random mensen kussen

heyy
ik ben een meisje van 16 jaar en heb nog nooit een vriendje gehad of iemand gekust
ik heb dus veel stress voor mn eerste kus want het is laat om op mijn leeftijd nog nooit iemand gekust te hebben en ik ben bang dat de jongen die ik ga kussen dit gaat merken
nu heb ik een jongen leren kennen op snap en ik vind hem echt leuk maar hij heeft echt al seks gehad enz dus ik wil niet dat hij weet dat ik nog nieteens heb gekust
nu denk ik miss kan ik gwn iemand random kussen gwn om mn eerste kus gehad te hebben en dan weet ik of ik het goed kan
gwn een jongen bij wie het niet uitmaakt ofz
help lmao
<333

30 sep 2020, xoxo


Reacties

plaats reactie
1

Was 18 toen... dus valt mee. Zeg het hem gewoon. Andere kussen is vreemdgaan voor hem gok ik

1 okt 2020, 12:10, Bikinigek
2

Mijn huidige vriend was 17 toen ik m leerde kennen. Ik had al wat vriendjes gehad, ik was zijn eerste voor alles. Tja tuurlijk merkte ik dat, maar ik vond dat geen probleem. Ik vond hem veeeeelste leuk om dat in de weg te laten zitten haha. Daarnaast had hij het allemaal vrij snel door ;)

Dus nee je hoeft niet een x op iemand de "oefenen" laat het gewoon allemaal gebeuren :)

8 okt 2020, 13:10, Auriane

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.