina wel mooi, ik trim het alleen omdat het bij mij jeukt.
Je okselhaar laten groeien vind ik bij mij niet mooi, maar ik vind het ook niet raar als ik het zie bij andere mensen.

28 dec 2017, 16:12, Nachtdier
17

hey Sylvia, ik ben rachel en ben 17. ja, ik ben net zo'n meisje als jij, ik kreeg mijn schaamhaar op mijn 10e ook en het was toen lichtbruin, tot nu 17 jaar heb ik ook gewoon alles laten groeien zoals het is.en das echt wel veel haar! alleen is mijn beharing nu wel helemaal zwart geworden...weet iemand hoe het komt dat mijn schaamhaar nu echt zwart is? nee, ik ben ook echt niet van plan te gaan scheren hoor, echt geen zin in.ik vind het wel goed zo, en ik ben niet eens anders gewend dan dat ik een grote zwarte bos op mijn poesje heb, ik heb al zo lang veel haar "beneden", ik moet er echt niet aan denken dat mijn poesje ineens kaal zou zijn! oh, ik zou echt gek worden, bij mij hoort er echt zeker wel een grote bos haar op te groeien hihi!

11 feb 2018, 20:02, rachel17
18

Ik zeg het maar, ik heb geen scheerschuim dus is het denk ik 1 cm. En ik heb ook okselhaar.

11 feb 2018, 21:02, Eva🥥
19

hoi hoi,

Ik heb ook schaamhaar, nog nooit geschoren maar is nog niet heel veel, Wil het denk wel bij gaan knippen maar niet kaal meer, lijkt mij echt te veel gaan jeuken

12 feb 2018, 16:02, mirthe007
20

hoi Rachel heb je echt heel veel haar dan?

16 feb 2018, 07:02, bert1979
21

hey Bert1979 hier Rachel, ja bert ik heb idd voor een meisje van 17 echt wel heeel veel schaamhaar'down there'ik heb dus ook een grote zwarte bos over heel mn poesje.kijk bert, ik ben eigenlijk niet anders gewend dat mn poesje altijd al flink behaard is, ik heb me ook nog nooit geschoren en ga t ook never nooit doen. maar je vroeg of ik heel veel haar heb, als je mn andere haar bedoeld;nou ik heb ook aardig wat okselhaar, en ja ik loop in de zomer echt wel gewoon met tanktopjes enzo, ach dan zie je toch dat ik me nooit scheer en het gewoon voor iedereen zichtbaar is;so what, het kan me echt niet boeien hoor! en trouwens, mn meeste vriendjes vinden het echt wel opwindend als ze erachter komen dat ik een
grote bush onder mn slip heb groeien. ja, ik heb wel eens een jongen gehad die mn bush echt niet vond kunnen, nou ik was het die t uit maakte, echt bert,mn vriendjes
zeggen allemaal dat ik een heel mooi meisje ben,ik vind dat een vriendje dat mij wil mij moet nemen als ik ben;
dat is een 17 jarig meisje met lekker veel schaamhaar enzo. ik vind mn bush ook echt mooi bij mij staan, en het
is onwijs geil om er door heen te strelen als ik me vinger.
dus ja bert, je vroeg of ik heel veel schaamhaar heb? ja,
een grote bush op mn poes, veel okselhaar,en dat blijft echt zo, als een jongen mijj liever kaal wil dan kan hij het
vergeten, zoals ik zei;ik ben een meisje dat niet anders gewend is dan een poes met veel schaamhaar!
bert, groetjes xxx Rachel17

2 apr 2018, 04:04, rachel17
22

Ik ben 12. En eerst scheerde ik het maar ik begreep noet goed waarom nu scheer ik het al bijna 2jaar niet meer

23 apr 2018, 20:04, 🦆
23

Ik ben 13 en ik heb sinds 3 maanden schaamhaar, ik vond het jeuken en lelijk dus ik heb het (stiekem) afgeschoren.
Ik vind het eigenlijk ook niet mooi haha

4 mei 2018, 01:05, 《E》
24

Hey rachel ik ben een jongen van 21 en ik vind echt heel veel schaamhaar echt heel erg geil ik zelf scheer me ook niet dus ik heb ook een grote zwarte bos. Ik vind dat steeds meer mensen zich niet meer moeten scheren. Ik ga er vanuit dat jij ook van jongens houd met veel haar overal of heb ik het mis . Gr sander

