puistjes rechts onderin gezicht

hoi, ik heb al denk ik ruim een jaar puisten rechts onderin mijn gezicht. Onder mijn wang en naast mijn mond. Ik heb al vanalles geprobeerd en ze gaan gewoon niet weg. Weet iemand waar het vandaan komt of hoe ik ervanaf kom?

30 mrt 2023, Gwen


Reacties

plaats reactie
1

Hoi Gwen! Ik heb ook last van puisten, vooral sinds ik net een puber ben geworden! ;) Ik vind het echt vervelend, maar deze tips hebben voor mij geholpen!
Mijn tips:
-Hydrateer! Drink voldoende water (1.5-2L)
-Houd ook je huid gehydrateerd met crème
-Was je gezicht 2 keer per dag (ochtend + avond)
-Verwissel je regelmatig kussensloop en beddengoed (Na nachten slapen kan je kussensloop vol met bacteriën zitten)
-Gebruik geen chemische middelen, natuurlijke producten zijn het best!
-Raak niet je huid aan. Het kan zorgen voor bacteriën, waardoor het puisten kan veroorzaken
-Eet gezond! Gezond eten heeft ook invloed op je huid!
-Gebruik minder make-up. Make-up in je verstopte poriën komen, hierdoor krijg je puisten.

Extra tips:
-Draag elke dag zonnebrand (vergeet je nek niet!)
-Stress minder, RELAX! :D
-Accepteer het gewoon, wees lief voor jezelf. Jij hebt de mooiste huid die ik ooit heb gezien! <3

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Doei! Groetjes Mimi!

12 apr 2023, 17:04, Mimi
2

ik denk dat het met de puber tijd te maken heeft gehad en dat het misschien nu niet meer weg wil van bijvoorbeeld vroege pubertijd. ik heb zelf ook puistjes en zelf doe ik er altijd wat vaseline op zo is het minder zicht baar en is het puistje wat vettig (ieder mens is anders hoor! maar bij mij werkt dit echt!) ik hoop dat je hier iets aan hebt!
veel succes! <3 :)

4 mei 2023, 16:05, Fatty
3

Gebruik effaclar duo is de beste crème ooit sinds ik deze gebruik heb ik bijna geen puisten meer

1 aug 2023, 14:08, E

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer