Reageeeeeeer aubbbbb

Hey girlsssss,

Ik vond een jonge heel erg leuk en nu zit hij in mijn klas, of ik denk toch dat ik hem leuk vind 🙂 In de klas hebben we wel vaak oogcontact enzo... maar volgens mij is hij niet geïnteresseerd in mij 🙁 Hij stuurde wel een keer naar mij dat hij het jammer vond dag we niet zoveel met elkaar praatten maar nu praat ik wel meer met hem ook vooral omdat ik bij hem in de klas zit! Wat denken jullie? Moet ik misschien nog even afwachten? Willen jullie pleas reageren want bij de meeste topics zijn er maar 5 reacties ofzo💓

Alvast bedankt
❤️ Jojojo

Ps: Eva als je dit leest moet je weten dat je echt een topmeid bent (denkik) ik zie hoe zinvol je overal reageert 💜

7 sep 2017, Jojojo


Reacties

plaats reactie
1

Je moet het doen als jij je er goed bij voelt denk je dst je er klaar voor bent dsn ga je verder en zo niet dan niet, je hebt wel denk ik een wat grotere kans dst hij je leuk vind omdat hij meer met je wou praten en niet veel jongens sturen dat. Suc6 ermee☺️

7 sep 2017, 22:09, Lynn
2

Hey lieve meid, echt heel lief dat je dat stuurt. Love you. Jij bent ook een top meid, heel lief. Oké ik denk dat ik dat ook soort van heb. Ik heb ook een love-probleem. Ik weet dat een jongen die ik leuk vind verlieft is op een andere, maar ook op mijn. Het is heel naar om een blauwtje te lopen. Maar heeft hij het echt verteld? Of denk je dat hij je niet ziet zitten? Misschien kan je wat meer met hem praten, bv dat je een mop kent of iets leuks hebt meegemaakt. De lef zien ze al als stoer denk ik. En je kan altijd van die liefde's testjes doen. Of video's bekijken. Maar je moet natuurlijk niet onzeker zijn, en gewoon je schoonheid zien. Jongens vinden het meestal fijner om meiden niet onzeker te zien. Maar ik denk zelf dat hij verlegen is, want verlegen komt vaak over als geen interesse. Maar ze doen ook stoer tegen hun vrienden. Ik denk dat dat het is. Big Huge ✨

8 sep 2017, 13:09, Eva💋
3

hey ik ben ook aan het smelten. Maar ik weet het ook niet.

8 sep 2017, 19:09, tamaraaaa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.