rood haar

heeii,
ik ben een meisje met rood haar, sproeten, en een witte huid. vaak roepen mensen GINGER!! en daardoor wordt ik steeds onzekerder. ik vraag me ook of jongens meiden met rood haar knap vinden... Iemand tips om mooier te worden

1 jul 2013, alicia


Reacties

plaats reactie
1

heey ik heb mijn haar rood geverft ik werd ook uitgemaakty voor ginger en ginger alarm en rooie of stop licht ik het ze gelaten maar als het niet op school was geweest had ik trug gescholden het is niet zo als jou want jou haar is waarschjnlijk natuurlijk rood ik zou je zelfvertrouwen huoden want de mensen die shelden over kleren haar en uiterlijk zijn jaloers jaloers omdat jij wel mooi rood haar heb en zij niet en ze weeten niks anders dus gaan ze maar schelden '
trek je er niks van aan gaan ze door gewoon tegen juf meester moeder vander maakt niet uit wie zelf je bestevriendin kan helpen als het maar iemand is die je vertrouwt :)

xx banaan

2 jul 2013, 17:07, crazy.banaan
2

Heel veel mensen vinden het juist mooi!

7 aug 2013, 15:08, K
3

Ik vind het zelf heel mooi hoor, maar je lijkt dus op iemand uit Ierland. Maar dat maakt niets uit want die mensen die jou daarmee pesten hebben ook hun afkomst.

5 sep 2013, 16:09, -V
4

ik vind rood haar juist super mooi, zelf had ik het ook oranje/rood geverfd, iedereen dacht dat het echt was en er zijn ook veel jongens die juist op rood haar vallen, toen ik rood haar had kreeg ik buiten school veel meer aandacht dan dat ik krijg met mn eigen kleur haar en ik kreeg wel een vriendje toen ik rood haar had en nu heb ik weer mn eigen kleur haar en nu heb ik al heel lang geen vriendje meer gehad. mensen die je pesten om je haarkleur doen gewoon stoer tegenover vrienden omdat ze niets beters weten om leuk te zijn, of ze zijn gewoon jaloers. ik wou dat ik in het echt oranje/rood haar had!

7 sep 2013, 19:09, ramona
5

Heey , miss. kan je je haar kleuren ?x
Maar laat je niet onzeker maken door die mensen als jij je haar mooi vind , dan vind jij dat tog mooi en moete ze u niet beoordelen !

8 sep 2013, 13:09, ll
6

Heyy,

Ik ben een jongen van 16.

En ik vindt meisjes met rood haar erg mooi hoor :$
dus geen zorgen ;) rood = mooi

16 sep 2013, 07:09, Boy
7

Rood haar is mooi.
Je kan dat liedje misschien wel "meisjes met rooien haren die kunnen kussen dat is niet mis. " Mensen met rode haren zijn geweldig niets mis mee.

29 sep 2013, 21:09, za
8

ik vind het juist mooii ik will het ook
ik ben helemaal fan van Ariana grande en het liefst wil ik die kleur haar alleen is dat niet echt helemaal rood
en anders lekker boeie de volgende keer roep je gwn BLONDEE of BRUINEE treugg lkkr boeien van wat anderen zeggen xx

29 sep 2013, 22:09, ARIANAA GRANDEE FAANN
9

Als je van je rode haar niet houdt kan je hwt gwn verven

30 sep 2013, 07:09, bunny
10

Ik heb ook rood haar. Mensen om me heen vinden ook egt ALTIJD dat ik een mooie haarkleur heb. Je hoeft je niet zorgen te maken over je haar je kan het ook gwn verfen anders

29 okt 2013, 20:10, X.dotjesx
11

Ik ben een jongen. En ik vind meisjes met rood haar heel erg ... (misschien is dit niet helemaal gepast) .. sexy. Dus ik zou me vooral geen zorgen maken. Rood haar is een zeldzame schoonheid (he bah, dit klinkt alsof ik een vies oud mannetje ben, maar je snapt wat ik bedoel)

