roken !!!!!!!11

hoi Hey

ik ben bijna 14. ik heb al jaren nagedacht zou ik het doen of niet. ik wil het een keertje doen wan ik vraag me af. ik hou van eten en als ik een keer rook woord ik verslaaft dat wil ik niet. en ik krijg zeker rimpels en stink zou ik nou wel of niet roken ik zou wel huilen als ik het een keer heb gedaan want ik haat roken. maar al mijn familie rookt. ik ben het kleine meijse en de rest is 16 17 of 20 zo is mijn famiely ik wil het niet. maar ik zou het een keer willen doen gewoon kijken ik wil ook dat mijn ouders enzo stoppen. gelukkig rookt maar een vriend. ik heb hem ontvriend. maar ik wil dat de genen dei roken nooit roken hebben julie tips dit is zeer belangrijk. ik wil een gezond licaam ik vind je goed als je roken stom vind xxx een meisje die **8* heet

5 mrt 2017, monalisa


Reacties

plaats reactie
1

Je moet echt niet gaan roken! Ik vind het vreselijk voor je dat je ouders dat doen, het zal je waarschijnlijk niet lukken ze over te halen te stoppen. Ze zijn te verslaafd. Maar doe het zelf niet! Wees sterk! Als je een pakje sigaretten koopt of leen, dan koop of leen je eigenlijk een vroege dood...

29 apr 2017, 19:04, ModelXX
2

bedankt een echt model

5 mei 2017, 17:05, monalisa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.