23 mei 2018, 09:05, Sander123
25

hey sander123, nee, je hebt t niet mis hoor! kijk, ik ben zelf een meisje dat echt wel heel veel schaamhaar heb, zeker voor een meisje van 17 heb ik dus een grote zwarte bos met zwart schaamhaar....k heb t ook nog noooit geschoren he!
sommige vriendinnen zien me bij douchen naakt, ze zeggen altijd: wanneer ga jij je eens scheren rachel??
of: jongens vinden zo veel schaamhaar as jou echt niet
kunnen hoor rachel!
Ze zeggen ook vaak als we aan het zwemmen zijn:Rachel
iedereen ziet gewoon jouw zwarte schaamhaar door je slip, en al dat vieze zwarte haar steekt gewoon uit je slip, dat kan toch niet rachel? lalalalalala.llalalalalala, whatever

luister: ik heb echt wel veel vriendjes gehad hoor, ze zeggen namelijk dat ik een heel mooi meisje ben ,dus…
Ach, het is mijn keuze om zo behaard te zijn, als een jongen mij te behaard vond ….bye bye!!hihi!!
Ik heb net een jongen van 23 leren kennen, hij keek wel even op toen hij voor het eerst zijn vingers in mijn slip deed, dat had ie niet echt verwacht zo n oerwoud van haar... maar hij weet dat ik me dus echt niet voor em ga scheren hoor!! hij wil me, nou dan neemt hij mijn bos schaamhaar er echt maar bij hooor. En ja, ik ben behaard, maar ik val ook op behaarde jonngens hoor!!!! maar ik val ook echt op andere meisjes met super veel schaamhaar!!!
ik maak me echt niet druk om mn grote harige bush,
ik voel mij nu eenmaal het meest mezelf met mijn bos schaamhaar, dat veranderd echt niet hoor! en serieus he?
als een jongen mij dus te veel schaamhaar vind hebben?
rot hij maar lekker op! ik heb liever lekker veel schaamhaar, dan een kale * en een *vriendje!!!
doooie, een lekker, natuurlijk behaard 17 jarig mesje!!!!
Zeg, weten jullie meiden wel dat als je jezelf vingert, en je streelt door je bos schaamhaar dat dat onwijjjjjs lekker is??? probeer maar eens...al dat haar voelt echt heeel lekker tijdens t vingeren,een soort extra effect of zo, ik kan t niet goed uitleggen,maar behaarde meisjes weten precies wat ik bedoel met vingeren he??????hihi!

* Dit bericht is aangepast door de moderator

25 jun 2018, 02:06, rachel17
26

Jammer dat ik nooit vrouwen in bed heb met veel schaamhaar want ik vind dat echt super geil. Maar bijna iedereen scheert het, ik ga t nu ook laten staan dan wordt het echt een dikke bos!

13 jul 2018, 13:07, Ben1998
27

Ik wil het heel graag scheren maar dat jeukt bij mij heel erg. Ik knip het meestal wat korter zodat het niet door mijn bikini zichtbaar is. Ik laat het wel gewoon staan maar ik wil het eigenlijk afscheren...

14 jul 2018, 18:07, justmexoxo
28

he meisje, jij scheerd je ook nooit? jij kan het wel met mn vriendin vinden. haar bos met haar is echt wel erg veel, haar schamhaar is nu we in de 2e zitten gewoon door gegroeid, ach zegt ze, dan steekt er af en toe maar een plukje of een paar schaamhaartjes uit mn zwemslip, het zijn de kale meiden die er moeilijk over doen. laatst was ik alleen in de sauna met mn meisje. ze was zoals vaker het enige meisje met echt veel schaamhaar, maar ineens liepen er drie meisjes van haar leeftijd en ze hadden alle drie echt een grote bos schaamhaar, let maar op, ooit zal t niet meer vies of onverzorgd zijn, ze wast haar bos schaamhaar elke dag en ze is echt niet vies, haar schaamhaar ruikt altijd zo lekker zoet, en ik vind het echt onwijs om door dr bos schaamhaar te strelen, heerlijk.
Dustopicstarter: je bent niet het enige behaarde meisje!!
groetjesvan een vriendje van een super behaard meisje,
gr hans15

2 okt 2018, 11:10, hans15
29

ik krijg bericht op mijn p c dat er hier maandag een nieuw bericht geplaatst is als ik er wil naar kijken staat het er bij mij niet op;
. Kan iemand mij zeggen hoe dit komt??