29 okt 2013, 20:10, Tomas
12

juaah bedankt Tomas en de rest voor jullie rea's

30 okt 2013, 19:10, alicia
13

Hoi, ik heb zelf ook rood haar en krijg er vaak complimenten over. Ik werd vroeger ook wel eens na geroepen, maar sinds ik mijn houding heb veranderd niet zo vaak meer. Ik kijk de mensen waarvan ik weet dat die dat willen gaan roepen nu gewoon zelfverzekerd aan en als ze het roepen doe ik gewoon alsof het me helemaal niks boeit. En het boeit me ook niet :) dus mijn tip is, laat ze lekker roepen en wees trots op je haar. Ik denk dat veel jongens meisjes met rood haar leuk vinden want dat is anders dan de rest. Succes!

26 nov 2013, 20:11, jackyjacky
14

dankjewell voor jullie lieffe rea's xoAlicia

26 nov 2013, 21:11, alicia
15

Rood = mooi!!
Rood haar met sproetjes en een bleke huid, dat is echt mooi!
Ik ga mijn haar binnen 2 weken ook kleuren; naar donkerrood, zien hoe dat bij me staat.
kleuren is altijd ene optie, maar als je je alleen druk maakt om wat anderen zeggen, dan moet je je daar overheen zetten x
GINGER? leuk! mss da ik da als mn bijnaam ga gebruiken wnnr ik da rood haar heb ;)))

kusjes meid xx

2 dec 2013, 23:12, T@llyB
16

waarom worden mensen met rood haar Ginger genoemd dan?

3 dec 2013, 16:12, ...
17

soms kunnen mensen heel stom doen over rood haar. ik heb namelijk ook rood haar. als mensen tegen mij ginger zegen negeer ik ze meestal. de jonge langs wie ik zit zij laatst nog dat ik me haar moes verven. dacht het niet.

25 feb 2014, 21:02, livissen
18

Hoi!
Ik heb zelf rood haar en heb ongeveer 3 jaar geleden precies zo'n berict geplaatst! ;) haha

Ik weet dus wel hoe je je voelt. Wat bij mij werkte was de mensen die dat roepenniet laten merken dat je het erg vind, oook al vind je t erg. Als je dat doet en ze ook nog eens gewoon recht in de ogen aan durft te kijken kom je al een heel end. T ligt allemaal aan je uitstraling, zie je er zelfverzekerd uit, dan roepen ze waarschijnlijk niet. dus probeer er gewoon relaxed uit te zien. Dit waait allemaal over als je ouder word, mensen vinden het niet interresant meer om te roepen en mensen gaan t juist mooi vinden, rood haar is uniek en vooral jongens houden van meisjes die uniek zijn. Die anders zijn dan de rest. Dus;
Wees trots op je rode haren, het is prachtig en een zegen dat jij ook 1 van de weinige bent die ermee geboren bent want er zijn superveel mensen die het verven en waar het dramatosch bij mislukt. Weer blij met je zelf en dan komt alles goed.

Kusje Jacky

4 mrt 2014, 16:03, jackyjacky
19

aawhh dat vind ik echt een hele lieffe reactie echt bedankt vr jullie tips nu gedraag ik me een beetje anders en ik ben vrienden geworden met 2 jongens :)

14 mrt 2014, 16:03, alicia
20

Je moet je er niks van aantrekken misschien makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zie dat je al vrienden bent geworden met 2 jongens.

Probeer er zelfverzekerd uit te zien, dat helpt altijd. En als ze dan niet ophouden, dan moet je een keer naar ze toelopen en zeggen: Ben je jaloers of zo? Dan houden ze meestal wel op :).

Het lukt je wel meis, ik geloof in je xxx

14 mrt 2014, 17:03, _verwijderd_
21

als je het echt niet wil, verf het, maar als je toch twijfelt; Roos is een zeldzamere kleur dan bruin/blond/zwart, zeg gewoon de volgende keer: ik heb tenminste haarkleur die niet vaak voorkomt, je bent gewoon jarloers bruine/zwarte/blonde of alleen dat laatste stuk

p.s pas wel op met zwarte, sommige mensen vinden het discrimerent

16 mrt 2014, 17:03, Heeyx
22

ben trots op je rode haarkleur! daardoor ben je uniek! en probeer er gwn een beetje om te lachen als mensen ginger naar je roepen. ik snap dat het vervelend is maar zo wordt het sneller minder.

