Probleem met de vagina

Hallo. Ik heb een probleem. Ik heb last van een zure lucht die uit mijn vagina komt.

8 sep 2019, juliatje.


Reacties

plaats reactie
1

Vaker wassen - met water. Absoluut geen zeep. En over het algemeen ruikt een vagina sws niet zo lekker.

8 sep 2019, 18:09, De Truth
2

Me vagina ruikt ook een beetje zurig. Maar er gaat ook van alles langs, me schaamlippen. Vrouwelijk vocht, en urine. Ik gebruik lactasiet om me vagina te wassen.. dan is des geur minder.

10 sep 2019, 22:09, Kim
3

Elke vagina heeft zo zijn eigen geur. Vagina’s zijn sowieso al zuur want de binnen kant van je vagina heeft een zuurtegraad. Mocht je denken dat andere last van de geur hebben dan kun je deo/parfum op je broek spuiten ( als je je broek al aan hebt) over de geur gesproken, je kunt ze elke dag met lauw water en een washandje schoonmaken of gewoon douchen.

19 jan 2020, 22:01, Ik hou van olijven
4

Kim lactaciet verstoord juist de natuurlijke evenwicht waardoor als je telang stopt je zuur gaat ruiken.. verkoop truckje

21 jan 2020, 08:01, Bikinigek
5

Bikinigek
ik gebruik lactaciet, als me ongesteldheid over is, de rest van de tijd gebruik, ik het niet.

22 jan 2020, 11:01, kim

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.