Relatie voorbij en terugval

De relatie met mijn vriendin is over en ik heb het er echt moeilijk mee omdat het mijn schuld is.
Ik vind het moeilijk om er mee om te gaan en los dat uiteindelijk toch weer op met eten (eetbuien) terwijl het juist zo goed ging.
Ik zag net dat ik voor het eerst weer boven de 100 kg woog. Alleen dat 's nachts eten en wegen zegt al genoeg.

Wie heeft dit ook gehad en hoe heb je het weer goed gekregen?

16 aug 2022, Lotte435


Reacties

plaats reactie
1

Lieverd toch, einde relatrie is echt fokking slecht
Dikke knuff je bent niet alleen.

Wij praten terug, de koelkast niet

nog een dikke troost knuff voor je

xx

16 aug 2022, 11:08, rox
2

Thnx Rox.

Het is gewoon even klote omdat ik me zo thuis voelde bij haar. Ze wist ook wat er speelde, is in de kliniek op bezoek geweest en ondanks alles bleven we echt verliefd op elkaar.
Ik ben gewoon boos op mezelf dat het uit is maar daar moet ik mee dealen

17 aug 2022, 14:08, Lotte435
3

@Lotte435
Hoop dat het goed met je gaat. Je lijkt me een topmeid.
hou vol

liefs rox

22 aug 2022, 13:08, rox
4

Lief dat je het vraagt.

Ik heb dit weekend via een site gedate met een lieve meid. Of het iets is voor een relatie weet ik niet. Ik probeer het eten wat los te laten omdat ik elke dag weer een eetbui had en dat niet kan gebruiken. Tot nu toe werkt dat wel en heb ik geen eetbui maar gister had ik 2 chocolade croissantjes bij de lunch en teveel drop in de middag en als je moet afvallen is het beter dan een eetbui maar niet echt goed en het lukt me niet om het te laten staan

Optimistisch blijven en doorgaan

Heb jij een beetje dezelfde ervaring? Ben jij hetro of iets anders?

23 aug 2022, 06:08, Lotte435
5

@Lotte435

Ben zelf niet vol, eerder dun en heb een meer standaard eetpatroon. Wel heb ik mijn dingen hoor, het uit zich anders bij mij. Ik zal eerder me laten provoceren en dan domme dingen doen. dat zeggen anderen dan achteraf

Ik noem mezelf bi, heb ervaring met jongens en meiden. Hou niet van volle jongens, maar meiden is wel anders

xx R

23 aug 2022, 11:08, rox
6

@Lotte435, ik ben een jongen en ben hetero. Maakt me totaal niet uit of een meid dik of dun is, elk figuur heeft zijn eigen voordelen. En vooral als een meid door eetbuien of een andere ziekte te dik is zal ik haar steunen, en het maakt me dan niet uit hoe dik ze is. Wil gwn dat ze mentaal gezond is, en innerlijk van iemand is belangrijker dan uiterlijk. Heb zelf een gemiddeld figuur, bmi van 21. Meeste mensen maakt het echt niet uit hoe dik of dun iemand is (van de normale mensen)

23 aug 2022, 17:08, Spqr
7

Ah wat balen Lot! Ik ben er voor je :)

23 aug 2022, 17:08, chantalx
8

Lieve reactie spqr

Lief Chantal

@rox wat grappig dat je niet van volle jongens houdt maar bij meiden minder voorkeur hebt.
Daar misschien andere fantasieën bij?

23 aug 2022, 20:08, Lotte435
9

@Lotte435
ja je hebt wel gelijk haha
Meiden die vol zijn hebben voor mij wel een erotische uitstaling

27 aug 2022, 15:08, rox
10

Wat leuk om dat zo te lezen. Ik zie dat verschil helemaal niet.

28 aug 2022, 22:08, Lotte435
11

@lotte435 je lijkt me een hele lieve leuke meid

29 aug 2022, 13:08, rox
12

Thnx

29 aug 2022, 14:08, Lotte435
13

jij bedankt :-)

29 aug 2022, 14:08, rox
14

Hey Lotte, hoe is het nu met je?
hopelijk alles goed

xx
R

2 sep 2022, 12:09, rox
15

Hoi Rox,

Ik heb nu weer even 2x per week een gesprek met m'n psych. 1x ftf en 1x online. Mn stemming gaat iets beter maar wel weer wat depressieve momenten.

Ik probeer het eten los te laten wat echt zorgt voor minder eetbuien maar wel veel overeten. Ik vind dat zelf minder erg maar daar is m'n psych het niet mee eens. Zij zegt dat je een eetbui veel makkelijker aan kunt pakken en dat ik geleerd heb hoe. Dit continu eten of elk moment teveel eten is veel lastiger aan te pakken. Terug naar een eetlijst is wat ik moet doen maar ik ben juist zo blij dat de eetbuien weg zijn.
Een hele zak Engelse drop of een grote zak chips zijn geen uitzondering.
Mn gewicht gaat niet goed. Omdat ik echt weer teveel eet kom ik best wel weer aan.
Ik heb met die meid waar ik mee gedate had nog 2x gedate. Ik had hier bewust niet over geschreven. Woensdag is ze langs geweest en hebben we gezoend. Morgen ga ik naar haar toe. Het zoenen was fijn maar ik heb niet echt dat gevoel dat ik had. Ik denk dat dit gewoon de spanningen en uitproberen is en geen relatie wordt. Ergens hoop ik morgen dat we een stapje verder gaan want vooral intimiteit en warmte mis ik.

Hoe is het met jou?

2 sep 2022, 19:09, Lotte435
16

Lotte,
superknuffel van me want je hebt die nodig

leuk dat je een date hebt en lekker doen waar je zin in hebt. ik spreek ook wel af om de intimiteit en niet omdat hij/zij persé de leukste is.
je bent een lieverd, wist ik maar waar jij je dates scoorde ;-)

met mij gaat het wel goed. heb regelmatig een date ;-)

xx
R

5 sep 2022, 11:09, rox
17

Hè Rox

Thnx voor je berichtje. Gewoon even zoeken op Google en verschillende sites bekijken.
Ik ben zaterdag bij haar geweest en gelukkig denkt zij er hetzelfde over. Ik heb eerlijk gezegd dat ik het als overbrugging en uitproberen zie. Zij gelukkig ook
Dat maakte de boel gelijk open.
Zij vindt het fijn om ook een wat vollere "vriendin" te hebben. Dat heet me wel zelfvertrouwen al vind ik zelf wat slanker fijner.
Pauze is afgelopen. We moeten weer naar de les.

6 sep 2022, 11:09, Lotte435
18

@rox ik heb een updateje geschreven in het stukje jongeren met een kilootje meer. Ik ben weer terug bij m'n "ex"

28 sep 2022, 01:09, Lotte 435
19

Fijn dat jullie weer bij elkaar zijn!

2 okt 2022, 22:10, Maan2004

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer