Probleem: verliefd op een jong meisje

Hey, ben verliefd, dat is op zich geen probleem, maar de persoon wel.... Het is mijn buurmeisje van 11, echt een lief mooi spontaan schatje!!!! Ik vond d'r al een schatje en dat is sinds gisteren nog heftiger. Ik mocht het hele weekend op haar passen en had haar heerlijk voor me alleen, haar zusje sliep bij een vriendinnetje en mijn ouders waren er ook niet.... hield haar wel steeds vast maar verder is er niets gebeurd, dat wil ik ook niet. Maar wat moet ik met die gevoelens? Heb verkering gehad met een jonger meisje, wat wel heel gaaf was..... Maar dit weet ik niet.... Help!

25 mei 2017, 16 jaat nikky


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou je gevoelens gewoon aan de kant zetten en gewoon lol met haar hebben. Maar ga echt niet verder, dit meisje is nog te jong. Als je over een paar jaar nog steeds verliefd bent kun je het nog eens proberen.
Als zij 14 is of zo... 5 jaar verschil is namelijk helemaal niet veel. Vooral niet als je volwassen bent.

26 mei 2017, 10:05, Lala
2

hoe oud ben je zelf?

28 mei 2017, 15:05, appelsientje
3

16

28 mei 2017, 16:05, 16 jaar nikky

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.