sadvibes...:(

hoi allemaal, ik heb een beetje veel aan mijn hoofd op dit moment en ik wil graag levensverhalen horen. 99gram is anoniem, dus gooi het er lekker uit :)

19 feb 2021, Marate


Reacties

plaats reactie
1

Gooi het er maar uit meid! 😘

20 feb 2021, 12:02, Xx
2

Wat bedoel je? ik bedoel dat ik jullie levensverhalen wil horen :) lol

20 feb 2021, 14:02, Marate
3

Nou uhmm sure hahah :)

Ik had dus als kind geleerd enzo hoe je onder t ijs vandaan moet komen.

Dus ik dacht dat k dat nooit echt nodig zou hoeven hebben, maar de info had ik nog steeds in mn hoofd. Dus, drie jaar terug ofzo , (toen ik 12 was) ging ik dus op een koude winterdag naar buiten. Ik ging kijken hoe dik t ijs was en ja hoor ik zakte dr keihard doorheen. Nou is een bet gek gevoel als je door het ijs zakt, ik raakte door de kou meteen in n soort shock. Mn longen hapte naar lucht, en ik werd een soort van duizelig om een of andere reden. Ik kwam onder het ijs terecht en mn zicht werd echt fk wazig. Ik herinnerde me toen wat ik als kind n keer had geleerd! Ik ging dus op mn rug zwemmen onder het ijs, voelend met mn handen naar het gat en zo kon k weer vinden waar t wak was. Ik probeerde op t ijs te komen maar dat brak natuurlijk alleen maar verder. Ik maakte dus n soort vn pad naar de kant, en zo klom k dr uit.

Moraal; soms is die saaie info die krijgt als kind toch wat waard ahaha

20 feb 2021, 23:02, :D
4

hahah lol goed verhaal :)

21 feb 2021, 13:02, Marate
5

dramatisch liefde verhaal :) : op school werd ik verliefd op een jongen. ik die daar nog geen ervaring mee had zei het tegen bijna alle meisjes van mijn klas ik zal even random namen gebruiken: ik zei het ook tegen 'bloempot' en vroeg haar of ze wist of hij op iemand was bloempot zei dat ze het niet wist en ik geraakte helemaal in de wolken, als maar meer begon ik te denken dat hij ook op mij was tot die ene dag :( ik had knutselles en zat naast bloempot de juf begon voor de grap te raden op wie bloempot was toen zei ze de naam van de jongen en bloempot knikte. Ze durfde mij niet aan te kijken en haar schuldbewuste blik deed me pijn ik had dus net ervoor een brief gestuurd naar de jongen en stond in zijn ogen waarschijnlijk goed voor paal. Een tijdje later mochten we naar benedeen en ik vertelde het tegen mijn hartsvriendinen ze zeiden dat ze het al lang wisten een tijdje later zei mams in de ochtend tegen mij: ik heb van ( random naam jongen: worm) worms moeder de vraag gekregen ofdat je het niet erg vond dat worm niets terugstuurde en ik heb gezwegen want mams wist hier niet van :) nog ewn tijdje later kreeg ik een brief terug maar ik heb niet geantwoord einde:) moral: liefde maakt blind :)

21 feb 2021, 21:02, Hermoine Lestrange
6

lol prachtig!!

22 feb 2021, 18:02, Marate
7

kweethet! :)

22 feb 2021, 21:02, Hermoine Lestrange

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.