Raar iets meegemaakt op school

Heyy mensen,

Ik heb gister op school iets aparts meegemaakt. Er zat een meisje naast mij in de klas, zij stond opeens op en ik zag dat er bloed langs haar been en op de grond terechtkwam.
Ik ben achter haar aan gegaan en heb haar mijn extra kleding (had gym die dag en had dus extra setje kleding mee) gegeven. Ook heb ik haar een schone onderbroek en mijn BH aangeboden. Later die dag hadden we gym en moest ik dus zonder BH meedoen.

Zijn meer meer meisjes die zoiets hebben meegemaakt?

- Kyra

31 mei 2023, KittenKyra


Reacties

plaats reactie
1

Hoi KittenKyra! Het is eigenlijk gewoon normaal als een meisje doorlekt. Er zijn wel meerdere meiden die dit hebben meegemaakt, waaronder ik zelf!

Mijn verhaal:
Ik zat nog op de basisschool groep 8. Opeens zat er bloed op mijn stoel, dus ik was helemaal in shock....wat moest ik doen? Ik vertelde het aan mijn vriendin, zij zat naast een jongen...hoe zacht ik het ook tegen mijn vriendin vertelde, die jongen hoorde het ook. Dus hij keek op mijn stoel en zag het....ik schaamde me echt kapot! Als hij het maar niet tegen de klas vertelde. Gelukkig deed hij dat niet, maar ik vertrouwde hem wel. Maar het liefst zou ik wegrennen uit school en nooit meer terugkomen!

Echt ontzettend aardig dat je je extra kleren en schone ondergoed aan haar aanbied. Ik zou dat zelf nooit hebben gedaan, dus ik vind dat echt dapper. Maar het is natuurlijk echt vervelend om zonder BH te gymmen, dus vergeet niet om soms ook aan jezelf te denken.

Ik hoop dat je hier iets aan had. Nog een fijne dag! <3

XOXO Mimi

31 mei 2023, 21:05, Mimi
2

KittenKyra jij had eerder ook al een topic gepost over gym zonder BH.

Ik gym altijd zonder ondergoed omdat ik nooit ondergoed draag.
***
*** aangepast door moderator

31 mei 2023, 22:05, Lisette16
3

hoi KittenKyra
ik snap niet dat jij je, BH aan dat meisje heb gegeven.. bloed loopt toch naar beneden, en niet om hoog.. ik snap dat je slip en je broek vuil zijn.
wel lief van je. nou moest jij het zonder BH doen met gym...

23 jun 2023, 15:06, roos
4

Hey Roos,

Sorry voor de late reactie.. Ik was even wat minder actief op het forum, maar even terugkomend op jouw vraag waarom ik haar mijn BH aanbood was omdat zij zelf geen BH droeg (wat niet handig is als je ongesteld ben) en gezien ik vaker zonder BH loop is het voor mij eigenlijk niet oncomfortabel, dus bij gym had ik er geen last van.

Liefs,

Kyra

29 jun 2023, 18:06, KittenKyra
5

Hoi KittenKyra
wel lief dat je dan jou BH aan haar gaf..
als je niet van die, grote borsten heb. en jou maakte het niet zo veel uit, waarom ook niet dan.. als het de zelf de cup maat is dan maakt het niet zo, veel uit..
als ik geen BH om doe me gym dan voel ik me borsten echt wel... heb wel een 2de BH bij me, voor na de gym. even een schone aan..

liefs

roos

30 jun 2023, 14:06, roos
6

Hoi Roos,

Ikzelf heb 75B, dus niet al te groot :-) Ik heb normaal ook wel een 2e BH bij me, maar nu dus niet.. Maar ik heb wel het voordeel dat ik het gewend ben om geen BH te dragen dus ik heb er eigenlijk geen problemen mee. Zij draagt zelf cup C normaal, dus mijn BH was iets te klein, maar dat vond zij niet erg.

Liefs,

Kyra

1 jul 2023, 00:07, KittenKyra
7

hoi Kyra
als je het gewend bent om geen BH te dragen dan zou er niet zo veel van merken, zelf heb ik een cup 95E ik vind het wel fijne om een bh te dragen.. als ik ga sporten zonder bh dan heb ik pijn aan me borsten ..
zij was er mee geholpen, met het lenen van jou bh.

liefs
roos

1 jul 2023, 01:07, roos
8

hoi hoi
ik was vrijdag op school, en tussen de lessen, even naar de wc.
dus ik ga zitten, en ben ongesteld.. dus ik trek me maandverband uit me onderbroek vandaan. zit er een meisje naast me, die vraagt of ik een, maandverbandje voor haar heb, dus ik rommel wat in me tas, vraagt ze, heb je ook tampons bij je, ik zeg ja die heb ik ook. ik vraag een normaal of een super tampon.. ze zegt doe maar een super. en een maandverbandje. ik me ook tussen door verschoond. heb met tas altijd mee, naar de wc, daar heb ik genoeg, tampons en maandverband in zitten. ik was blij dat ik haar kon helpen...

1 jul 2023, 16:07, eva
9

@roos
dankjewel..

7 aug 2023, 12:08, eva

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer