Ruzie met vriendinnen

Heyyyy
Weten jullie wat ik moet doen?
Ik heb een hecht vriendinnen groepje maar er is steeds 1 vriendin van me die steeds beweert dat we haar buitensluiten, wij vinden dat allemaal van niet omdat we een druk leven hebben, (btw ik ben 14 en zit in de 3e) ze wil dit alleen niet geloven en is al voor de 6e keer naar onze mentor gegaan. Ik voel me ook wel schuldig maar ik ben er ook wel een keer klaar mee. Ze beschuldigt ons nu van van alles en we proberen het maar het word alleen maar awkward wat moet ik doen?

16 dec 2016, happy girl x


Reacties

plaats reactie
1

Ga misschien 1 x in de week samen iets doen en vaker appen meer contact misschien?

17 dec 2016, 15:12, Elmar
2

@Elmar dankje ik zal het proberen!

17 dec 2016, 19:12, happy girl x
3

Haii,
Ja dit herken ik op dit soort dingen zal ik zeggen: ga gewoon om met de mensen die jij mag maar het moet ook andersom zijn! Als jullie haar wel binnen jullie groepje willen hebben omdat jullie haar heel erg mogen, zeg dan gewoon: we vinden je echt een top meid maar we vinden het niet zo leuk dat je steeds zo doet. En als ze dan zegt dat jullie dr buitensluiten, moet ze ook gewoon andere vrienden maken want als je over je vriendinnen zegt dat het groepje je buitensluit betekend dat ook wel dat ze jaloers is enz.
Toch blijft het een heeeel moeilijk onderwerp want iedereeen heeft zn eigen mening en gevoelens dus ga er goed mee om en probeer zo min mogelijk iemannd pijn tedoen
Xx

18 dec 2016, 00:12, Lola
4

@Lola je hebt gelijk, ik denk dat ik het zo maar eens aan moet pakken

18 dec 2016, 13:12, happy girl x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.