24 okt 2018, 01:10, dany66
30

Dan is dat bericht verwijderd door 1 van de moderators

24 okt 2018, 15:10, Koen1987
31

Ik krijg terug een bericht dat er een nieuwe reactie op mijn acount is toe gekomen , maar er staat terug niets op; Waarom * kan ik die niet meer lezen ??

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

7 apr 2019, 12:04, dany 22
32

Ik ben nu 12 en kreeg al schaamhaar op mijn 9e 10e. Zelf scheer ik niet dit heb ik wel eens gedaan, maar dat jeukte echt immens veel dus dat ik niet, maar ik knip het wel, want ik zwem 3× per week (trainen) en ik draag dan wel een hoog opgesneden badpak dus anders piekt het eronderuit😂😅😅

8 apr 2019, 15:04, Anoniepje
33

Lekker veel schaamhaar en okselhaar ik ben fan. Ik vind het onwijs sexy bij meiden. Ik ben een meisje van 23 en Heb me al denk ik 6 jaar niet geschoren. Alleen mijn benen scheer ik. Ik heb nu dus kei veel schaamhaar en okselhaar. Mijn vriendje vind het juist prachtig bij mij staan. Ik ben benieuwd naar jullie reacties en mening. En laten jullie het ook allemaal staan. Mannen moeten sowieso harig zijn veel schaamhaar borsthaar en okselhaar heerlijk. Gr madelon

10 apr 2019, 00:04, Madelonxoxo
34

Gelukkig iedereen zijn mening. Gelukkig scheert mijn schatje zich nooit en is hij een lekker harig beest in bed haha.

11 apr 2019, 22:04, Madelonxoxo
35

Madelonxoxo ben jij echt zo'n meisje. Ik hou er wel van. Ga je ooit naar de sauna en scheer je je dan ook niet. Dat vind ik echt heel stoer!!! Ikzelf ben gisteten ook naar de sauna geweest en scheer me ook niet maar bij mannen is dat "normaler" dan bij vrouwen zeggen ze dan haha.
Groetjes erik

27 apr 2019, 09:04, Erikt234
36

Jaa erik dat klopt ik ga graag naar de sauna en scheer ne als ik daar heen ga ook nooit. Al die mensen die kijken haha alsof ik een beest ben met zoveel haar. Ik hou van harig zijn. Ik vind dat ik er dan vrouwlijker uit zie dus voor mijn echt geen scheermesjes meer nooit!! Mannen moeten ook harig zijn naar mijn mening. Wat is er nou mannelijker dan een flinke bos haar onder zijn oksels of u zijn kruis. Heerlijk en geilxxx madelon

27 apr 2019, 10:04, Madelonxoxo
37

Jaa inderdaad baron Alex. Liever getrimd dan kaal. Helemaal kaal vind ik zo kinderlijk. Ik ben een meid van 23 ik ben toch geen 7 meer. Nu voel ik me meer vrouw. En jullie oksels wat doen jullie daarmee haha. Kusjes madelon

27 apr 2019, 19:04, Madelonxoxo
38

Hallo Madelon, het heeft geen nut dat ik nog reageer. Zoals u ziet onze berichtjes worden toch gewist
Sorry bedankt dat u reageerde
Kusjes Alex

29 apr 2019, 17:04, baron Alex
39

Ik denk dat de" moderator hier onze berichtjes teveel omschreven vind. Ik denk dat hij onze inhoud niet apresieert Madelon. Zelfs jou antwoorden worden gewist als u die naar mij schrijft
Kusjes Alex XX

29 apr 2019, 18:04, baron Alex
40

Ieder zijn mening. Madelon. De ene heeft graag een hele bos de andere getrimd, en nog andere kaal. In ons huisgezin zijn we allen kaal

30 apr 2019, 22:04, Branco3
41

Tot vorige week had ik mij nog nooit geschoren, ik knipte het enkel af en toe iets korter. Ik heb nu een vriend en die heeft mij geschoren. Ik moet zeggen zo kaal moet ik toch gewoon worden maar het is wel zeer proper. Dus van nu af aan gaat dat van mij er ook af. Ik ben 17, mijn vriend 22 . Hij zelf trimd zijn schaamhaar

6 mei 2019, 23:05, Lissa
42

@Madelon, Onze oksels scheren we Madelon. De rest weet u he Trimmen en scheren he . Schaamlippen en ballen kaal
groetjes Alex XX

