Rijk,vriendje Help!

Hey guys,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met advies. Ik ben en tijdje aan het appen met een jongen en ik zie hem wel zitten alleen is er dus een probleem. Mijn ouders hebben behoorlijk wat geld en zijn zich er zelf ook van bewust. We hebben een villa en een auto voor de deur van 2ton etc. Hierdoor durf ik niemand mee naar huis te nemen want ik schaam mij hier soms best voor. En ten 2e is het een ding dat mijn familie hoge eisen stelt als het gaat over vriendjes (goede achtergrond, boven gemiddelde extreem goed verzorgde/opgevoede jongen) de jongen waarmee ik praat is dat dus niet en ik weet totaal niet wat ik moet doen. Hem zomaar meenemen of wat dan ook is geen mogelijkheid. Moet ik hem hier over inlichten etc? Of gewoon verdergaan??

Ben ik de enige met zulke ouders? Ze willen mij ook extreem beschermen en hebben zelf ook al een zoon van een groot bedrijfseigenaar mij laten ontmoeten. Ik ben verplicht de zomervakantie 6 weken lang alleen naar zijn familie te gaan, ik heb het gevoel dat mijn ouders hem willen als mijn toekomstige man of wat dan ook.

Help mij alsjeblieft?! Is er iemand met een soortgelijke ervaring?

Xxx

13 nov 2016, Gwn_Girl


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb het zelfde gehad
Hoe oud ben je als ik vragen mag?

14 nov 2016, 20:11, Kaaseter
2

Ik ben nu 15 word in december 16

15 nov 2016, 21:11, Gwn_Girl
3

Wat kan ik nu doen?😳

15 nov 2016, 21:11, Gwn_Girl

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.