schaamhaar en zwemmmen

We zijn vandaag gaan zwemmen met school en ik heb gezien dat mijn vriendin erg veel schaamhaar heeft
Het stak serieus uit haar badpak en net een beetje ook
Ik heb andere meisjes hier onderling iets over horen zeggen
Ik vindt dat ze het recht heeft om dat te weten maar ik wil haar niet kwetsen
Hoe kan ik dit op een manier zeggen dat ik haar help maar niet kwets

17 jan 2014, Anonymous


Reacties

plaats reactie
1

Zegge dat je verhalennhebt gehoord overhaar en uitleggen hoe je het weghaald want midd heeft ze dat niet van haar moeder geleerd zeg dit wel op rustig manier en dat het tusse jullie blijft

17 jan 2014, 23:01, onzekeremeid
2

hey anonimous, ik ben een meisje van 17 en heet rachel,
dus je bedoeld dat je vriendin tijdens de zwemles zonder dat ze het wist best veel schaamhaar uit haar zwemslip had
steken? was het echt zo erg dat iedereen het zag en er dus zelfs met elkaar(meisjes onder elkaar) over haar"ongeluk"
sprak? wist je al dat je vriendin heel veel schaamhaar heeft?
weet je anonimous: ik ben toevallig ook een meisje met dus
ook een grote bos schaamhaar op mijn poes, en ik heb ook wel eens( eigenlijk best vaak) dat er tijdens het zwemmen bij mij ook wat schaamhaar uit mijn zwemslip steekt, meestal zie ik hetzelf wel en probeer het dan zo stiekem mogelijk weer terug te frommelen. nou, ik heb ook wel eens zoiets als je vriendin gehad, ik had een paar banen gezwommen en wilde er even uit, ik liep over de tegels naast het zwembad en had totaal niks in de gaten! ik ging bij een paar klasgenootjes staan die op een bankje zaten. ineens keken ze allemaal duidelijk naar
mijn kruis..eentje fluisterde zelfs wat tegen een ander meisje. ik begreep echt niet wat er aan de hand was, dus
ik schonk er maar geen aandacht aan. ineens begon de
brutaalste meid iets tegen me te zeggen: we weten wel dat jij echt heel behaard bent, je okselhaar is ook nogal
erg duidelijk te zien hè? ik vroeg maar: hoe bedoel je?
het meisje zei: nou, als je als meisje dus zwart okselhaar hebt dan snap je toch wel dat echt iedereen dat gelijk ziet! ik: ja, en dan? das toch mijn keuze. het meisje zei:
je snapt het niet he rachel? iedereen ziet al een tijdje dat er echt wel een paar plukken zwart kuthaar uit je slipje puilt! sorry rachel,maar iedereen vind zoiets dus écht heel smerig hoor! en waarom scheer jij je kut en oksels eigenlijk niet gewoon als iedereen? ik keek eens naar mijn slip en zag dat er idd wel een paar zwarte plukken
schaamhaar zichtbaar waren. ik zei als laatste: nou,is dat nou alles? jezus, is dat nu echt zo erg voor jullie? ik had echt geen zin meer en liep weg en spijbelde de rest van de dag.
beste anonimous: ik denk dat je je vriendin gewoon moet vertellen dat haar schaamhaar tijdens de zwemles best duidelijk voor iedereen uit haar slip stak, wees eerlijk en zeg haar ook dat sommige meisjes er over roddelden,
maar vertel haar ook dat het zo opgelost is: ze hoeft alleen maar de lange, schaamharen bij haar bikinilijn en de langere schaamharen die aan de randen van haar slip zitten weghaalt. zo blijft ze gewoon haar volle bos haar
op haar poesje behouden, en heeft ze geen last meer van haren die onverwacht naar buiten steken. zo heet ze
gewoon nog haar volle bos schaamhaar, maar zonder dat het gezien word door vervelende meisjes. sterkte,carmen

14 feb 2018, 11:02, rachel17
3

je kan je schaamhaar gewoon weg scheren, of je bikini lijn weg scheren. ik vind als het kaal is het lekkerst. het jeukt allen de eerste 2 dagen na dat je aan het scheren bent geweest.

14 feb 2018, 14:02, ##

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.