10 mei 2019, 23:05, Baron Alex
43

Ik ben van mijn 9 a 10 jaar mijn schaamhaar beginnen kortwieken, ook mijn moeder deed dat dan. Ik ben eergisterten 14 jaar geworden en heb van mijn moeder een tondeuse cadeau gekregen. Ik heb waar ze bij was direct mijn broek uit gedaan en al mijn schaamhaar af geschoren. Ze heeft dan ook haar broek uit gedaan en ook al haar schaamhaar af geschoren. Vanaf nu laten we nooit geen schaamhaar meer groeien, alles gaat er nu direct afgaan

13 mei 2019, 01:05, Annuska
44

Ik ben 12 jaar en heb mijn schaamhaar stiekem afgeschoren vanaf mijn 10 jaar knipte ik het kort? Ik heb nu overal rode bubbeltjes en het jeukt verschrikkelijk. Is dat normaal ?? Ik durf het niet aan mijn moeder vragen. Ze had al niet graag dat ik het knipte. Wat kan ik daar aan doen ??

14 mei 2019, 13:05, Annouk
45

Lieve annouk,
Het komt omdat je je scheert dat is niet goed voor je huid. Iedereen moet glad zijn maar dat behaard is juist beter en het doet geen pijn. Ik laat al 7 jaar al mijn schaamhaar en okselhaar staan. Omdat het gewoon pijn doet na het scheten. En ik vind het geil 🤗voor de rest zou ik het gewoon laten staan
Kusjes madelon 23 jaar

15 mei 2019, 02:05, Madelonxoxo
46

Hallo lieve Madelon, Het komt zeker door het scheren dat weet ik, maar dat moet kunnen zonder die last. Ik heb er over gesproken met mijn nicht die is bijna 15 jaar en scheert haar ook Zij zegt dat het maar de eerste keren is dat ik mij meer moet scheren. zij scheert zich om de 2 dagen Zij is zich beginnen scheren op haar 13a14jaar. U vind dat misschien geil een grote bos schaamhaar, dat is jou volste recht. Ik zelf vind dat vuil sorry , bij moet het er af . Ik ga proberen door mij meer te scheren , lukt dat niet dan ga ik het terug kort knippen met de schaar. Groetjes en kusjes van Annouk . Bedankt voor jou reactie Madelon

15 mei 2019, 12:05, Annouk
47

Ik heb mij gisterenavond terug geschoren, ik heb tot nu toe nog geen jeuk , hopelijk blijft het zo

16 mei 2019, 23:05, Annouk
48

Lieve annouk.
Dat jij t vuil en smerig vind dat hoef jij echt nooit heb sorry voor te zeggen!!!! Jij bent wie je bent of je t nou hartstikke geil of het afschuwelijk vind jou menig is voor jezelf het beste! Als jij je fijn voelt bij kaal zijn moet je dat zeker doen.
Lieve kusjes madelon.

17 mei 2019, 00:05, Madelonxoxo
49

Hallo lieve Madelon, zo heeft elk zijn mening he als u graag een enorme bos lang schaamhaar heeft, dan moet u daar toch veel werk aan hebben om die proper te houden. volgens mij he ???Ik vind een geschoren schaamstreek veel gemakkelijker om proper te houden. Het is meest daarom dat ik mij scheer , ik vind het veel praktisscher zo en ja ik vind het ook veeeeel mooier. Mijn moeder heeft gezien dat ik geschoren ben, ze was niet boos, ze zei dat ik moet opletten dat ik mij niet kwets. Dat van haar houd ze proper met de schaar heb ik nu gezien

17 mei 2019, 02:05, Annouk
50

Jaa ik was het elke dag in de douche gewoon met sh shampoo haha. Het ruikt wil lekker altijd madelon X

17 mei 2019, 23:05, Madelonxoxo
51

Hallo Ik ben Tamara, 19 jaar tot voor kort had ik mijn schaamhaar nog nooit geknipt laat staan geschoren. Ik had dus net als Madelon een enorme bos lang dik ros schaamhaar. Ik heb een maand of 3 geleden een jongen leren kennen en die wou dat ik mij ging scheren. domme Eerst weigerde ik dat maar heb het dan toch gedaan. Madelon ik vind het zo geweldig , nu wil ik nooit geen schaamhaar meer . Heeft u zich ooit eens geschoren ??U zou verstomd staan hoeveel gemakkelijker u bent zonder dat schaamhaar. Neen bij mij komt er nooit geen schaamhaar meer op mijn kut. Had ik mij maar veel vroeger geschoren domme meid dat ik ben

