Puff bar?

Hoii
Ik ben een meisje van 14 en zit niet bepaald lekker in me vel.
Ik heb langere tijd nagedacht om dingen te doen om mezelf te "numben" als t ware. Oftewel mezelf gewoon niks meer laten voelen lol
Ik zat te denken aan roken, maar dat is veel te duur nu voor me en idk hoe ik aan ciggs moet blijven komen. Toen kwam ik op t idee van n vape, en toevallig had n vriendin van mij ineens een filmpje gepost waarop ze dus vapete eig, ik vroeg dr waar ze die vandaan had en wat t kost en alles, toen kwam k erachter dat t een puffbar was. Nu kan zij eentje voor me regelen en alles maar ik twijfel,
Zijn er mensen die hier ervaring mee gehad hebben of whatever?
Liefs mij

21 dec 2021, :)


Reacties

plaats reactie
1

hey meid, ik snap je gevoel dat je niet meer wilt voelen enz wat je nu voelt maar lieverd, dit soort dingen is geen oplossing, van en vape ga je uiteindelijk door na roken en dan zit je daar vast aan, niet dat dat echt zou gebeuren maar dit is en voorbeeld, je kan beter met mensen erover praten dan dit doen, ik denk dat je het vast wel kan💕 heb er vertrouwen in meid, na regen komt zonneschijn xx

21 dec 2021, 23:12, ano
2

joo ja kijk een puff bar is gewoon niks meer dan een beetje rook en bla bla dus veder is het niet schadelijk er is zit wel 5% of 2% nicotine, ik verkoop ze namelijk.
*dit beticht is aangepast door de moderator

26 dec 2021, 01:12, hh
3

een Puff bar is niet slecht voor je het helpt je zelfs om te stoppen met roken.
een vabe is daar in tegen niet goed voor je dus je kan beter een puff bar kopen dan een vabe

9 apr 2022, 13:04, dokter vince

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.