puberteit of oververmoeid?

Hey allemaal,

ik ben de laatste maanden heel moe. Echt ziek voel ik me en depressief. Ik moet ook vaak huilen als ik alleen ben. Soms ook uit het niets. Ik kan er niks aan doen. Mijn vader wordt dan nog bozer waardoor ik nog meer moet huilen. Mijn moeder noemd me een"kleine puber". Ik ben pas 10. Het kan ook oververmoeidheid zijn. Doordat:
-ik niet zo veel of bijna geen vriendinnen heb.
-omdat ik op een hele kinderachtige sport zit
-omdat het huis rommelig is.

Heeft iemand tips? Is dit al de puberteit of ben ik gewoon oververmoeid? help me!

xxx Julia

13 feb 2017, Julia


Reacties

plaats reactie
1

Ik wordt zelf trouwens ook snel chagerijnig. En heb de laatste tijd niet zo een lang lontje...

xxx Julia

13 feb 2017, 18:02, Julia
2

Lieve Julia wel lullig van je ouders ik heb dit ook en soort van mee gemaakt maar ik zou het tegen je leraar of juf zeggen maar je kan ook tegen j ouders vertellen dat je het zo moeilijk hebt en dat ze gewoon wat rustiger moeten doen ik heb een studie week en de hete dag zeuren mijn ouders ook en ik mag niet met vrienden afspreken maar of school woord ik ook gepest ik woord door 3 kinderen bi..h genoemd ze bedreigen mijn ook en ze token iedereen tegen me op en ik mis mijn oude klas maar ik ben blijven zitten en er is in die oude klas ook zo een pestkop maar iedereen uit mijn klas is raar gemeen en mijn ouders ook een beetje wie heb ik nog mijn poes en hond zijn allebei onder een auto gekomen maar ik wen jou sterkte Liefs Eva

14 feb 2017, 13:02, Eva
3

beste julia probeer gewoon bij mensen een praatje te maken het kan eng zijn maar het kan het waard zijn .
probeer veel zelfvertrouwen te hebben en ieder heeft zen eigen ding je hoeft jezelf niet te veranderen voor mensen gewoon je eigen ding doen dan komt het wel goed ps geef niet op laat jezelf niet verdrietig worden omdat je weinig goede vrienden hebt. pss Eva zeg gewoon iets van mensen die je bedreigen gewoon grote mond terug en anders kan je altijd voor de zekerheid een paar vechtbewegingen leren en tegen de anderen kinderen die je pesten gewoon grote mond terug pss ik ben er voor jullie allebei op dit forum.groetjes juliatje.

14 feb 2017, 17:02, juliatje.
4

Lieve Julia ik kan je altijd helpen als je hulp nodig hebt daarom was ik hier ook zo snel mogelijk

15 feb 2017, 13:02, Eva
5

bedankt Eva

15 feb 2017, 13:02, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.