samen met mij afvallen?

ik wil graag afvallen maar kan dit niet alleen dus hoopte ik dat er iemand zou zijn die samen met me wilt afvallen. misschien kunnen we dan in deze chat elke dag zeggen wat we hebben gegeten want ik heb geen weegschaal. soms ga ik naar een vriendin die heeft wel een weegschaal dus dan kan ik het wel vertellen.

24 aug 2018, evii


Reacties

plaats reactie
1

Drink water.
Neem de trap.
Eet 3 maaltijden en 3 tussendoortjes per dag.
Sla geen maaltijden over.
Ga in de tuin werken.
Maar dit is geen site om buddy's te vinden. En meer tips geef ik niet want misschien heb je een normaal gewicht. En het is ook niet heel lief om af te vallen als je gezond bent. Dus pas op. En niet alles draait om afvallen!

24 aug 2018, 18:08, 🐶
2

Hey Evil,

Wat maakt dat je graag wilt afvallen?
Heb je daadwerkelijk overgewicht, of wil je voldoen aan het schoonheidsideaal?

Als je echt om gezondheidsredenen wilt afvallen, is het goed om dit onder begeleiding van een dietist te doen. Die kan dan samen met jou kijken welke voeding je dagelijks nodig hebt. Het is niet verstandig om dit in je eentje te doen, omdat je dan risico loopt om bepaalde voedingstekorten te krijgen. Bij de dietist kun je je ook wegen.

Is dit misschien een optie voor je?

Liefs!

28 aug 2018, 08:08, Amyxx
3

hey :)

Mag ik vragen wat je leeftijd, lengte en gewicht is.

liefs,
Anne

28 aug 2018, 16:08, anne
4

zeer, zeer slecht dat een ' pro herstel site'' als deze. deze berichten op zijn site plaatst. dit is voor NIEMAND helpend. denk alsjeblieft na redactie

29 aug 2018, 17:08, prorecovery
5

Als zij willen afvallen is dat hun keuze.En anders ga je naar een ander forum.

29 aug 2018, 20:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.