18 mei 2019, 01:05, Tamara
52

ik heb vandaag mijn 2 dochters betrapt, . Ze waren bezig elkaars schaamhaar af te knippen. en het scheermes en scheergel stonden klaar Ze zijn 14 en 16 jaar. Ik heb hun gezegd dat dit niet betaamde dat ze elk voor zich zelf moesten zorgen. De oudste zei als u zich laat scheren ben je zeker dat alle haar af is. Ik kon er niets over zeggen want mijn man en ik scheren ook elkaar. Ja bijons thuis zijn we allen mooi geschoren

18 mei 2019, 20:05, Sarra
53

Hallo Madelon,
U wast het iedere dag met champo hahaha, wat ik u vragen wil, zo een bos schaamhaar is dat niet moeilijk proper te maken als u jou maandstonden heeft?? Ik moet maar eens met een washandje en een beetje water en zeep over mijn kutje te gaan en het is reeds proper. En mij scheren duurt nog geen 2 minuten, dit om de 2 dagen

18 mei 2019, 21:05, Annouk
54

@ Annouk,
Hallo, ik heb net als Madelon een grote bos lang dik schaamhaar. Ja met de maandstonden is het wel soms lastig proper te houden. Als het al eens wat te vuil is, wat weinig gebeurt, maar het gebeurt wel. Dan neem ik de schaar en knip het een groot stuk af, daarna laat ik het terug groeien tot het terug eens nodig is. Laat ons zeggen dat ik het per jaar 3a4 maal knip.Mijn oksels zijn wel geschoren, . Ik ben 24 jaar

19 mei 2019, 13:05, Anja
55

U zal zich waarschijnlijk afvragen wat ik bedoel met een groot stuk ?? Dan neem ik mijn schaar of tondeuse en de kam. Al mijn, schaamhaar dat boven mijn kam komt gaat er dan af. Neen ik ben nog ,niet zoals Madelon. Ik snij dat van mij wel als het nodig is bij
N b Ik leg juist mijn tondeuse opzij, ik kan terug voor een tijdje voort

20 mei 2019, 18:05, Anja
56

Hallo Anja,
Ik lees dat u jou schaamhaar soms trimd. Mag ik eventueel weten hoe kort u jou schaamhaar dan snijd ?? Ook al ben ik maar 12 jaar als ik dat zou doen zou dat van mij nog zeker 2a3cm lang zijn. Ja voor mijn leeftijd heb ik wel heel veel lang schaamhaar. kan ik van u raad krijgen als ik mij scheer heb ik jeuk en rode bubbeltjes . Zou ik het terug beter trimmen met de schaar of tondeuse?? wat zou u doen ??

20 mei 2019, 19:05, Annouk
57

Hallo Annouk,
U heeft 2 mogelijkheden om van die jeuk en bobbeltjes vanaf te komen. ofwel moet u zich meer scheren om de 2 dagen of als u het korter wil trimmen . neem dan een kam en de schaar of jou tondeuse. kam jou schaamhaar goed recht en snij alles wat boven jou kam komt af. Dan zal het nog een goede cm lang zijn . Dat doe ik. Ik neem wel mijn tondeuse en geen schaar. Het gaat veel vlugger en is zeker overal even kort

21 mei 2019, 07:05, Anja
58

Wat ik verkeerd doe weet ik niet maar als ik mij scheer blijf ik steeds jeuk en rode bubbeltjes hebben. Ik heb geen school vandaag en ik mijn moeder mij laten trimmen. Vroeger knipte ik er gewoon wat aan dat het niet te lang was. Ik heb mijn moeder mij doen trimmen omdat ik niet goed met de kam en tondeuse aan mijn schaamlippen kon werken. Zij heeft mij heel mooi getrimd , mijn schaamhaar is misschien nog 1/2cm lang nu. Ze heeft mij haar schaamhaar doen trimmen , nu is ze ook even kort als ik We gaan dat blijven doen ,; dan heb ik zeker geen jeuk of bobbeltjes meer. We vinden het beiden mooi zo

21 mei 2019, 13:05, Annouk
59

Hallo Annouk,
Ja, het is beter dat u het trimd en zoals u zegt jeuk of bubbeltjes krijgt u niet meer. Ik en mijn moeder hebben ons schaamhaar ook terug afgedaan deze morgen. Wij trimmen het wel zo kort mogelijk, het is geen milimeter lang meer . We doe het 2 maal per week. Wie weet misschien is dat voor jou en jou moeder ook een optie. Ik en mijn moeder laten nooit geen schaamhaar meer groeien bij ons gaat alles er direct af Dus trimmen maar Groetjes Annuska 14 jaar

