Random bellen

Halloww
Ik kwam pas mn oude crush tegen bij de bus en hebben toen gepraat over t leven. Maar ik spreek hem nooit via app ofs en dacht pas zal ik hem random bellen en dan ophangen en dan via app zeggen sorry moest iemand anders hebben ofzoo. Want ik vind hem echt kapot cute maar we zitten allebei op een andere school ens dus kom hem niet echt meer tegen....
Ik ben een meid van 17 en heb nog nooit een vriend gehad

22 okt 2020, Helplesss


Reacties

plaats reactie
1

Je wilt dus gewoon weer contact leggen met deze jongen? Gewoon doen!
Je beste kans is om hem gewoon te appen. "Hay ik vond het gezellig je weer eens een keer gesproken te hebben, zin om weer eens een keer af te spreken" is echt veel leuker om te ontvangen en heb je een grotere kans op een vervolg gesprek.
Op de bel manier, trek je helaas maar korte aandacht. Er is een grote kans dat hij het leest en echt denkt dat het niet meer is dan dat. (mannen tsss) Als je een appje te spannend vind, kan je deze manier wel gebruiken om het gesprek aan te gaan.
Als hij niet op je vraag reageert is het duidelijk en heeft het dus weinig zin om achter hem aan te gaan. Reageert hij wel, kan je meteen een leuke afspraak inplannen!

29 okt 2020, 17:10, Hsjs

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.