Relatie breuk

Hee
Ik en mijn vriend zaten bijna in een relatie van 2 jaar en kenden elkaar ookal 2,5 jaar.
Hij is echt een schat had alles voor me over en je kon het zo gek niet bedenken, maar dat had hij wederzijds.
De laatste tijd merkte ik aan hem dat hij gwn wat afstandelijker deed naar mij hij wou niet zovaak meer komen zelfs niet blijven slapen hij zocht geen contact. Ik had al wel langer door dat we iets aan de hand was maar heb dit al die tijd even voor mijzelf gehouden, omdat ik er zeker van wou zijn dat mijn gevoel goed was.
Na vorig weekend heb ik hem er mee geconfronteerd wat er toch met hem aan de hand was.. hij vertelde eerlijk dat zijn gevoel van verliefdheid weggezakt was en daar heel echt mee aan het worstelen was om dat gevoel terug te krijgen.
Hij wou me niet aan het lijntje houden dus hij heeft besloten om het uit te maken omdat hij het niet vond kunnen om alleen mij bij hem te houden als hij daar behoefte in had. Wel heel eerlijk dus..
Hij is van zichzelf een beetje een binnenvetter en praat dus verder met niemand over zijn gevoel wat hij wel met mij deed, hij vertelde me echt alles. Maar omdat dit juist over mij ging kon hij dat in die aantal maanden niet met mij bespreken.

Maar hij zit dus met zichzelf in de knoop en hij heeft me verteld dat hij eigenlijk ook helemaal niet weet of hij zonder me kan en hij weet ook niet of dit de juiste beslissing is.. hij zit er dus best mee en hoopt ook nog steeds dat zijn gevoel terug komt. En hij verteld dat hij me nu al mist.
Ik ben er helemaal kapot van want hij is echt mn maatje en kan ook echt niet zonder hem en wat hij verteld hij ook niet zonder mij.. wat deze situatie eigenlijk een beetje een dubbel gevoel geeft.
Hij wil echt beste vrienden blijven en dat we af en toe nog kunnen afspreken.

Ik heb voor mijzelf besloten om even geen contact met hem te zoeken wat echt super moeilijk is, maar dat hij even tot zichzelf kan komen omdat hij zelf volgensmij ook nog helemaal niet zeker weet of hij hier goed aan heeft gedaan.
Op deze manier kan hij er toch snel genoeg achter komen of hij me mist of niet. En kan ik voor mijzelf wat meer rust krijgen.
De zus van mijn ex vertelde dat hij het er tot nu toe heel moeilijk mee heeft.

Wat denken jullie zou hij spijt krijgen en me gaan missen en terug komen of niet?

Hij is bijna 20 en ik 18

12 apr 2020, Exx


Reacties

plaats reactie
1

Heyy, zo te horen zit hij inderdaad nogal in de knoop qua verliefdheid, dus ik denk dat je er sowieso goed aan hebt gedaan om even afstand te nemen om jullie allebei wat tijd te gunnen. Ik weet oprecht niet of hij terug gaat komen of niet, dus daar kan ik geen uitspraken over doen. Wel is het zo dat je het heel goed hebt aangepakt. Ik wil je wel meegeven dat wat er ook gebeurd, jij altijd op de eerste plaats komt. Stel dat hij niet terugkomt, dan is dat super verdrietig natuurlijk, maar weet dat het sowieso goed komt met jou. Ik hoop echt voor je dat jullie weer samen komen! Xx

15 apr 2020, 22:04, Wendy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.