probleem verliefdheidshormonen

Ik ben een meisje van 14 en heb een probleem. Ik heb geen vriendje, en ik heb er ook nog nooit een gehad. Maar dat is niet mijn probleem. Als ik een niet zo knappe jongen zie, en even op hem let, krijg ik een raar gevoel in mijn buik. Ik ga hem steeds vaker spotten, en wordt uiteindelijk verliefd op hem. Ik voel me daar echt niet goed bij. Want dat heb ik bij veel jongens. Mijn vriendinnen begint het nu ook op te vallen dat ik zo veel jongens leuk vind.

Alleen ik ging laatst naar een pretpark die zo'n halloween avond heeft. Er liepen van die mensen rond van zo'n mexicaans doodshoofdenfeest (fiesta de los muertos). Een man van ik gok ongeveer 18/19 liep mijn groepje de hele tijd achterna en liet ons de hele tijd schrikken. Op de een of andere manier begon ik dit aantrekkelijk te vinden...
Ik zit er heel erg mee, en ik weet niet echt goed wat ik er aan moet doen...

xxx Crocos

22 okt 2017, Crocos


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve Crocos, dat heb ik ook. Ik zou een lijstje maken en een kiezen. Dus dan weet je het. Maar waarom vond je die man aantrekkelijk?

22 okt 2017, 09:10, Eva
2

Hoe hij lachte, hoe hij liep, hoe hij eruitzag en alles...

22 okt 2017, 10:10, Crocos
3

En je bent 14 en hebben jullie de zelfde waarden ect?
Want je moet ook van elkaar houden natuurlijk. Maar hij heeft toch geen vriendin of vriendje?

22 okt 2017, 12:10, Eva🍩
4

Misschien moet je er met iemand over praten (je moeder of zus als je die hebt) ik heb dit zelf niet ben ook 14 en vind wel de joker van suïcide squad iets hebben dus ik snap wat je bedoeld.

22 okt 2017, 12:10, Laama
5

@eva
ik heb niet met hem gepraat. Soms is een knipoog al genoeg... ik weet niet hoe hij heet etc. ik weet helemaal niks van hem... ook omdat hij schmink op had.

22 okt 2017, 15:10, Crocos
6

Ja, dan kun je kennis maken. Sommige worden meteen verlieft hij misschien ook. 🖤

22 okt 2017, 16:10, Eva🖤
7

@eva
Bedankt voor je hulp!!

22 okt 2017, 16:10, Crocos
8

Graag gedaan

22 okt 2017, 19:10, Eva🖤

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.