rug/buik haar

Hoii
Binnenkort gaan we met de klas zwemmen, klassenuitje. Ik heb me eigenlijk al sinds ik 10 jaar ben nooit in bikini getoond, altijd zwempak met zwembroek. Ik ben nu 14, en nog steeds heel onzeker daarover. Daarom wil ik het weghalen. Ik heb echt overal haar. Zelfs tussen mijn borsten, beetje dons maar heel donker. Maar ergste is buik en rug. Hoe zou ik dit het beste kunnen weghalen? Ontkleuringcrème of hars of..? Alvast dankjulliewel! X

5 mrt 2015, pooh


Reacties

plaats reactie
1

je kunt onthaarings crème kopen bij etos

5 mrt 2015, 19:03, x
2

Je hoeft helemaal niet bang te zijn om wat anderen van je denken, Iedereen is zoals die is en dat zouden anderen moeten accepteren.
Ik heb zelf ook best donkere haren bij mn buik (Vind ik zelf) maar als ik het aan mn moeder vraag zegt ze dat ze niks ziet.
Als je het gaat scheren zal het elke keer weer aangroeien en worden de haren nog donkerder en duidelijker. Dit zie je waarschijnlijk nog meer, en geloof me, het word een ramp als je elke week of twee weken overal moet scheren en al helemaal op je rug. Ik scheer alleen mn benen en oksels en dat vind ik al heel irritant :P
Maar als jij je zo graag overal scheert dat is je eigen keuze. ;)
x

5 mrt 2015, 20:03, NotAnEasyLover
3

Als je het scheert komt het erger terug. Vraag een ouder/voogd om wijze raad ;D

6 mrt 2015, 09:03, nabs
4

Als je het weghaalt ga dan NIET scheren als je dat doet komt het snel en met harde haartjes terug het beste is om te waxen zelf wax

6 mrt 2015, 22:03, onzekeremeid
5

Ik heb het ook.. (disclaimer) sorry voor de late reactie😂
Hebben alle meisjes met donker haar buikhaar?? Ik zeg zo super vaak tegen mijn moeder en zus dat ik buikhaar heb en daar onzeker over voel. Maar ze vinden dat ik overdrijf 😑 Het kan wel zo zijn als je naar je eigen buik kijkt veel erger is dan mensen het zien.

5 mrt 2017, 20:03, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.