Redenen om geen zelfmoord te plegen.

Hee lieve forumgenootjes, helaas is 5% depressief. En ook de zelfde hoeveelheid snijd zich of stoot zich. Dat doe ik niet en heb geen ervaring, maar ik kan misschien wel helpen. Ik wil hier wat argumenten bespreken waarom je geen zelfmoord moet plegen, en je niet moet snijden.
1, Het kan mislukken:
Als je een plan hebt voer je die misschien wel slecht uit, en dit is een grote fout. Misschien overleef je het wel, maar raak je je benen kwijt. Misschien kom je in andere problemen, en omstanders schikken, worden bang, verdrietig.
2, De omstanders:
En dan kijken mensen. Of iemand vind je, en dan hebben hun een probleem. En hun kunnen zich ook schuldig voelen, al kennen ze je niet.
3, Je bent duur:
Jij word opgeruimd, wat mensen kunnen zien. Het is heel duur, en alle andere dingen ook.
4, Mensen houden van je:
Ook al heb je vaak ruzie, hun houden van je. Het is voor hun ook erg als jij gedachten hebt, die zo erg zijn.
5, Heb je alles gedaan?
Waarschijnlijk niet, je ervaart het zo. Maar je kan dat niet. En hoe snel geef je op?
6, Nu voel je je k*t, maar zet door:
Het is nu zo pijnlijk, en bijna niemand begrijpt je (5%). Maar over een paar jaar, misschien word je dan wel een goede zangeres. En heb je een vriendje, en geen stress, eenzaamheid, angst.
7, Te laat:
Als je het lukt kan je niet terug om bv iets te doen.
8, Alles vergelijken:
Stel Jantje, wil ook dood, en zijn probleem is vergelijken. Zijn smoesje is ''* wil ook". En dan maken jullie misschien ruzie.
9, Ruzie:
Mensen houden van je, en willen je niet kwijt. Daardoor maak je ruzie & voel je je npg slechter. Hun verdrietiger net als jou en schuldiger.
10, Je bent meer waard:
Je bent dit niet waard, jij verdient meer. En omstanders worden er ook beroerd van. De pestkoppen gunnen je niet zulke verre gedachten.
Hopelijk stoppen die gedachten. Liefs Eva🍀🌹

2 mrt 2018, Eva🎀


Reacties

plaats reactie
1

1, Je krijgt gym, en dan krijg je een bal tegen je, of ze zien je lichaam met wonden.
2, Het is heel slecht voor je.
3, Ook hier kan je niet terug.
4, Je kan de gevolgen krijgen.
5, Je maakt het juist erger. En ook omdat je ruzie krijgt, of je gepest word. Dit ging trouwens over snijden.

2 mrt 2018, 21:03, Eva🥥

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.