puberen?

ik vind het echt super vervelend dat ik nu aan het puberen ben. ik heb dus helemaal geen borsten en ik ben 12. mijn vriendinnen hebben dat allemaal wel... en ik heb dus een broer. hij is ouder dan mij en als we dan weer ruzie hebben dan zegt hij doodleuk: 'ben je bij de Formido (niet reclamemakend bedoeld) geweest' in het begin snapte ik hem niet en toen zei hij dat ik dus een plank was. maar daar kan ik dus helemaal niets aan doen...

en ik voel me meestal ook onzeker door dat ik geen borsten heb... ik durf ook helemaal geen strakke dingen aan. en ik durf het er niet met mijn moeder over te hebben om een push-up bh te kopen...
kunnen jullie mij plz helpen?
xxxx MDB

24 jan 2016, MDB


Reacties

plaats reactie
1

Niemand kan je helpen

31 okt 2019, 17:10, Sisi
2

Je bent 12 maak je geen zorgen je bent nog een kind het komt nog wel. Mensen die er stom over doen zijn zelf stom want 12 is nog hartstikke jong. Als je 16 was was het wel een ander verhaal maar 12... Heb gewoon nog even geduld.

31 okt 2019, 23:10, Laura
3

Wat rot voor je!
Ik wens je sterkte en je kan er niks aan doen en uiterlijk is ook niet alles en niemand is perfect. Zoek anders een vertrouwenspersoon om mee te praten.

1 nov 2019, 21:11, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.