Roken is toch zo uit het jaar kruik

Ik vind roken vies , het stinkt en je kleding gaat er naar ruiken. waarom stoppen mensen niet gewoon met roken ? Waarom gaan mensen gewoon door met stomen ?Je valt een ander er mee lastig

6 jan 2013, astrix


Reacties

plaats reactie
1

Roken is zoooo planking. Roken is zoooo witte sokken in sandalen. #reclame

Trouwens je hebt helemaal gelijk. Begin nooit aan roken!

7 jan 2013, 21:01, rokeniszoooo...
2

waarom ze nie stoppe met roken? in een sigaret zit een stofje, da stofje maakt je vrolijk of haalt je zorgen ff weg. mensjes raken er dus verslaaft aan. als ske stopt woord men depri en sneller dik. naja allerlei redenen dus waarom mensjes nie stoppe.
mensjes woorden ook vaak onder druk gezet en daardoor beginnen ze, door vrienden, reclame, enz

7 jan 2013, 22:01, Auriana
3

Roken moet je echt nooit aan beginnen . het is zo moelijk er weer van af te komen

10 jan 2013, 08:01, Roman
4

Zo is het kerel Nooit aan beginnen .

17 jan 2013, 00:01, Jackieblackie
5

Algeheel rook verbot in Nederland. Alle kroegen sluiten helpt ook gelijk met het alcohol probleem Alcohol is ook een aanzetter tot roken. Plus nog een paar werklozen erbij ja dat is wat we willen stem VVD. dan komt het allemaal zo voor de bakker.

12 mrt 2013, 17:03, Unidentified flying non
6

gelijk heb je zeker! mijn vader rookt en ik ben heel erg bang dat ie longkanker of zo krijgt. het is ook nog eens inderdaad heel vervelend voor ons. Ik vind het al goed dat ze het verbieden in restaurants, maar zelfs dan gaat hij naar buiten. ik haat het!!

2 apr 2013, 18:04, weegschaal
7

Roken is voor zwakkelingen die nog iets willen lijken. Normaal kijk je er langs maar kijk goed naar een roker en je ziet hoe onzeker hij of zij is over zich zelf. Uitgekotst door de de niet roker .

17 apr 2013, 21:04, zhazhaboem
8

Ik haat roken Het is duur Het stinkt vreeselijk En schaad de gezondhied van je zelf en dat van je omstanders Roken is een sluipmoordenaar En het zeer ouderwets Past helemaal niet meer bij deze tijd Als je rookt YOUR NOT DON!!!

28 apr 2013, 00:04, F
9

Mensen maken er echt een te groot probleem van. Iedereen doet wel alsof roken zo erg is enzo.. Maar dat valt echt allemaal heel erg mee. En je bent ook echt niet zwak als je gaat roken, het is toch je eigen keuze? Ik snap echt niet waarom mensen er zo'n probleem van maken. Bemoei je niet met de problemen van anderen..

3 mei 2013, 14:05, justthewayitis
10

uuuuh sorry hoor maar roken is echt heeeel stoer. als je erbij wilt horen MOET je echt roken anders ben je gewoon zooooo niet koel he wejooow

xoxoxoxo de stoere rook chick

3 mei 2013, 16:05, HOIIIIII
11

wij bemoeien ons wel met deze kanker bende want dat krijg je er van kanker . Ik kan veel mensen die er iets aan over gehouden hebben van het roken . deze mensen riepen presies het zelfde als jij . Dit ook alleen maar om stoer te doen net als jij . Maar goed daar heb je dan ook de leeftijd voor om te denken dat het jou niet zal gebeuren De dood is nog ver van mijn bed show toch Maar als jou nummer dan toch vroeger valt dan je zelf gedacht had moet je ook niet aan kloppen voor hulp . Maar dan moet je ook volwassen zijn en de pijn dragen. want dat is wat je wil toch? just the way it is Aan al die geiten wollen sokken die denken dat rokken stoer is.