21 mei 2019, 16:05, Annuska
60

Ik ben Tinneke 12 jaar , mijn grote zus Anne 17 jaar en ik trimmen ook ons schaamhaar.Ik mag ook haar tondeuse gebruiken . Ons schaamhaar is ongeveer 2 milimeter lang. Wij blijven het trimmen

26 mei 2019, 23:05, Tinneke
61

Ik ben Antoninne 28 jaar aan Tinneke
waar kan ik zo een tondeuse kopen ?? Zeg het mij aub want mijn schaamhaar moet ook af zonder problemen

27 mei 2019, 19:05, Antoninne
62

Hallo Antoninne
Die tondeuse heb ik gekocht bij *, het is een Remington. Ze scheert tot op 1/2 milimeter. Ik ben er zeer tevreden over

*Dit bericht is aangepast door de moderator

27 mei 2019, 23:05, Tinneke
63

Hallo Tinneke
Vroeger knipte ik mijn schaamhaar met de kam en, schaar maar dat was niet kort. Nu ik jou berichtje gelezen heb over die tondeuse , heb ik * opgezocht. De tondeus is besteld. Ik denk dat ze morgen zal toekomen. Dan gaat mijn schaamhaar er direct af . Bedankt Tinneke
Groetjes Antoninne

* Dit bericht is aangepast door de moderator

28 mei 2019, 14:05, Antoninne
64

Hallo ik ben luuk.
Ik die dat veel mensen zich hier scheren terwijl ik het heel erg geil vind als er een beetje grote bos zwart schaamhaar op je kut/lul staat. Ikzelf ben 22 en heb me sinds mijn 17 niet meer geschoren of aangeraakt. je raad dus al een volle bos. Mijn oksels scheer ik ook niet. Mijn vriendin vind het wel mooi en ze scheert zichzelf ook niet. De oksels uiteraard wel maar dat alleen als het topjes weer is. In de winter heeft zei ook harige oksels. Nou ben ik benieuwd of er meer stellen zijn die van harig houden. Groetjes luuk

29 mei 2019, 09:05, Ik.spring. voor. Luuk
65

Hallo Luuk,
Ik ben Bianca 26 jaar en mijn schaamhaar heeft ook nog nooit een schaar of scheermes gezien.Mijn oksels scheer ik wel. Ik heb een echt oerwoud tussen mijn benen. Het is al lang dik zwart schaamhaar dat u ziet Het is zeker 6@7 cm lang. Ik ben er trots op. Een beetje terug op de site vind u Madelonxoxo Ook zij heeft een enorme bos schaamhaar en doet er ook niets aan. Dus laat maar lekker groeien, we zijn zeker niet alleen
Lieve groetjes Bianca XX

29 mei 2019, 13:05, Bianca
66

Hallo Bianca. Wat ontzettend leuk dat jij je ook nooit scheert. Ik val op vrouwen met haar. Anders heb ik het gevoel dat ik met een kleuter in bed lig en dat is alles behalve sexy. Scheer jij altijd je oksels of in de winter ook niet. Als man zijnde is het voor mij makkelijker mijn oksels hebben big nooit een scheermes of schaar gezien het is dus ook best lang. Wat is voor jouw de reden om alles lekker te laten groeien ik hoor het wel xxx luuk

30 mei 2019, 09:05, Ik.spring. voor. Luuk
67

IK ben 31 en ik scheer mijn schaamhaar laatste tijd ook nie meer. Alleen mijn ballen scheer ik nog. Ik vind meiden/vrouwen ook veel meer aantrekkelijker met haar dan zonder haar. Zelfs op dr benen.

30 mei 2019, 11:05, Koen1987
68

@Luuk en Koen 1987,
Ik heb geen speciale reden, en mijn vrienden tot nu hebben er ook geen problemen mee. Ze spelen graag met mijn lange schaamharen. Mocht, ik ooit een vriend hebben die mij zou vragen om het snijden, zou ik het misschien wel trimmen maar scheren dat NOOIT tenzij misschien mijn schaamlippen Mag ik weten wat bij jullie de reden is waarom jullie zich niet scheren ?? Mijn oksels scheer ik altijd
Groetjes Bianca

