probleem met eten help

Ik weet niet wat er is, ik eet weinig en ik heb dit zelf door, maar ik wil dan gewoon niet eten ik weet niet wat er is: ik ben 13, 1,55 meter en weeg 44KG ik weet dat dat Oke is maar ik eet raar: yoghurt met crusli als ontbijt ik lunch bijna nooit en ik eer best weinig avond eten maar als er snoep is of koek eet ik dat gewoon en ook best veel, ik eet het niet vaak maar als ik dat doe eet ik meestal vrij veel en als ik dan een koekje heb pak ik er stiekem nog een of twee (dat is ongeveer 1x per 1.5 week) maar ik lust best veel ook niet ik eet geen brood en ik lust ook geen aardappelen. Ik wil weten wat er is

5 jul 2016, Amb3r


Reacties

plaats reactie
1

Trouwens ik heb ADHD en slik concerta (56 Mg als ik het goed heb) waardoor mijn eetlust ook minder word ik wil ook kunnen lunchen zoals gewone mensen en ik weet dat dag misschien zou lukken als ik stop met slikken maar dat wil ik niet ik heb die echt nodig omdat ik me anders niet kan concentreren en heel druk ben als ik ze niet pak is school gewoon geen optie en leren al zeker niet

5 jul 2016, 18:07, Amb3r
2

Sla de koekjes over en neem nog wat yoghurt met fruit voor lunch. Avondeten maakt niet zo uit, het begin van de dag is het belangrijkst. X jolacocacola

6 jul 2016, 18:07, Jolalola

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.