4 mei 2013, 00:05, Roken is voor watjes
12

wie bedenkt nou zo iets . welke loozer bigint nou met roken.
ROKEN IS VOOR NIETS ZEGGENDE WATJES

10 jun 2013, 00:06, watjes
13

Roken is vies goor en het stinkt. alles om je heen stinkt als roker je word er op langer soms ook op korter termijn ziek van heel vaak ook ongeneselijk ziek van Jij noemt je zelf Astrix nou Astrix jij heb helemaal gelijk roken moet echt overal verboden worden gewoon alle rokers cold turky Zo heet dat als een verslaafde ergens van af moet . Als er nu een roker is die dit leest komt hij of zij met een of ander lul smoes Ik kan iemand die is er wel honderd mee geworden. Maar goed dat is maar een enkeling als het waar is .De schatkist moet gevuld worden accijns De regering wil niet dat we stoppen met roken want dan lopen ze miljoenen mis gelul uit de mond van een roker die liever niet wil stoppen maar liever door blijft roken Moeten die zwakkelingen helemaal zelf weten ik heb er geen anderen worden voor o toch wel stumpers mevrouw en meneer Roose water. Begin er niet aan beste Astrix roken is niets dan voer voor domme mensen . Ik heb twee jaar gerookt en heb moeten vechten om er weer af te komen Ik ben nu 22 Ik ben er 3 jaar van af en nog steeds zijn er van die momenten dat het moeilijk heb De verslaving blijft zeggen ze maar de tussen poses dat je trek krijgt in een sigaret word steeds langer.

28 aug 2013, 02:08, Exroker
14

Ga ff normaal doen ofzo! Weet je hoe lastig het is om van roken af te komen

* dit bericht is aangepast door de moderator. 99gram vindt het belangrijk dat er respectvol met elkaar wordt omgegaan op het forum!

30 aug 2013, 16:08, Aargh..
15

Zeker waar roken is uit de tijd . Reclame spotjes doen hun uiterste beste om mensen weer aan het roken te helpen .Kijk alleen maar naar dat debiele spotje met die elektronische sigaret . Ik begrijp alleen niet zo goed waarom er reclame mee gemaakt mag worden . dit licht gevoelig bij domme mensen die zijn makkelijk over te halen . De regering zal eigenlijk moeten zeggen tot hier en niet verder .Maar de vvd is alleen maar bezig met geld binnen te halen . En interesseert zich totaal niet voor de burgers . Alleen maar voor gouden hand drukken enzo. De zakken spekken van groten bedrijven want stel je nou eens voor dat Rutte zonder werk komt .Nou dat bestaat niet want hij heeft zich al in gelikt bij die grote bedrijven.***dit bericht is aangepast door de moderator***

5 sep 2013, 02:09, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAaarrrrrrrggggggggggggg
16

Ik lees vaak over de VVD wat hebben die er nou mee te maken .Dat ze het goede oude vertrouwde Nederland te gronde richten is een feit. Kijk alleen al maar naar al die bezuinigingen van dit jaar wat denk je wat er gaat gebeuren in 2014. Maar die 37 gevecht vliegtuigen komen er voor zo veel miljard euro dan ben je er nog niet. Ze moeten ook nog onder houden worden .Ik heb er van horen praten dat een test vlucht van 1 toestel wel zo'n 20.000 euro moet kosten dan heb je nog hele niets .
Maar goed.

Maar roken kom op zeg daar sta je zelf bij als je er aan begint ***.Ik zou zeggen begin er niet aan dit voor jezelf en natuurlijk voor andere.

*** dit bericht is aangepast door de moderator wegens de regels over taalgebruik en respect

22 sep 2013, 05:09, za
17

Algeheel rook verbot in Nederland. Alle kroegen sluiten helpt ook gelijk met het alcohol probleem Alcohol is ook een aanzetter tot roken. Plus nog een paar werklozen erbij ja dat is wat we willen stem VVD. dan komt het allemaal zo voor de bakker.

