problemen met gewicht

Hallo ik ben een jongen van 14, uhm ik weet dat ik ongezond bezig ben ik heb nu al zo'n 5 dagen niet gegeten alleen veel water gedronken. ik ban veel te veel afgevallen ik weeg 42,3kg en ben 1,82m... ja ik weet dat dit te laag is. ik denk dat ik een eetstoornis heb en dan heb ik ook nog medicijnen die hongergevoel onderdrukken(bijwerking) verder denk ik dat dit is ontstaan in de klinieken in de separeers waar ik ben opgenomoen vanwege een extreme depressie daar ben ik heel veel afgevallen doordat niemand er op lette of ik wel at in de separeer... maar ik schaam me, stel ik heb een eetstoornis meestal hebben alleen meisjes dat toch!? ik ben al zolang opgenomen geweest en wil niet meer maar kan niet meer stoppen met afvallen wat moet ik doen?

14 feb 2018, help!


Reacties

plaats reactie
1

Lieve help!, wow dit is inderdaad super licht. Je hebt 🤕levensgevaar. Alsjeblieft eet, je krijgt darmproblemen en meer depressie. Het verkort je leven. Je bent veel meer waard, echt waar. Hou dit niet vol, zo ga je heel snel dood. Je bent heel lang maar met mijn lengte van 1.60 heb je nog ondergewicht. Waarschijnlijk zijn je ouders zo wanhopig. En nee niet alleen meisje hebben een eetstoornis 10% heeft een eetstoornis van de jongens. Een bmi van 15 vind ik veel te dun, maar jou bmi. 0,2 heeft anorexia, er stond dat 1 op de 300.000 anorexia heeft. Ik kan niet rekenen, maar dat stond er. Toch denk ik dat jij anorexia hebt. Waar woord jij gelukkig van, doe iets leuks. Je bent een jong kind, de meeste zijn 15 tussen 40, en dan ben je nog zo jong. Het is echt klote, vergelijk je nooit met andere. Je kan ook een thuis opname hebben, zo worden veel mensen met anorexia opgenomen. Klinieken niet vaak, dus misschien de thuisopname. Heel veel sterkte. 💕🍀

14 feb 2018, 11:02, Eva🥥
2

Probeer zo snel mogelijk naar een huisarts te gaan.

14 feb 2018, 17:02, juliatje.
3

je hebt heel erg ondergewicht en je hebt de symptomen van een eetstoornis. ook jongens kunnen een eetstoornis krijgen maar meer meisjes hebben het. zoek zo snel mogelijk een arts want je zit echt op extreem ondergewicht ik ben 1.64 en op mijn lengte zou je ook ondergewicht hebben

15 feb 2018, 03:02, ikweetgeennickname

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.