Ruzies

Hey,

Thuis zijn de laatste maanden alleen maar heftige ruzies en ik weet niet echt hoe ik ermee om moet gaan. De ruzies zijn tussen me moeder en me stiefvader.
Ze schreeuwen iedere keer harder en gooien met spullen. 1x was de ruzie zo erg dat me moeder me meegenomen heeft naar een vriend van haar zodat we daar konden slapen want ze wou me stiefvader niet meer zien toen. Na 2 dagen gingen we weer terug.
Hoe dan ook, ik weet niet of meerdere dit hebben maar door die ruzies voel ik mezelf ook kutter ofzo dus ik weet niet hoe ik met die ruzies om kan gaan.
Hebben jullie maybe tips?
Liefs mij.

1 sep 2021, :,)


Reacties

plaats reactie
1

Lieverd,
Ruzies zijn nooit leuk en ik snap dat als je hier vaak tussen zit je er helemaal niet fijn bij voelt.
Zo te horen zijn er veel spanningen tussen je mamma en je stiefvader. Ik raad je aan om je hier niet mee te bemoeien. Ik begrijp dat je wil dat het ophoud, maar je kunt hier beter niet tussen gaan zitten.
Weet dat deze ruzies niets afdoen aan het feit dat je mamma heel veel van jou houd! Je kunt je mamma het beste zoveel mogelijk steunen, want waarschijnlijk wordt ze er zelf ook heel verdrietig van.
Misschien komt het tot een moment dat je mamma helemaal niet meer bij je stiefvader wil zijn. Vergeet dan niet dat je niet hoeft te kiezen en altijd bij je mamma mag blijven.

5 sep 2021, 16:09, Danique684

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.