30 mei 2019, 13:05, Bianca
69

Mijn reden van mijn enorme bos zwart schaamhaar is dat ik het gewoon mannelijk vind. Ik heb mezelf vroeger wel geschoren en daarna getrimd maar ik laat het nu al zo'n 5 jaar voor wat het is. Ik vind het Ook mooi bij mij staan en een kale lul wie wordt daar nou gelukkig van. Maar zo is het met alles mijn borsthaar scheer ik ook niet. Wat is jou mening Bianca waar moeten mannen zich wel of niet scheren. Groetjes Luuk

31 mei 2019, 00:05, Ik.spring. voor. Luuk
70

Mijn rede is omdat ik zelf al mannelijk behaard ben en als je daar een kale plek hebt, staat dat niet mooi. Heb het eerst getrimd maar laatste tijd geen tijd aan besteed om het te trimmen. Ben zelf vrijgezel maar mijn partner mag best een bos schaamhaar hebben of ergens anders haar.

31 mei 2019, 01:05, Koen1987
71

Hallo Luuk en Koen,
De mannen doen wat ze willen , al vind ik kale ballen ook wel leuk. Ik denk dat ik voor de verandering eens mijn schaamlipen ga scheren. Ik heb er met mijn vriend overgesproken en hij vind het een leuk idee. Ik ga nu de schaar en scheermes nemen , het haar van mijn schaamlippen gaat er af . Ik zal jullie wel vertellen als het voor herhaling vatbaar is ja dan neen
groetjes Bianca

31 mei 2019, 21:05, Bianca
72

Jaa is goed Bianca. Laat je de rest wel staan dan?

1 jun 2019, 01:06, Ik.spring.voor.luuk
73

Hallo Luuk,
Mijn schaamlippen en clitoris zijn het haar af en om dat het verschil zo heel groot was heb ik de rest een paar cm korter geknipt. maar het is zeker nog lang genoeg hoor ik denk dat het nu nog zo een 4@5 cm is Zowel ik en mijn vriend vinden het beiden mooi zo. Ik denk dat we een tijdje zo verder gaan doen. Ja voor ik het vergeet mijn vriend zijn ballen heb ik ook geschoren . Zeg eens Luuk wat vind u van geschoren schaamlippen ?? Vind u dat mooi of niet ??
***** groetjes Bianca

Dit bericht is aangepast door de moderator

1 jun 2019, 01:06, Bianca
74

Hey bianca dat vind ik ook wel mooi. Als je de rest erboven maar laat staan. Of een keer een streepje is ook wel leuk een keer. Maar helemaal kaal is niet mooi vind ik. Wat vind jij van borsthaar en bruikbaar bij mannen ***** groetjes terug van Luuk

Dit bericht is aangepast door de moderator

1 jun 2019, 10:06, Ik.spring.voor.luuk
75

Hay Luuk, Ja hoor de rest er boven laat ik staan, een streepje zou ook wel mogen, maar dan wel heel smal, hoogstens 11/2 breed en heel kort ongeveer 1 cm lang zeker niet langer. Anders is het in mijn ogen geen streepje meer. Volkomen kaal is volgens mij niet lelijk hoor maar er is wel zoveel onderhoud aan he zeker om de 2 dagen scheren dat is voor mij niet iets te veel werk. Borsthaar en buikhaar bij mannen vind ik wel mooi als het niet te lang is, het mag wel veel zijn
**** groetjes Bianca

Dit bericht is aangepast door de moderator

1 jun 2019, 13:06, Bianca
76

Hallo Bianca,
Ik ben Tamara, 19 jaar tot enkele maanden geleden had ik mijn schaamhaar ook nog nooit geknipt of geschoren. Ik heb nu een vriend en die wil dat ik geschoren ben. Eerst wijgerde ik dat maar heb dan toch gedaan. Ik ben nu helemaal kaal vanonder, en ik vind het echt heel mooi en gemakkelijk zo. Om de 2 dagen even met het scheermes er over en ik ben altijd proper en net zo. Waar u vandaan haald dat scheren zo veel werk is dat versta ik niet. Het duurt bij mij nog geen 2 minuten en ik ben proper. Het is zeker veel gemakkelijker als ik mijn maanstonden heb. Neen bij mij nooit of te nimmer nog haar op mijn kutje. Ik moest mij veel!!!!! vroeger reeds geschoren hebben
Groetjes Tamara

