Schaam me voor me lichaam

Heyy ik ben Emir 14 jaar oud en heb een probleem. Ik wordt gepest vanwege mn borsten tijdens het om kleden bij sporten. Wat moet ik hier aan doen? Helpt een binder of BH? Help me pls want ik zit er heel erg mee

30 nov 2020, Emir


Reacties

plaats reactie
1

Een binder kan helpen om je borsten te camoufleren. Dit kan een heleboel zelfvertrouwen geven.

Maar, beter dan camoufleren is natuurlijk de oorzaak aan te pakken. Meestal is de oorzaak te veel vetopslag. Daarom hierbij de vraag: wat is je gewicht en je lengte?

Te veel vetopslag is niet de enige oorzaak van borstvorming bij mannen. Je kan dus ook borsten hebben/krijgen terwijl je helemaal slank bent, helaas.

30 nov 2020, 19:11, Timo
2

Het is ook een kwestie om voor jezelf op te komen, al is het 1 tegen een groep. Je kan pest of weerbaarheidstraining volgen, voor de spiegel oefenen kan ook helpen en pesten is vrij kinderachtig dus wees blij dat jij volwassener dan de pesters bent! De pesters hebben ook allemaal problemen dus ze zijn niet beter ofz dan bepaalde personen.

30 nov 2020, 21:11, juliatje.
3

Ik heb ook moobs maar ik vind ze heel stoer

30 nov 2020, 22:11, Mark
4

Gewoon je mond open trekken ze zijn jaloers

1 dec 2020, 12:12, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.