Relatie

Heyy Mensen,

Ik was in december 2016 verlieft op een leuk meisje,
ik had er de eerste x gevraagd van zou je met me willen? en ze zij toen weet ik niet en toen bleek het toch een nee te zijn, maar ik was echt verlieft op haar,
Dus ik dacht ik vraag het haar nog 1x en als ze dan nee zeg weet ik het 100% zeker en dan geef ik de moet op, ik heb der toen gevraagd op onze school kerstgala en kreeg toen een nee jammer genoeg,

Kerstvakantie begint de 1ste week, krijg ik een app je van haar ze begon een leuk gesprek met me aan etc was kei leuk enzo en toen begon ze over ons van zullen we het toch samen proberen? dus ik was weer hellemaal blij,

dus wij hellemaal leuk app etc, alleen wat me op viel zij was een beetje ja alleen maar aan seks begon ze toen te praten? en ze vroeg da dus aan mij of we zullen doen ik zij toen eeem kunnen we het niet beter rustig oppakken?
dus we hadden 3dagen en op deze dag was op een dinsdag had ze me uitgenodigd om langs gekomen dus ik kom leuk bij haar thuis we gingen naar boven bij haar kamer en ik keek naar haar en ik wist er was iets? maar ze zij er is niks ik dacht dan zal wel dan? licht aan mij dan, we zoenden dan allemaal etc,

En dan laat in de avond appt ze mij zo van dit gaat niet werken wij samen, ik vond dit echt jmmr toen ze dit zij en ik reageerde zo van oké ik was dus in shok en daar bleef het bij,

alleen nu is het probleem meisje zit in me klas en we hebben nu best veel problemen zeg maar ze zegt niks meer tegen mij etc alleen ze wilt nog wel alles van me weten? en zoekt aandacht van me ik snap het niet meer wat kan ik het beste doen? en ik denk srs elke dag nog aan der niet van zo leuk maar gwn ja wrm doet ze dit?

En nee vind haar niet leuk,

Gr,

19 feb 2017, BoyfromTilburggg


Reacties

plaats reactie
1

Ze is raar, en dat mag je best tegen dr zeggen. Ze wilde niks met jou als persoon, maar alleen om seks te hebben. Als iemand dit bij mij had gedaan was ik diegene strak gaan negeren. Ik weet voor de rest niet hoe oud jullie zijn maar aan je gedrag en spelling te zien zijn jullie hier ook nog erg jong voor.

20 feb 2017, 06:02, Fleurtjeee
2

100% mee eens! ^

20 feb 2017, 22:02, Hoi

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.