relatie met iemand van 20????

hey ik ben een meisje van 14
ik had een vraag ik vind waarscheinlijk een jongen leuk van 20 jaar
kan dit of is dit raar
zelf vind ik dat liefde geen leeftijd kent en ik weet dat het eigelijk strafbaar is maar dat boeit me niet ik vind hem echt heel leuk

xx hopeloos meisje

4 feb 2017, hopeloos meisje 14


Reacties

plaats reactie
1

Hoi @hopeloos meisje 14,
Je mag best een jongen van 20 leuk vinden, want dat is niet strafbaar. Pas als jullie een relatie krijgen is het echt strafbaar.
En het is helemaal niet raar. Iedereen heeft weer een andere smaak wat jongens betreft.

5 feb 2017, 11:02, Floortjexxx
2

Ik vind soms jongens van 23 ook wel leuk, maar ik ben ook 14. Gaat niet lukken.

5 feb 2017, 16:02, Aj
3

Je kan hem best leuk vinden, en hij jou ook. Alleen tot julie beide 18 zijn is het strafbaar een relatie te hebben. Hebben jullie dat toch dan is die jongen strafbaar, en aangezien je van hen houdt wil je niet dat hij in de problemen komt Neem ik aan? Daarom is het beter nog vier jaar te wachten. Ik snap dat dat lang is, en waarschijnlijk ook lastig. Maar als jullie van elkaar houden is dat het beste.

Groetjes

5 feb 2017, 22:02, rose
4

ik ben 16 en heb een relatie met een jongen van 21 ... dit is niet strafbaar zolang beide partijen het willen is het niet strafbaar maakt niet uit of je nou 13 of 14 bent liefde is liefde

15 feb 2017, 21:02, angelaxxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.