Schaamhaar en borsten

Hoi ik ben een meisje van 11 en heb al best veel schaamhaar ik schaam me ervoor wat moet ik doen?

14 jun 2016, 112


Reacties

plaats reactie
1

Weet je moeder al dat je schaamhaar heb? Zij kan je helpen :)

14 jun 2016, 21:06, #Me
2

zeg dat je je benen wil scheren en hoppa je hebt nu een scheermes

14 jun 2016, 22:06, eeee
3

He meisje van 11, ik ben 19 en had net als jij op mn 11e al best veel schaamhaar op mn poes. Heb jij dan ook al zo veel dat het zeg maar net lijkt of je 13 bent of zp? goh, ik had er op mn 11e echt geen probleem mee om al zo harig te zijn.
Mijn moeder wist het al, ze kwam een keer de douche binnen en zag dat ik 'groot'werd. meisje, is het zo erg dat je ma erachter komt dat je nu al veel schaamhaar hebt? ze weet ook dat je het toch wel binnenkort zal krijgen. 11 is wel jong, maar best wel normaal hoor, jongens hebben dat echt nog niet. wees trots op je schaamhaar, je wordt een grote meid joh! ach, je went er wel aan om harig te zijn hoor, want toen ik twee jaar later mn 1e vriendje kreeg had ik nog veel meer haar daar beneden. en hij was bijna nog kaal. hij vond mij heel interessant, maar ik vond zijn kale piemel niet echt stoer of zo, succes!

5 dec 2019, 09:12, Daphne18

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.