1 jun 2019, 22:06, Tamara
77

Ik ben jessie en ik ben 21 jaar oud. Ik scheer me ook nooit of te nimmer. Een grote zwarte bos schaamhaar daar houd ik van. Ik heb me nog nooit geschoren sinds het gekomen is. Ik weet ook niet beter dan dat er gewoon kei veel zwart schaamhaar op mijn kutje zit. Mijn vriend is helemaal weg van mijn schaamhaar. Ik denk dat als ik het eraf haal dat we ruzie hebben. Maar ik wil Het ook nooit meer scheren. Mannen vind ik geen echte mannen als ze geschoren zijn hoe meer haar hoe beter. Oksels borsthaar alles. Heerlijk. Gr jessie een harige tiener meid

2 jun 2019, 11:06, Jessiexxx
78

Hallo ik ben Tonny 24 jaar. Ik ben net tegenovergesteld. van als ik het beginnen krijgen ben , ik was nog geen 11 jaar ben ik het beginnen snijden. Eerst een paar maanden met de schaar en daarna het scheermes er in . Neen voor mij geen schaamhaar geef mij maar lekker kaal en mijn meisje is ook kaal dat was de voorwaarde . allebij mooi kaal

2 jun 2019, 14:06, Tonny
79

@Tinneke,
hallo, ondertussen is de tondeuse toegekomen. Ik heb direct mijn schaamhaar zo kort mogelijk af geschoren, het is nu ook ongeveer 1/2 milimeter lang. Ik heb absoluut geen jeuk of bobbeltjes. Bedankt voor de raad en het adres waar ik die kon kopen. Wij scheren ons verder he Tinneke
Vele groetjes Antoninne

7 jun 2019, 11:06, Antoninne
80

hallo, ik ben Severine, 19 jaar Ik scheer mijn schaamhaar tot op een klein smal streepje na. Dat knip ik tot op 1/2 cm. Dat doe ik reeds vanaf mijn 11@12 jaar

8 jun 2019, 13:06, Severine
81

Ja hoor Antoninne zeker scheren we ons verder , ik leg juist mijn tondeuse opzij het mijne is er terug af. Bent u reeds geschoren vandaag???? Doen hoor Kale groetjes Tinneke

8 jun 2019, 17:06, Tinneke
82

Ja hoor Tinneke, het mijne is er deze morgen af gegaan. Allemaal, neen bij mij geen streepje maar alles af
Groetjes Antoninne

8 jun 2019, 21:06, Antoninne
83

Ik heb vandaag mijn streepje ook afgeschoren en ik moet heerlijk zeggen, ik vind mijn kut nog mooier zo . Vanaf nu geen schaamhaar meer op mijn kut , noooooit meer

10 jun 2019, 16:06, Severinne
84

Ik ben Nadinne 14 jaar. Ik versta niet dat er in deze tijd nog meisjes en vrouwen zijn met schaamhaar. Ik heb het mijne zopas volledig afgeschoren terug. Ik scheer mijn elke dag net zoals mijn moeder zij scheert haar schaamhaar ook iedere dag. Neen voor ons nooit of te nimmer haar op ons kutje. Ik doe het reeds vanaf mijn 9 jaar. Ik heb het eerst een jaar heel kort geknipt van mijn 8 tot mijn 9 jaar. Het is zo mooi lekker kaal

11 jun 2019, 00:06, Nadinne
85

Dit is hier normaal een site voor schaamhaar nooit scheren maar daar kan ik mij niet bij aansluiten.Ik en mijn zus scheren ons reeds meerdere jaren laat ons zeggen vanaf ons 9@10 jaar Ze heeft ons jaren geleden bij haar geroepen toen ze haar aan het scheren was. Ik ben 15 en mijn zus 13 Het is ons moeder die ons het voorbeeld gegeven heeft Zij is 41 en scheert ook alles af, ook ons vader heeft ze overtuigt hij is nu ook geschoren , hij is44 . Ja bij ons is iedereeen heerlijk kaal

11 jun 2019, 22:06, Lungile
86

Met ze heeft ons jaren geleden bij haar geroepen bedoedl ik wel ons moeder. Zij was haar aan het scheren

11 jun 2019, 22:06, Lungile
87

Hmm, Lungile, Nadinne, Severinne, Antoninne, Lissa en Baron Alex hebben allemaal dezelfde schrijfstijl en woordkeuze. Volgens mij is dat gewoon één persoon onder meerdere namen.

12 jun 2019, 15:06, Kim96
88

Wij zijn een groepje vriendinnen, we gebruiken wel de zelfde computer om kosten te sparen De computer is van Baron Alex. We zijn niet telkens de zelfde persoon. Iemand zijn computer gebruiken mag dat niet misschien?????
MVG Baron Alex

12 jun 2019, 17:06, Baron Alex

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.