Puberteit Verhalen

Hey!
Ik vroeg me af hoever iedereen is in de puberteit en of iedereen een verhaal over hoever hun erin zitten en wat ze doen (Vingeren, Aftrekken, Verkering, Verlieft en dat soort dingen) wil achter laten ben best benieuwd!

Groetjes roos92!!

12 aug 2017, Roos92


Reacties

plaats reactie
1

hoi Roos. Ik ben 13 jaar. Ik heb heel vaak ruzie met mijn ouders. En ik zit op praktijk en dat vind ik echt stom. Ze willen mijn niet naar basis sturen ze geloven niet in mijn. Maar hier was een hele lieve meid die helpt mijn echt heel erg ze heet Meisje/Lol. Ik heb niet veel vrienden op school. Ik zit steeds aleen. Maar mijn broer heeft boulima en dat is ook een drama. Ik heb heel veel angst voor sommige dingen. Maar Meisje/Lol helpt mijn met alles. Ze is zo lief!

12 aug 2017, 08:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
2

Hoi,
Ik ben een meisje van 14, ik heb thuis geen problemen. Heb wel heel veel moeilijke jaren Gehad thuis. Over m'n lichaam: heb cupmaat 75B en ben een half jaar ongesteld. Over m'n 'sexleven': ik vinger mezelf maar heb geen vriendje dus voor de rest niks🤗

13 aug 2017, 19:08, Gh
3

Ik ben 15, ik heb geen problemen thuis op het gebruikelijke na, ik heb wel een tijdje een vriendje gehad, het is nu uit maar ik heb dingen gedaan die niet hadden gemoeten, hij net zo goed. Ik heb al seks gehad met hem maar dat was 1 keer, vlak daarna ging het uit dus dat was rot. Wij hebben het hier thuis alleen niet breed kwa geld, dat is een probleempje bij ons dus ik krijg niet echt veel geld ofzo. Mijn lichaam: cupmaat 75A en 3 jaar ongesteld.

14 aug 2017, 22:08, happy girl x
4

Ben sinds een maand 12. Heb steeds vaker ruzie met me ouders om 'niks' (vooral met me moeder) en ze zegt dat het door de pubertijd komt. Eerder had ik bijna nooit ruzie met hun.
Ik ben 2x ongesteld geweest,maar nu al iets meer als een maand niet meer(moet ik naar de dokter??).
Ik heb 1x verkering gehad en ben toen best wel ver gegaan (hij mij gevingert en ik hem gepijpt en voelen enzo) maar niet 'het' gedaan (en dat wil ik pas als ik ouder ben). Het was wel super fijn trouwens.
Heb al wel borsten maar nog te klein voor een bh (helaas) maarja dat komt vanzelf

16 aug 2017, 20:08, my myself and I
5

Ik ben 13. Ik ben nog niet ongesteld, cup 70B. Ik ben heel lang voor mijn leeftijd en op 99gram geloofd niemand me maar ik ben 1,69 en ik weeg 45k kilo.
Ik ga naar de 2e, in groep 8 kreeg ik mijn groeispurt.
Ik heb een heel leuk vriendenclubje waar ik veel lol mee heb en ik heb een vriendje. Nog niet mee gezoend, wil het wel super graag. Ik heb een paar keer gevingerd toen ik 11 was, maar dat was alleen over clitoris ik haat echt vingeren. Ik eh... heb puisten helaas, ugh

17 aug 2017, 11:08, KlaraPOE
6

Ik ben 13 jaar oud, ik ben 1,72 lang en weeg 51 kilo. Ik zit in de 2e. Ik heb cup 70b en ik heb best wel sixpack.
Ik heb nu heel veel problemen en mijn ouders weten het niet eens.
Ten eerste kreeg ik in de eerste van de middelbare orthorexia. Tot mijn 13 had ik dat. Maar nu is het veranderd. Ik vind mezelf te zwaar en voel me heel slecht na het eten. Ik sport ook minder en mijn sixpack is al bijna verdwenen.
Ten tweede heb ik in de klas niemand. Maar buitenschool en bij het schooltoneel heb ik super fijne vrienden!
Dat waren mijn problemen, maar ik ben daarnaast wel heel getalanteerd. Ik ben heel goed in muziek en schrijf boeken, lees veel. Ik zit op het VWO sta een 8,4 gemiddeld en verveel me nogal. Daarom doe ik extra dingen zoals Latijn en Chinees en piano en ik doe html ik ga bij mijn vader werken en ik ga weer op zangles. En ik doe aan twee toneelstukken mee.

