relatie uitmaken?

Ik heb de laatste tijd wat problemen met mijn vriend. Hij vertrouwt mij namelijk totaal niet en denkt dat ik vreemd ga etc. Ook wil hij altijd weten waar ik ben en ik word er n beetje gek van.
Hij is superlief enzo, maar sinds hij me de hele tijd beschuldigt van dit soort dingen kijk ik gewoon anders naar onze relatie.
Ik zit dus al een week met het dilemma, zal ik het uitmaken of niet..?
Maar het is ook zo dat hij emotioneel gezien niet helemaal gezond is, en het gaat al vaak slecht met hem. En ik ben dus bang dat dit nog erger wordt al ik het uit maak. Aan de andere kant wil ik ook niet de hele tijd op hem moeten letten ofzo dus idk..

xx

(we hebben iets meer dan 3 maanden en ik ben 15, hij 18)

17 feb 2018, xoxo


Reacties

plaats reactie
1

Lieve xoxo, ja dat is echt vervelend. Maar hij houd van je, en hij wil je niet kwijt. Leg hem nog even goed uit, aanmaken gaat veel lastiger. Leg hem ook uit dat jij heel eerlijk bent, en zeg van tevoren wat je doet, zo zeurt hij minder.

17 feb 2018, 12:02, Eva🥥
2

ik zou het niet uitmaken. Hij wil je niet kwijt, daarom kan hij misschien soms wat jaloers overkomen. Als jij hem duidelijk maakt dat je heel veel van hem houdt en je het vervelend vind dat hij telkens zo doet, misschien stopt hij dat met zeuren

19 feb 2018, 15:02, meisje2003

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.