Schaamhaar: moet ik het scheren of niet?

Ik had deze vraag al in een andere topic gesteld, maar eigenlijk is mijn vraag daar ook niet echt op z'n plaats.

Het zit zo: ik ben drie jaar geleden gestopt met het scheren van mijn schaamhaar omdat mijn vriendje daar toen om vroeg. Hij is dol op schaamhaar en hij vindt het geweldig dat ik een volle bos heb.

Ik heb er op zich geen last van, maar na drie jaar altijd maar een volle bos ben ik het ook wel een beetje zat en zou ik voor de verandering wel weer eens willen scheren. Gewoon, even een tijdje wat anders. Maar ik weet dat mijn vriendje dat niks zou vinden.

Daarom ben ik toch wat onzeker over wat ik moet doen. Moet ik het wel of niet scheren? Moet ik het eerst met hem overleggen, of gewoon doen wat ik zelf wil terwijl ik weet dat hij er niet blij mee zal zijn? Wat zouden jullie doen?

16 aug 2017, Kim96


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou het even overleggen maar hij zou het vast wel begrijpen hoor als dat iets is wat jij graag wil!

17 aug 2017, 10:08, Angel❤️
2

Dank je wel voor je reactie Angel!

Ik heb nog niet met hem overlegd, ik durf dat ook nog niet zo goed. Misschien begrijpt hij het wel dat ik het graag wil, maar ik denk dat hij het toch jammer zal vinden.

Ik ben ook benieuwd naar wat andere meiden (en jongens?) mij kunnen adviseren hoe ik dit het beste aan kan pakken.

17 aug 2017, 23:08, Kim96
3

Gewoon doen wat JIJ wilt! Leg het je vriendje uit, hij begrijpt het best wel. Maar het is inderdaad lastig... En ik begrijp jou ook🙂 Succes!!

18 aug 2017, 11:08, ****
4

Niks moet! Gewoon doen wat jij wil

21 aug 2017, 17:08, bikinigek
5

@bikinigek: Vind jij dan ook dat ik vooraf niet zou moeten overleggen met mijn vriendje?

21 aug 2017, 20:08, Kim96
6

Ik snap dat je verandering wilt. Je vriendje zal dat ook wel snappen toch? En anders kan je een figuurtje of streepje laten staan :p

22 aug 2017, 03:08, anoniem
7

Dankzij jullie reacties heb ik toch wat meer zelfvertrouwen en moed gekregen en heb ik het er met mijn vriendje over gehad. Hij zei dat hij het heel jammer zou vinden als ik het zou gaan scheren, maar hij laat mij de keuze. Ik heb gezegd dat ik het dan waarschijnlijk binnenkort ga scheren.

Ik heb het nog niet gedaan, maar ik wil het nog wel deze week doen, even rustig de tijd er voor nemen want ik heb nu best veel haar staan en ik wil alles helemaal weg hebben. Ik kijk er wel naar uit! :)

23 aug 2017, 00:08, Kim96
8

Hey lieve Kim96
Het maakt toch niet zoveel uit, want het is jou lichaam en trouwens het groeit heus wel weer aan dus maak er maar geen punt van

23 aug 2017, 18:08, Lise
9

Het is er af!

Ik heb er vanmiddag even goed de tijd voor genomen met een nieuw scheermesje en ik heb m'n hele bos weggehaald. Het was aardig wat werk maar het was dan ook best veel haar! Het is nu helemaal kaal en het voelt heel glad, zacht en fijn, maar ook nog wel een beetje onwennig. Ik ben benieuwd wat mijn vriendje ervan gaat vinden, hij weet nog niet dat ik het nu geschoren heb en hij werkt nu nog dus hij gaat het vanavond pas te zien krijgen.

26 aug 2017, 17:08, Kim96
10

Ik zie door de haren het bos niet meer.

23 okt 2017, 14:10, Geefmijmaarharen
11

Niet doen

23 okt 2017, 14:10, #nietdoen.nl

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.