Ik kamp ook met nog een probleem: ik denk dat ik bi of lesbisch ben... want ik ben dan wel altijd op jongens geweest en nu ben ik er dan ook weer een oo het oog... maar toch, ik heb het getest. Ik raak niet opgewonden als ik een naakte man zie. Maar wel als ik naakte vrouwen zie.... maar goed, het zal wel.

Ik heb ook lichte puisten... poh leuk om mijn verhaal eens te doen. Als meerdere mensen dit nou eens doen, dan is het heel leuk om in het leven van jongeren te kruipen!

25 dec 2017, 15:12, Samenzijnwesterk
7

Ik ben 14 jaar en al een jaar ongesteld vinger niet wel geprobeerd maar gaf geen kik ik vond het niet speciaal of vervelend. thuis niet echt problemen wel is een ruzie maar ni bijzonder. Op school soms leuk en soms niet zit in de 3e en heb best veel vriendinnen ookal denkt letterlijk iedereen dat ik geen vrienden heb maar ik heb best veel vriendinnen die in een andere klas zitten. De meiden uit mijn klas nu stoken tegen de jongens over mij dat ik ze raar heb genoemd enzo wat niet waar is dus ik begin het pispaaltje van de klas te worden aangezien de andere 2 pispaaltjes met rust gelaten worden nu. Dus mijn leven wordt steeds stommer. Ik vv me altijd dood in de vakanties heb veel huisdieren. Mega lieve vriendinnen maar wonen allemaal ander dorp dus kan ni vaak afspreken. Mijn ouders zijn niet streng en dus mag ik best veel. Ik heb soms een paar pukkels en soms geen. Mijn cup weet ik niet helemaal maar sws B en de omtrek 70. Lengte. In 1.65 ongeveer weeg 50 misschien iets meer maar ben niet echt dik. Mensen noemen me plat. En ik heb een angst voor relaties.

25 dec 2017, 22:12, Zon
8

ben 13 jaar, heb een vriendje heb ook annorexia maar nog niet zo erg dat ik naar kliniek ofzo moet heb ook een depressie gehad maar sinds dat ik een vriendje heb (ong 1 mnd) is dat beter geworden dus k snij mezelf veel minder en denk ook ietsje minder na over zelfmoord enzo maar daar werken we allemaal nog aan. ik sport 3x per week s'winters en s'zomers elke avond en ik heb een angststoornis dus ik durf niet goed alleen te zijn niet alleen naar school fietsen niet al te lang alleen thuis enzo

27 dec 2017, 23:12, ....
9

Hallo, ik ben 13 jaar en ik vinger mezelf, het is super leuk om te doen😻 ik en mijn vriendin vreieën ook vaak met onze vagina tegen elkaar dat is super lekker👌 Weet er iemand mss nog een andere manier om jezelf te bevredigen? Zou dat heel fijn vinden

11 apr 2018, 20:04, Gwn iemand
10

Hey Gwn iemand he kan het ook met 2 vingers doen

12 apr 2018, 07:04, 💋
11

@gwn iemand
Met een vibrator
Zoek eens stiekem bij je ouders in het nachtkastje of in de kledingkast achter ern stapel kleding of zo.
Mijn moeder heeft er ook eentje verstopt en heel soms leen ik die wel eens.
Dat is so lekker en kom er heel snel op klaar.

15 apr 2018, 19:04, Chantie 15
12

hey ik ben nu twaalf en zit in de puberteit ik ben niet ongesteld heb wel borsten net aa maat

24 apr 2018, 22:04, loool
13

Jongen, 14 jaar. Trek dagelijks af, heerlijk. Ben 55kg. 170cm. En ehh ja

19 jun 2020, 20:06, gamerboy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.