3 feb 2016, 09:02, Iris
18

de genen die roken haat heeft gelijk. ik vind roken echt dom. mijn opa is eraan dood gegaan, dus ik snap niet waarom je die k t dingen koopt ik wil nooit roken. like iedereen's bericht van de genen die roken haten PS: ik heet Eva
jongens echt niet roken ik hou van julie en sommigen roken. de genen die roken heeft bedacht is stom 100000x meer als dat.

5 mrt 2017, 13:03, Eva
19

Ik rook wel ik ben zo razend op mijn vandaag heb ik 5 sigaretten gerookt ik wil stoppen en daarom op hebben. Wat doe ik? echt ik geef een pak slaag aan mijn ik mag het niet. Ik wil stoppen en die ardige meiden gaven mijn al tips. En ik luister nog geen eens. Waarom stop ik niet. Mag ik wel cupcakes bakken. Van mijn vrieden niet en toen begon ik op mijn 12e roken cool te vinden en ja op mijn 13e deed ik het en het begon weer op 15. Ik ben zo boos

24 jul 2017, 13:07, .
20

Neem het jezelf niet kwalijk fouten maken is menselijk geef niet op kom op je kunt het!
Hier wat tips om het te kunnen stoppen
-Mediteer erover werkt echt je kan dan goed nadenken over dingen (Sjamanistische muziek is een aanrader als je het gaat doen)
-Koop van die anti rook spray als je de neiging hebt om te roken.
-Je kan ook anti rook tabletten gebruiken.
succes ps ik ben ervoor je

24 jul 2017, 14:07, juliatje.
21

waar koop je die dan? Xx kusjesssss

24 jul 2017, 15:07, .
22

Die aniti rookspray kan je bij Albert Heijn en Kruidvat kopen (Nicorette is het merk) en die anti rook tabletjes (Norit tabletten) kan je bij Albert Heijn kopen voor 6,79.
Good luck

24 jul 2017, 16:07, juliatje.
23

Julia jij bent echt schattig en lief -S-

24 jul 2017, 17:07, .
24

Bedankt . jij bent ook lief.

24 jul 2017, 18:07, juliatje.
25

heyyy bedankt nu heb ik tips tegen die stomme vrienden doe ik nog wat. Ik ga helaas wel weg want ik ben 17 en moet nog wat diegenen onderzoeken. Mijn BMI is wel 15 dus veeeeeeeel te laag voor 10 jaar en ook 17. Dus ik wil echt aankomen. Ik heb ortorexia wij hebben al ruzie met mijn ouders en geloof me ik ben echt boos maar het helpt. Hulp wil ik niet *. Ik laat mijn onzekerheid niet meer lijden ik ga gewoon genieten. Ik ga gewoon weer bakken en beauty en shoppen enzo. Ik ben door veel meiden geholpen. Ik ga gewoon pitzza eten. En ik ben een muts met een eetprobleem ik ga E C H T stoppen. Het is al ver over. Maar dat komt door mijn vrienden. Ik ga even dat pakje sigaretten weg gooien. En genieten. Ondergewicht verkort je leven en mijn tanden zijn geel ik heb het koud. Ik heb een stukje minder haar geen energie. Ik red het wel door iedereen hier jullie zijn great Xx * ik ga nog wat pitza en chocolade eten. En chocolade is G E Z O N D i 🍩 care

* dit bericht is aangepast door de moderator

25 jul 2017, 17:07, .
26

Succes met onderzoeken en je bent niet verwent omdat je hulp vraagt want als je dit niet had gedaan hoe zou je leven er nu uit zien ?
Veel sterkte ik ben er voor je als je me ooit nodig hebt maar goed van je dat jezelf bent.
eet smakelijk
En ik ga je missen doei good luck !

25 jul 2017, 18:07, juliatje.
27

lieve juliatje thanks jij bent geweldig

25 jul 2017, 18:07, .
28

Bedankt jij bent echt lief veel sterkte.

25 jul 2017, 19:07, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.