31 mrt 2014, 20:03, rooz
23

hallo ik heb precies het zelfde ik heb sproeten rood haar en wordt nooit bruin vaak als ik uit school fiets wordt ik uit gescholden voor ginger ik voel me dan ook heel naar . maar op heel veel plekken zegt iemand wat heb jij mooi haar ik zou dat zo graag willen hebben dus wees er tros op en denk daar aan elke keer als ze je uitschelden ;)

31 mrt 2014, 21:03, nikkie
24

hee ! niet onzeker worden meid dat was ik eerst ook maar toen k ze bleef nergeren gingen ze me niet meer pesten en dat kan ook jouw doel worden >? als je er aan werk ! en ik denk dat je dat ook wel doet hoor ze pesten mijn nu niet meer en zijn jaloers zelfs een van hen zei me dat diegenen jaloers waren op mijn rode haren XD im so happy with red hair k heb het ook geverft maar het bleef gelukkig rood nou het is niet rood enz maar meer rood kastanje bruin achtig en vooral rood om dat k het bruin spoelling gdn hebt en blond een x en nu is het fxcking mooi maar het is er weer uit en nu heb ik nog steeds zelfde kleuren ! echt gaaf

22 jan 2015, 22:01, bexgotzwag
25

hee ! niet onzeker worden meid dat was ik eerst ook maar toen k ze bleef nergeren gingen ze me niet meer pesten en dat kan ook jouw doel worden >? als je er aan werk ! en ik denk dat je dat ook wel doet hoor ze pesten mijn nu niet meer en zijn jaloers zelfs een van hen zei me dat diegenen jaloers waren op mijn rode haren XD im so happy with red hair k heb het ook geverft maar het bleef gelukkig rood nou het is niet rood enz maar meer rood kastanje bruin achtig en vooral rood blond goud achtig om dat k het bruin spoelling gdn hebt en blond een x en nu is het fxcking mooi maar het is er weer uit en nu heb ik nog steeds zelfde kleuren ! echt gaaf

22 jan 2015, 22:01, bexgotzwag
26

zal het zo zeggen voor mij is het een heilige graal ;) ben gek op roodharige meiden

25 jan 2015, 02:01, bikinigek
27

Ik vind rood haar mooi en je moet die mensen gewoon negeren die dat zeggen, ze zijn gewoon jaloers. En je bent echt niet de enige die rood haar heeft :)

31 jan 2015, 11:01, Roodhaarismooi
28

Hoi
Heb precies hetzelfde probleem als jou gehad, toen ik op de middelbare kwam werd ik ook gepest door iedereen die voorbij liep, ik kon er niet tegen omdat ik nog erg verlegen was, en toen dacht ik: ze hebben allemaal gelijk mijn haar is lelijk en het ergste was ik dacht dat ik nooit een vriendje zou krijgen omdat, ik dus donker rood(en in de zomer lichter) haar heb, dus ik verfde het bruin zo vaak dat het op een gegeven moment af moest knippen dus van mijn mooie rode lange haar ging ik naar kort bruin haar. Nu heb ik spijt heel erg. Mijn haarkleur is nu weer terug en het is weer lang en gezond aan het worden. En soms heb ik nog wel een beetje zo van, oh shit ik heb dus rood haar.... Hmm... Mensen vinden dat lelijk. Maar je weet niet of iedereen het lelijk vindt sommige mensen vinden blond afschuwelijk
Sommige bruin
En ja sommige rood
Nu zit ik in de derde en heb het hartstikke leuk en boeie als iemand iets over mijn haar zegt.

SO WHAT!!! ENJOY!! Je bent prachtig !! ❤️

4 feb 2016, 16:02, Deem
29

doe alsof je niet kan schelen dan houd het ze wel op en anders beledig je lekker terug bijvoorbeeld als ze zeggen dat ze je ginder vinden zeg jij terug ; wist je al hoe over ik jullie denk ? of wist je al dat jullie style hartstikke uit is . of weet je wat er aan jullie ontbreekt het bordje sukkel op jullie kleren . of stuur ze gewoon een andere beledeging . succes ermee . ps ik vind je haar best leuk hoor . groetjes juliatje.

7 feb 2016, 10:02, juliatje.
30

Ik zag dit en ik heb dit ook!
Maar ik heb zelf ook heel veel last van maar je moet negeren en denken: beter rood haar dan lelijk haar😊 Er zijn genoeg mensen die rood haar willen en genoeg mensen die op rood haar vallen!
Door mijn rode haar doen jongens grapjes maken en trekken zo je aandacht en dat willen ze! Dus het komt goed!

6 jul 2016, 21:07, 😊
31

Hey ik ben nu 16 en vindt rood een super kleur,!
zelf heb ik mn haren al in rood, zwart, blauw, bruin en is voor een supergrote fuif in de regenboogkleuren gedaan echt leuk. Ik heb ook 1 piercing in me neus waar ik altijd de kleur die ik in mijn haar had ook de kleur van mijn piercing had.

groetjes kait

11 jul 2016, 21:07, kait
32

redhead lover hier!

20 jul 2016, 20:07, bikinigek
33

Ik heb ook rood haar sproeten maar nie echt zoon bleke huid
Ik wordt ook wel eens gingen genoemd maar het doet me totaal niks het is gwn zo en er zijn heus wel jongens die er op vallen

1 aug 2016, 18:08, Anoniem😳😳😳
34

Rood haar zou ik ook wel willen

2 aug 2016, 10:08, sssssso
35

Hey.
Ik heb ookrood haar, vroeger werd ik ook uitgemaakt voor vuurtoren enzv.
Ga dan naar de lerares/leraar toe.
Wees trots op je rode haren. Je bent uniek zoals jij bent!
Je bent mooi. En dat pakt niemand van je af!

9 sep 2016, 09:09, Cjarr
36

Je moet niks veranderen je bent uniek en mooi zoals je bent en als iemand dat niet vindt negeer hem 9f haar gewoon

×××me××

Be your self

25 mei 2017, 20:05, Me
37

schat niks op uit doen! ik heb ook (kinda) rood haar en een witte huid en fk veel sproeten!! bijna iedereen noemt me ginger maar laat ze maar kletsen! rood is mooi!!!

28 mei 2017, 14:05, ginger
38

Nee, fuck die jongens dan. Ik vind meisjes met rood haar prachtig en ben oprecht jaloers! Niks aan doen, je bent echt prachtig.
Je kan natuurlijk altijd je haar verven, maar doe het dan alleen als JIJ het wilt.

<3

28 mei 2017, 14:05, appelsientje
39

Ik wou dat ik rood haar had ofzo ik ben gwn blond rood is veel orgineler.

31 mei 2017, 19:05, blondine
40

Ik heb zelf rossig blond haar, dit is een beetje oranje rood achtig. ik word ook wel eens ginger genoemd maar als ik jou was zou ik trots op je haarkleur zijn. Tegenwoordig hebben weinig mensen nog deze kleur en omdat het populair is verven veel mensen het.
Hoe mooi is het dat jij het dan al van nature hebt!
Liefs

2 jun 2017, 19:06, Rossigeblondine
41

Ik heb ook rood haar, sproeten, en een bleke huid, alleen ik heb misschien 1 x in dit jaar iemand ginger horen roepen. Ik vind het alleen maar grappig zelf doe ik vaak ook zelfspot en maak ik grapjes over mn eigen haar, misschien kan dat wel een tip zijn. Als het heel vaak tegen je word geroepen kan je gwn denken ja het is ook zo, je moet er echt trots op zijn zo weinig meiden hebben het ! Ik ben er ook wel eens onzeker over maar het is uniek en ik ben blij dat ik nog een beetje orgineel ben 😊

16 mei 2018, 07:05, Jas

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.