Raar figuur

Hey!
Ik heb echt een heel raar figuur van mijn lichaam😥, want alles van mijn bovenlijf is dun (dunne buik, dunne borsten, dunne armen, smalle schouders) en in mijn onderlijf is alles echt super dik (dikke benen, dikke billen) Dit vind ik echt heel lelijk, maar ik heb echt geen idee wat ik eraan kan doen....

26 nov 2019, the thin girl


Reacties

plaats reactie
1

Das juist super sexy. De peer en zandloper figuur is het meest ideaalst voor een vrouw

27 nov 2019, 09:11, Ddd
2

Echt?? Maar ik ken echt heel veel meiden die een normaal figuur hebben, gewoon een normale kont en wat dikkere borsten, zo'n figuur wil ik ook wel, maar dat kan ik toch niet veranderen denk ik.... Want ik vind dat ik echt te dunne borsten heb.... Want dan heb je zo'n dikke kont en dunne borsten en dat vind ik echt lelijk staan eigenlijk....

28 nov 2019, 08:11, the thin girl
3

hey ik wilde eventjes vertellen dat je je geen zorgen moet maken,ik durf te wedden dat iedereen wel iets heeft waar die onzeker over is.Maak je dus geen zorgen en blijf van insta die zorgt ervoor dat mensen zich gaan vergelijken met mensen die zijn gefotoshopt.
;0

28 nov 2019, 11:11, lun
4

Maar ik maak me wel zorgen, want ik vind gwn dat ik er echt lelijk uitzie😭....

30 nov 2019, 11:11, the thin girl
5

Je kan ook training een volgen voor meer zelfvertrouwen? Hier nog wat tips veder:
1 Houd een positief dagboek bij.
2 Doe aan mediteren.
3 Leer om te kijken wat het beste bij jouw figuur past. Leg het accent op de pluspunten bij jou, ook wel bodybalanspunten genoemd. Door hier de nadruk op te leggen, verberg je juist waar je niet zo blij mee bent ook.
4 Investeer wat van je tijd om te ontdekken wat jouw unieke kledingstijl is. En maak hier jouw basisgarderobe van. Een basisbroek van goede kwaliteit, waar je jaren mee kunt doen is zoveel waardevoller dan een trenditem wat na vijf keer dragen in je kast blijft hangen. Laat kleding liever hangen wanneer het je niet flatteert of wanneer je twijfelt. Kies juist voor kleding waar je blij van wordt. En wat ook nog het beste in je naar boven haalt.
5 Mensen die zich goed en zelfverzekerd voelen over zichzelf, voelen zich meestal ook goed over hun lichaam en stralen dat ook uit. Als het voor jou zo is dat je gevoel van eigenwaarde afhankelijk is van hoe slank, gespierd of knap je bent, dan is het zaak dat je eerst gaat werken aan je algemene zelfvertrouwen.
Succes en zeg maar als je meer tips wilt.

30 nov 2019, 19:11, juliatje.
6

Je hebt het idd goed: ik heb weinig zelfvertrouwen. Maar wat heeft dat te maken met je figuur?! Want ik vind het gwn lelijk en dat verandert niet als je veel zelfvertrouwen hebt, denk ik...
Maar ik neem aan dat jij het ook lelijk vindt toch?! Het is gwn superlelijk....
Maar idd zijn er wel veel tips om hier iets mee te doen, heel erg bedankt voor je tips!! (intussen weet je trouwens wel veel van me juliatje 😉, weet je trouwens ook hoe je je gebruikersnaam van deze site kan veranderen, want nu heb ik echt zo'n domme gebruikersnaam, die ik ingesteld heb toen ik 12 was ofzo...)

30 nov 2019, 21:11, the thin girl
7

Zelf vertelde je dat je figuur raar vond daarom de tips en dankje, eigenlijk zorgt het toch met meer zelfvertrouwen dat je beter voelt met je figuur al lijkt dat voor jou nu onwaarschijnlijk. En ik ken je niet dus ik kan niet oordelen over jou en je figuur.

1 dec 2019, 16:12, juliatje.
8

the thin girl dat is niet mogelijk in de instellingen maar meschien kan 99 gram je van dienst zin?

1 dec 2019, 16:12, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.